بهترین اس اس دی های بالارده موجود در بازار

به دنبال بهترین اس اس دی با بیشترین کارایی و البته بهترین قیمت هستید؟

SSD های ای دیتا یکی از محصولات قابل توجه این برند هستند که از نظر طراحی، کارایی، دوام و البته ارزش خرید بالا، نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. عملکرد حافظه‌های این برند به حدی خوب بوده که حتی چند سالی می‌شود با سامسونگ بر سر برند شماره 1 حافظه رقابت می‌کند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم بر برخی از SSD های با ارزش ADATA که بسیاری از رسانه‌های معتبر جهانی به آنها نشان داده‌‌اند.

این روزها دیگر SSD ها جزء جدایی ناپذیری از PC محسوب می‌شوند و اکثر کاربران هم نمی‌توانند بدون SSD بمانند. با این حال بازار SSD ها بسیار پر تنوع است اما کیفیت، کارایی، دوام و ارزش خرید هیچ از آنها مثل هم نیست. از این رو خریداران به دنبال گزینه‌ای هستند که در کنار ارزش خرید بالا، پرسرعت و بادوام هم باشد و این درست جایی است که ADATA وارد می‌شود و با برندهای بزرگ چون سامسونگ رقابت می‌کند.

ADATA نه تنها یک برند با نزدیک به 20 سال سابقه فعالیت است، بلکه با سازندگان استراتژیک تراشه‌های حافظه و کنترلرهای مورد استفاده در SSD ها هم رابطه نزدیک و سابقه همکاری دارد. همچنین این کمپانی نزدیک به دو دهه سابقه تحقیق و توسعه در زمینه حافظه‌های رم و ذخیره سازی دارد که به تکنیک‌های بهینه سازی انحصاری این کمپانی انجامیده است.

SSD پرسرعت چیزی است که با صرف هزینه بالا به راحتی می‌توان آن را به دست آورد اما ای دیتا می‌کوشد زیبایی، کارایی و قیمت رقابتی را در کنار هم ارائه کند. ADATA جزء معدود سازنده‌های SSD است که توجه ویژه‌ای هم به زیبایی سیستم‌های گیمینگ دارد، به همین دلیل شاهد به‌کارگیری حرارت گیرهای زیبا و در برخی مدل‌ها نورپردازی RGB تماشایی هستیم.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین اس اس دی های ADATA می‌پردازیم که ارزش خرید بالایی دارند.

معرفی SSD پرسرعت XPG GAMMIX S50 ای دیتا

ای دیتا این محصول را با برند زیر مجموعه خود یعنی XPG عرضه کرده و یکی از معدود SSD های پرسرعت PCIe 4.0X4 بازار است. XPG GAMMIX S50 یک محصول رده بالا با کنترلر توانمند Phison است و با بهره گیری از استاندارد پر سرعت PCIe 4.0X4، گیمرها و کاربرانی را هدف می‌گیرد که خواهان سرعت بالا و تأخیر پایین در دسترسی به فایل‌ها هستند.

بیشینه سرعت خواندن و نوشتن متوالی XPG GAMMIX S50 به سرعت سرسام آور 5000 و 4400 مگابایت می‌رسد. همچنین سرعت خواندن و نوشتن تصادفی نیز بسیار بالا است و به IOPS 750K می‌رسد تا فایل‌های در سریع‌ترین زمان ممکن بارگذاری شوند و تأخیر به حداقل برسد.

XPG GAMMIX S50 تنها در سرعت بالا خلاصه نمی‌شود و آمیخته‌ای از کیفیت، سرعت، دوام و زیبایی است. این محصول تحت ضمانت 5 ساله آونگ عرضه می‌شود و دوام آن بسته به ظرفیت به مقدار سرسام آور 3600 ترابایت نوشتن در طول عمر می‌رسد.

این SSD فوق‌العاده پرسرعت از حرارت گیر آلومینیومی برای افزایش طول عمر و پایداری عملکرد، موتور تصحیح خطا پیشرفته برای افزایش دوام و پایایی، رمزنگاری سخت افزاری قدرتمند، تکنیک شتاب بخشی از طریق کش سازی و طراحی گیمر پسند است که آن را به گزینه‌ای ارزشمند برای سیستم‌های گیمینگ و رده بالا تبدیل کرده است. کافی است مادربرد سیستم از PCIe 4.0  پشتیبانی کند تا به سرعت باورنکردنی در لود سیستم عامل، برنامه‌ها و بازی ها ها دست پیدا کرد که هرگز قابل تجربه نبوده است.

بررسی رسانه‌های معتبر نشان می‌دهد هیچ چیز منفی درباره XPG GAMMIX S50 وجود ندارد و یکی از بهترین SSD های پرسرعت موجود است.

معرفی XPG SPECTRIX S40G ای دیتا

ای دیتا برای آنهایی که خواهان یک SSD پرسرعت PCIe 3.0 برای سیستم‌های گیمینگ هستند، XPG SPECTRIX S40G را با نورپردازی RGB تماشایی و کارایی بالا عرضه کرده است. این محصول در کنار طراحی زیبا با نورپردازی خیره کننده، از سرعت و دوام مطلوبی نیز برخوردار است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمینگ تبدیل کرده است.

سرعت خواندن و نوشتن متوالی XPG SPECTRIX S40G به ترتیب به 3500 و 3000 مگابایت در ثانیه می‌رسد و به خوبی قادر است سرعت پاسخگویی سیستم‌های گیمینگ را بالا ببرد. S40G از حافظه کش DRAM مجزا و تکنیک کش سازی SLC برای شتاب بخشی به عملیات خواندن و نوشتن نیز بهره می‌برد که به سرعت خواندن و نوشتن تصادفی تا 300K و 240K انجامیده است. همچنین S40G از رمزنگاری سخت افزاری و موتور تصحیح خطا پیشرفته برخوردار است.

بررسی‌های رسانه‌های معتبر نشان می‌دهد XPG SPECTRIX S40G یک گزینه پرسرعت با زیبایی اضافی برای سیستم‌های گیمینگ و رده بالاست. XPG SPECTRIX S40G ای دیتا نیز با گارانتی 5 ساله آونگ در دسترس علاقه‌مندان است.

معرفی  XPG SX8200 Pro ای دیتا

XPG SX8200 Pro با برخورداری از سرعت و دوام بالا در کنار قیمت مناسب، انتخاب برتری شماری از معتبرترین وب سایت‌های سخت افزاری دنیا است. بسیاری از رسانه‌ها این محصول را به واسطه قیمت بهتر و گارانتی بر  Samsung SSD 970 EVO Plus ترجیح داده‌اند و توصیه به خرید آن کرده‌اند.

سرعت خواندن و نوشتن متوالی XPG SX8200 Pro مشابه XPG SPECTRIX S40G است و به ترتیب به 3500 و 3000 مگابایت در ثانیه می‌رسد که به وضوح برای دست یابی به سرعت بالا در کار با کامپیوتر ایده آل است. این محصول دوام خوبی نیز دارد که به 1280 ترابایت در طول عمر می‌رسد.

XPG SX8200 Pro با داشتن سرعت و دوام بالا در کنار طول عمر و کیفیت بالا، گزینه ایده آلی برای لپ تاپ‌های کاری و گیمینگ نیز هست. همراه با  XPG SX8200 Pro یک حرارت گیر آلومینیومی نیز ارائه می‌شود که از سوی کاربر قابل نصب است.

XPG SX8200 Pro به عنوان یکی از SSD پرسرعت به شدت توصیه شده توسط رسانه‌های معتبر جهان، با گارانتی 5 ساله آونگ در دسترس علاقه‌مندان است.

معرفی  XPG SX6000 Lite ای دیتا

اگر به یک اس اس دی ارزان قیمت PCIe 3.0 x4 M.2 نیاز دارید که هنوز پرسرعت باشد، XPG SX6000 Lite یک گزینه ارزشمند است. این محصول با قیمت پایین، هنوز کارایی و طول عمر مناسبی ارائه می‌کند. بیشینه سرعت خواندن و نوشتن XPG SX6000 Lite به ترتیب به 1800 و 1200 مگابایت در ثانیه می‌رسد که تا نزدیک به سه برابر سریع‌تر از SSD های SATA است.

XPG SX6000 Lite ای دیتا برای لپ تاپ‌ها هم ایده آل است و می‌توان برای استفاده‌های معمول و افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها، سیستم عامل و به طور کلی سرعت پاسخ‌دهی سیستم، قابل اتکا است. همراه با این محصول یک حرارت گیر آلومینیومی مشکلی زیبا نیز ارائه می‌شود.

XPG SX6000 Lite ای دیتا هم با 5 سال گارانتی آونگ در دسترس است.

قیمت بهتر، گارانتی بیشتر

در میان SSD های رده بالا و پرسرعت ADATA به یک رقیب جدی برای محصولات سامسونگ تبدیل شده است. قیمت بهتر و گارانتی بیشتر، مزیت غیر قابل چشم پوشی SSD های ای دیتا است که خوشبختانه در ایران نیز با گارانتی 5 ساله شرکت آونگ در دسترس است. محصولات ای دیتا می‌توانند یک جایگزین مطلوب با قیمت گذاری بهتر برای SSD های سامسونگ باشند که گارانتی و اصالت آنها در بازار ایران همیشه قابل اعتماد نیست.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH