قیمت اسمارت‌فون‌های شیائومی Mi 10T و Mi 10T پرو مشخص شد

اخیرا شاهد افشای جزئیات فراوانی پیرامون اسمارت‌فون‌های Mi 10T و Mi 10T پرو شیائومی هستیم. این گجت‌ها به‌عنوان مدل‌های جانشین اسمارت‌فون‌های محبوب سال گذشته کمپانی با اسامی Mi 9T و Mi 9T پرو عرضه می‌شوند و کاربران طبیعتا انتظارات بالایی از آن‌ها دارند. یکی از شایعات مخابره شده در چند روز گذشته ادعا کرد که مدل پرو با قیمت‌گذاری 699 یورویی عرضه خواهد شد؛ رقمی که احتمالا فراتر از انتظارات اکثر کاربران بود.

با این‌حال اکنون اظهارات ضد و نقیضی در این زمینه مطرح شده است؛ چرا که امروز یک شایعه تائیدنشده دیگر ادعای پیشین را رد نموده است. بر اساس اظهارات یک شخص خبرچین در کشور آلمان، شیائومی Mi 10T با برچسب قیمتی 499 یورویی عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که Mi 10T پرو با قیمت‌گذاری 599 یورویی به فروش خواهد رفت. این رقم در مقایسه با قیمت‌گذاری اعلام شده در شایعه پیشین 100 یورو ارزان‌تر بوده و از قضا در مقایسه با قیمت‌گذاری شایعه شده برای اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T نیز 100 یورو ارزان‌تر است. این موضوع موجب خواهد شد تا Mi 10T پرو به گزینه‌ای مطلوب‌تر برای تعداد بیش‌تری از کاربران تبدیل شود.

همچنین ظاهرا شیائومی از اسمارت‌فون دیگری تحت‌عنوان Mi 10T لایت نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس اعلام منبع فوق این هندست با قیمت‌گذاری 329 یورویی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اگرچه اخیرا پیرامون این مدل جزئیات کمتری اعلام شده و تمامی توجهات بر روی 2 مدل پیشرفته‌تر سری Mi 10T متمرکز شده است.

مدل پایه Mi 10T پرو با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری 599 یورویی عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که کاربران برای خریداری مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی بایستی مبلغ 649 یورو را پرداخت نمایند. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل‌های فوق در رنگ‌آمیزی‌های جالبی از جمله نقره‌‌ای رنگین‌کمانی روانه بازار خواهند شد. با توجه به سرعت انتشار شایعات پیرامون این هندست‌ها انتظار می‌رود که خانواده Mi 10T دیر یا زود رسما معرفی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH