آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس اپل احتمالا با تاخیر به بازار عرضه خواهند شد

یک شایعه اخیرا مطرح شده اعلام کرد که گوشی‌های سری آی‌فون 12 اپل احتمالا ضمن برگزاری رویدادی در روز 13 اکتبر (22 مهرماه) معرفی خواهند شد. اپل هنوز برگزاری مراسم در چنین روزی را رسما تائید نکرده است. اما آخرین توئیت منتشر شده توسط یک خبرچین مشهور با نام Jon Prosser نشان می‌دهد که وی بر اساس منابع اطلاعاتی خود رونمایی سری جدید آی‌فون در روز 22 مهرماه را تائید می‌کند.

با این‌حال چنان‌چه بی‌صبرانه منتظر خریداری مدل‌های جدید آی‌فون هستید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که عرضه گوشی‌های سری آی‌فون 12 پرو احتمالا با کمی تاخیر انجام خواهد شد. اگرچه به احتمال فراوان تمامی مدل‌های آی‌فون ضمن برگزاری رویداد آینده کمپانی معرفی می‌شوند؛ اما Jon Prosser نیز پیش‌تر ادعا کرد که مدل‌های پرو آی‌فون به احتمال فراوان در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است امسال اپل 4 مدل مختلف آی‌فون را روانه بازار کند. این فرآیند با عرضه مدل پایه آی‌فون 12 مینی آغاز شده و با ارائه مدل‌های آی‌فون 12، آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس ادامه خواهد یافت. بر اساس گمانه‌زنی‌ها 2 هندست مدل پرو در ماه نوامبر عرضه خواهند شد؛ در حالی‌که پیش‌سفارش 2 هندست نخست احتمالا در همان هفته رونمایی آن‌ها آغاز می‌شود. همچنین فروش این هندست‌ها از هفته پس از روز 19 اکتبر (28 مهرماه) شروع خواهد شد.

در حال حاضر توصیه می‌شود که به صحت و سقم این اظهارات با دیده تردید نگاه کنید. اما با نزدیک شدن به ماه اکتبر انتظار می‌رود که اپل تاریخ رسمی معرفی مدل‌های جدید آی‌فون خود را به‌زودی اعلام نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH