اسمارت‌فون نوکیا 3.4 تائیدیه FCC را دریافت کرد

پیش‌تر شاهد طرح شایعات و اطلاعات گوناگون پیرامون اسمارت‌فون آینده کمپانی HMD موسوم به نوکیا 3.4 بودیم. اکنون یک دستگاه مشکوک و مشابه با این هندست در پایگاه داده مربوط به صدور تائیدیه FCC در ایالات‌متحده رویت شده است. تصاویر شماتیک موجودیت 2 مدل مختلف از گوشی آینده را موردتائید قرار می‌دهند. همچنین بر این اساس گجت مذکور مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی دایروی‌شکل و ظاهرا یک حفره کروی منفرد در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر است.

تصاویر شماتیک از پنل پشتی و جلویی نوکیا 3.4

2 هندست ساخت کمپانی HMD دارای شماره مدل‌های TA-1283 و TA-1285 هستند. یکی از این مدل‌ها مربوط به مدل تک سیم‌کارت نوکیا 3.4 بوده و ورژن دیگر متعلق به نسخه 2 سیم‌کارته این هندست است. اطلاعات تائیدیه فوق از عرضه نوکیا 3.4 در روز 22 سپتامبر؛ همزمان با برگزاری رویداد آینده کمپانی HMD حکایت دارند.

قرار است نوکیا 3.4 به‌عنوان یک هندست مقرون‌به‌صرفه دیگر از کمپانی HMD Global روانه بازار شود. این اسمارت‌فون با تراشه اسنپ‌دراگون 460، رم 3 گیگابایتی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل حسگرهای 13، 5 و 2 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. دوربین جلویی گوشی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی بوده و تمامی این مجموعه سخت‌افزاری احتمالا با قیمت‌گذاری کمتر از 200 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH