وی چت: زاکربرگ نیاز به کمک روانی دارد!

zuck1

یک تبلیغ جدید برای سیستم گفتگوی آنلاین وی چت ساخته شده است که در آن این نرم‌افزار به‌حدی کاربرپسند معرفی شده است که حتی مارک زاکربرگ نیز برای فرار از مشکلات اجتماعی خود به کمک روان پزشک و استفاده از وی چت نیاز دارد.

در این تبلیغ که در سه بخش مرتبط تشکیل شده است و شامل سه ویدیو است، تلاش‌های مارک زاکربرگ برای رفع مشکلات روانی خود در رابطه‌های اجتماعی نشان داده می‌شود، البته در این تبلیغ به نام خانوادگی زاکربرگ اشاره نشده و تنها نام مارک به‌کار می‌رود ولی شواهد دیگر این تبلیغ، نشان از آن دارند که فرد مورد نظر مارک زاکربرگ است.

در نخستین کلیپ ابتدا فردی نشان داده می‌شود که احساس ترس از زندانی شدن در محیط تکنولوژیکی را داشته و بودن هیچ همدمی در میان انبوهی از دستگاه‌های قدیمی مانند رادیو، دست و پا بسته افتاده است و ماسکی مانند ماسک نگه دارنده هانیبال(شخصیت اصلی فیلم ترسناک سکوت بره‌ها) به دهان او زده‌اند. پس از آن این فرد در مطب یک روان‌پزشک به‌خود می‌آید و روان پزشک آلمانی کلیپ به او پیشنهاد می‌کند که برای رفع ترسش از وی چت استفاده نماید.

می‌توانید کلیپ اول را در لینک زیر مشاهده نمایید:

http://www.cnet.com/news/zuckerberg-needs-mental-help-says-wechat/

در بخش دوم این تبلیغ مارک اعلام می‌کند که او مخترع شبکه اجتماعی است ولی دوستان او او را آنفرند کرده یا به عبارت دیگر، از لیست دوستان خود در شبکه اجتماعی خارج نموده‌اند و پس از آن دکتر از منشی خود می‌‌خواهد که موبایل او را بیاورد و در نهایت نیز به مارک پیشنهاد می‌کند که از سیستم دوست‌یابی وی چت استفاده کند. مارک در ادامه زیر گریه می‌زند و توسط دکتر نیز به آنفرند شدن تهدید می‌شود.

zuck2

لینک مشاهده قسمت دوم:

https://www.youtube.com/watch?v=TM4SS8n7P9A&list=PL9igLRMw2tV7Pm1sBf7OnVYMuKHpPQqPw

در قسمت سوم مارک زاکربرگ وکلای خود را برای متوقف کردن دکتر به مطب او فرستاده‌ است. در این بخش دکتر این اقدام مارک را جیغ و داد برای کمک خواستن می‌نامد. در ادامه دکتر به مارک توصیه می‌کند ک از سیستم ارائه احساسات وی‌ چت استفاده کند تا دوستان او شبیه‌سازی واقعی از حس‌های درونی او را ببینند.

zuck3

لینک مشاهده قسمت سوم این تبلیغ:

https://www.youtube.com/watch?v=0uuC6kmG36U

ظاهرا این سبک از تبلیغات با استفاده مستقیم از نام افراد مشهور در شرکت‌های رقیب به‌شدت مرسوم شده است و به‌ زودی شاهد موج بزرگی ازاین تبلیغات در همه رده‌ها خواهیم بود. فیس بوک که به‌تازگی واتس اپ را خریداری نموده است، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبای وی‌ چت در رده نرم‌افزارهای گفتگوی آنلاین شناخته می‌شود و همین امر موجب بالاگرفتن رقابت تا این حد شده است. در پایان نیز بابت عدم امکان قرار داد لینک ویدیویی غیر از شبکه Youtube از شما عذرخواهی می‌کنم.

2 در مورد “وی چت: زاکربرگ نیاز به کمک روانی دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH