نسل جدید اپل پنسل به نمایشگر داخلی مجهز می‌شود

تجسم اپل پنسل به‌عنوان یک قلم استایلوس ساده احتمالا کار آسانی به‌نظر می‌رسد. این قلم از قابلیت‌هایی نظیر حساسیت به فشار، عدم حساسیت لمسی نسبت به کف دست و همچنین نرخ تاخیر پایین برخوردار است. این مشخصه‌ها احساس استفاده از یک مداد یا قلم واقعی را برای کاربران تداعی می‌کنند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که ورژن‌های آینده اپل پنسل احتمالا همراه با یک استایلوس عرضه خواهند شد.

چنین ادعایی بر اساس پتنت اخیرا کشف شده توسط وبسایت AppleInsider مطرح شده است. بر اساس محتوای این پتنت ظاهرا غول کوپرتینویی قصد دارد تا اپل پنسل خود را به یک نمایشگر مجهز نماید. این نمایشگر اطلاعاتی نظیر ابزار طراحی فعلی مورد استفاده توسط کاربر را نشان می‌دهد. بنابراین کاربران از نوع ابزار مورد استفاده توسط خود مطلع شده و به‌مراتب کمتر دچار اشتباه می‌شوند. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها این نمایشگر احتمالا برای نمایش اطلاعاتی نظیر میزان شارژ باتری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این‌حال پیش از آن‌که بیش از اندازه هیجان‌زده شوید؛ بایستی به‌خاطر داشته باشید که این پتنت در سال 2013 به ثبت رسیده است. این پدیده در واقع بدان معناست که اپل چنین طرحی را در ذهن پرورانده است. از آن زمان تا به امروز شاهد عرضه 2 نسل مختلف از اپل پنسل بوده‌ایم که البته هر 2 آن‌ها کماکان فاقد نمایشگر داخلی هستند. همچنین بابت به‌کارگیری چنین مشخصه‌ای در ورژن‌های آینده اپل پنسل نیز لزوما نمی‌توان اطمینان داشت.

با توجه به قیمت‌گذاری بالای مدل فعلی اپل پنسل انتظار می‌رود که با اضافه شدن نمایشگر، قیمت این ابزارجانبی بیش از پیش افزایش پیدا کند. در هر صورت اظهارنظر پیرامون احتمال عملیاتی شدن چنین مشخصه‌ای دشوار خواهد بود. شما در این زمینه چه‌طور فکر می‌کنید؟ آیا شما مایل به اضافه شدن نمایشگر به اپل پنسل هستید با ترجیح می‌دهید که اپل بر روی ارتقاء سایر قابلیت‌های قلم استایلوس خود کار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH