اسمارت‌فون پیکسل 5 گوگل در روز 9 مهرماه رونمایی خواهد شد

شرکت گوگل در زمان رونمایی از اسمارت‌فون پیکسل 4a اعلام کرد که هر 2 هندست پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 در آینده معرفی خواهند شد. اما غول جستجوگر به زمان انجام این رویداد هیچ اشاره‌ای نکرد. با این‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که زمان معرفی این گجت‌ها مشخص شده است؛ زیرا گوگل تائید کرده که این کمپانی در روز 30 سپتامبر (9 مهرماه) از رویداد ویژه‌ای میزبانی خواهد کرد.

گوگل ضمن برگزاری این مراسم به احتمال فراوان از اسمارت‌فون‌های پیش‌تر وعده داده شده رسما رونمایی خواهد کرد؛ اگرچه انتظار می‌رود که کمپانی محصولات جدید دیگری را نیز به معرض نمایش بگذارد. این محصولات شامل دستگاه‌های جدید کروم‌کست همراه با گجت‌های خانگی هوشمند و جدید سری Nest هستند. بنابراین رویداد آینده گوگل احتمالا جالب‌توجه خواهد بود.

به گفته گوگل این رویداد تحت‌عنوان “Launch Night In” شناخته شده و در ساعت 11 صبح (به وقت منطقه اقیانوس آرام) روز 30 سپتامبر احتمالا از طریق یوتیوب برای عموم پخش خواهد شد. این روزها با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا اکثر شرکت‌ها برگزاری رویدادهای حضوری و زنده خود را متوقف کرده و در عوض از رویدادهای مجازی میزبانی می‌کنند.

چنان‌چه به گوشی‌های جدید پیکسلی و سایر محصولات یا احتمالا خدمات جدید کمپانی گوگل علاقه‌مند هستید؛ در این‌صورت بایستی منتظر افشای جزئیات رسمی در پایان ماه جاری میلادی باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH