5 مشکل اصلی در گوشی سامسونگ گلکسی S5

Samsung-Galaxy-S5-problems

فرض کنیم شما به بازار می‌روید و مبلغی بیش از 2 میلیون تومان برای خرید جدیدترین گوشی هوشمند بازار هزینه می‌کنید، اما بعد از ساعاتی متوجه می‌شوید، آن طور که انتظار داشتید این تلفن همراه برای شما کار نمی‌کند! خوب در زندگی هر از گاهی این مشکلات وجود دارد و ما شما را درک می‌کنیم! اما شما می‌توانید باکمی تفکر، این مشکلات را به راحتی حل کنید، اصلا ما برای همین اینجا هستیم!

1- مشکل: نبود تقویت‌کننده دانلود!

قبل از ارائه رسمی این پرچم‌دار سامسونگ، در مقالات و گمانه‌زنی‌های مختلف، صبحت از تقویت‌ کننده دانلودی بر روی این گوشی به میان آمده بود. قابلیتی که به ما کمک می‌کند تا با استفاده از Wi-Fi و یا LTE بتوانیم دانلودی سریع‌تر از حد معمول داشته باشیم.

اما بعد از عرضه رسمی این گوشی، برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این ویژگی اعلام‌شده، در گوشی آن‌ها وجود ندارد. این نقص در گوشی‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های AT&T ،Verizon و Sprint گزارش شده است.

راه حل:

– اگر از آن دسته کاربرانی هستید که در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنید، خب راه حل اول این است که شبکه ارائه‌دهنده خدمات خود را عوض کنید، می‌توانید از گوشی‌های ارائه‌شده T-Mobile و یا اپراتورهای ایالات‌متحده استفاده کنید. به راحتی می‌بینید که Download Booster وجود دارد و به خوبی کار می‌کند!

– می‌توانید سری به انجمن‌های قدرتمند XDA Developers بزنید و با پیدا کردن راه‌های روت این گوشی، مشکل خود را به راحتی حل کنید!

2- دلخوری: لگ زدن

با یک جستجوی ساده در انجمن‌های تخصصی موبایل و بررسی کامنت‌ها و نظرات خریدارانی که این گوشی را در روزهای اولیه تهیه‌کرده‌اند، می‌توان به راحتی متوجه شد که موضوع مورد بحث بسیاری از آنان لگ زدن گوشی است! تعداد قابل‌توجهی از صاحبان این گوشی، معتقدند که اس ۵، در هنگام مقایسه با گوشی‌های هم رده در رده پایین تری قرار می‌گیرد و لگ زدن بی‌موقع آن باعث رنجش خاطر آن‌ها شده است. چیزی که به طور خاص ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، تاخیری است که در هنگام کار کردن با گوشی به آن بر می‌خوریم. این تاخیر در موارد زیر گزارش شده است: هنگام اجرا و خروج از نرم‌افزارهای نصب‌شده، هنگام باز کردن قفل گوشی، هنگام فشار دادن دکمه Home و هر از گاهی هنگام تایپ کردن.

راه‌حل‌ها:

– اولین راهی که به ذهن ما می‌رسد، استفاده از یک لانچر است! به طور مثال لانچر Nova Luncher

– شاید دلیل این تاخیر، افکت‌ها یا اصطلاحا انیمیشن‌های بکار رفته در منوی گوشی است، پس چرا آن را غیرفعال نمی‌کنید؟ این کار را می‌توانید از مسیر زیر انجام دهید.

قسمتی از صفحه نمایش گوشی خود را لمس کرده و نگه‌دارید، سپس از مسیر زیر اقدام کنید:

 Home screen settings > Transition effect > None

Settings > Lock screen > Unlock effect None

– شما هم چنین می‌توانید از مسیر زیر اقدام به غیرفعال کردن سایر تنظیماتی که باعث کم شدن سرعت گوشی می‌شود، نمایید.

Settings > Developer options > Transition animation scale and Animator duration scale

– اگر تاخیر دکمه خانه یا Home باعث آزار شما می‌شود، دو بار این دکمه را فشار دهید تا قابلیت S Voice فعال شود. آنگاه قسمت تنظیمات را چک کنید تا گزینه Open via the home key تیک نخورده باشد.

– سعی کنید برخی از نرم‌افزارهایی را که در پشت صحنه گوشی شما در حال هماهنگ‌سازی اطلاعات شما (Sync) هستند، غیرفعال کنید. این تنظیمات را نیز می‌توانید در زیر منوی setting > Account به راحتی پیدا کنید.

Galaxy-S5-water-resistance-tests

 3- مشکل: خطر آب

متاسفانه بسیاری از خریداران این گوشی، هنگامی که تبلیغ ضد آب یا ضد غبار بودن این تلفن همراه را می‌بینند، توقعاتی عجیب از این گوشی را در سر می‌پرورانند. گزارش‌های زیادی، از کاربرانی که این گوشی را درون آب انداخته‌اند تا قابلیت‌های گوشی خود را چک کنند وجود دارد که بعد از این عمل، شاهد آسیب دیدن گوشی خود بوده‌اند.

گواهینامه IP67 تنها به این معناست که این وسیله می‌تواند فشار آب را نهایتا تا یک متر و آن هم به مدت 30 دقیقه تحمل کند. واضح است این وسایل برای فشارهای زیاد آب طراحی نشده‌اند. در واقع این گوشی جهت حفاظت در مقابل آبی که از شیر خارج می‌شود، طراحی شده است و بس!

پیشنهاد:

–        به هیچ‌وجه گوشی خود را عمدا درون آب غوطه‌ور نسازید! این ویژگی می‌تواند از گوشی شما برای مواقع ضروری همانند افتادن ناگهانی درون آب، دست‌شویی و این‌چنین مواردی محافظت کند.

راه‌حل‌ها:

– اگر گوشی شما درون آب افتاد و دچار مشکل شد، ابتدا به هیچ‌وجه سعی در روشن کردن آن نکنید. به طور کامل آن را با یک حوله خشک‌ نموده و سپس گوشی خود را درون ظرفی از برنج قرار دهید. همچنین در این مواقع می‌توانید از کیت‌های مخصوص خشک کردن وسایل الکترونیکی استفاده کنید، یا همچنین از الکل ایزپروپیل و یا کریستال سیلیس استفاده کنید، اما اگر هیچ‌کدام از این وسایل را در اختیار ندارید (که احتمالا ندارید) نیازی به انتظار بیش از این نیست، ظرف برنج کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. در صورتی که این کارها را انجام دادید، به مدت حداقل 24 ساعت از روشن کردن مجدد گوشی خودداری کنید، تا شانس بیشتری برای زنده نمودن گوشی خود داشته باشید.

– اگر به هر دلیل می‌بینید که خودتان نمی‌توانید این کارها را انجام دهید، به سرعت به دنبال یک مرکز خدمات مطمئن بگردید.

– به خاطر داشته باشید، ضمانت و خدمات پس از فروش گوشی در برخی از کشورها، در صورت آسیب دیدن گوشی با آب، هزینه آن را به شما بر می‌گردانند! پس ابتدا این راه را در اولویت قرار دهید!

 4- دلخوری: سرعت کند دوربین

آیا شما معتقدید یک دوربین باید به سرعت focus کند و بتواند عکس‌های شما را در کسری از ثانیه ذخیره کند؟ دوربین پنجمین کهکشان سامسونگ دارای یک شاتر سریع و قوی است، اما باید به خاطر داشته باشید که تنظیمات آن را تغییر دهید.

راه حل:

– دوربین را فعال کنید و آیکون چرخ‌دنده را لمس نمایید. قابلیت Picture Stabilization را روی حالت  off قرار دهید. این گزینه جهت افزایش کیفیت عکس‌هایی است که با نور کم گرفته‌شده‌اند. اگر نور شما جهت عکس‌برداری مناسب است، پس نیازی به فعال بودن این گزینه ندارید، چون این گزینه تنها سرعت عملکرد دوربین شما را پایین می‌آورد.

5- باگ: ناکارآمدی دوربین

برخی از کاربران گزارش داده‌اند که هر از گاهی در هنگام فعال کردن دوربین، با این پیغام مواجه شده‌اند:  “warning: camera failed”  که بعد از مشاهده این پیغام دوربین فعال نمی‌شود!

راه‌حل‌ها:

– ساده‌ترین راه حل این مشکل، راه‌اندازی مجدد گوشی است. دکمه پاور گوشی را چند ثانیه نگه‌دارید و گزینه restart را انتخاب کنید. احتمالا مشکل حل خواهد شد.

– به مسیر  setting > application manager بروید و camera را انتخاب کنید. بعد از این کار، گزینه‌های force stop ،clear cache  و  clear data را به ترتیب لمس کنید!

– سعی کنید cache پارتیشن گوشی را پاک‌کنید. جهت این عمل مسیر زیر را به دقت دنبال کنید.

دکمه پاور گوشی را فشار داده و گزینه خاموش را انتخاب کنید. سپس دکمه زیاد کردن صدا، دکمه home و دکمه پاور را همزمان فشار دهید. وقتی که گوشی یک‌بار لرزید، دکمه پاور را رها کنید اما دو دکمه دیگر را همچنان نگه‌دارید. وقتی صفحه نمایش تصویر android system recovery را نشان داد، اجازه بدهید تا عملیات ادامه یابد. از دکمه کم کردن صدا جهت انتخاب گزینه  wipe cache partition استفاده کرده و با فشار دادن دکمه پاور آن را انتخاب کنید. بعد از پایان عملیات، دکمه پاور را مجددا فشار دهید تا گوشی ریستارت شود!

– اگر از حافظه جانبی برای ذخیره عکس‌ها و فایل‌های شخصی خود استفاده می‌کنید، آن را از گوشی خود خارج کنید و بدون رم دوربین خود را امتحان نمایید.

– از تمامی اطلاعات شخصی خود بک آپ بگیرید و گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید. از مسیر زیر می‌توانید جهت این امر استفاده کنید:

Setting > backup and reset > factory data reset

– طبق روال گذشته، اگر هیچ‌کدام از راه حل‌های گفته‌شده مفید واقع نشد، گوشی را به نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ تحویل داده و درخواست تعویض نمایید!

galaxy-s5-4

329 در مورد “5 مشکل اصلی در گوشی سامسونگ گلکسی S5”

  1. سلام دوستان . من تازگیا یه G900fگرفتم ولی اینترنتش ۳g نمیشه . همش E و G نشون میده. تو رو خدا بهم بگید چاره ش چیه

  2. سلام
    مدل های گوشی S5 دو تا بود…یکیش G900h و G900f من خودم جفتشا داشتم اولیه نسبت به دومیه خیلیییی ضعیف تره…اگه خواستین بخرین حتما G900f بر دارین…راستی اینم بدونین که تحول سامسونگ از S5 به S6 فوق العاده بوده….

  3. من گلکسی اس ۵ دارم ۳ ساله از رازیم بویژه از کیفیت عکسهاش البته به ندرت هنگ می کنه با قطع باطری درس می شه ۳ روزه روزی ۸ ساعت باهاش کار کردم امروز ال سی دی روشن نمی شه خاموش روشن کردم با باطری دیگر هم با سیمکارت دیگر هم امتحان کردم نمی دونم صفحه چیزی نشون نمی ده لیکن اگه کسی زنگ بزنه می تونی دکمه پایین بزنی و مکالمه کنی کسی می تونه کمکم کنه

  4. م مهدوی ثابت

    گالکسی اس ۵ دارم … از همه چیزش مخصوصأ دوربینش خیلی راضیم … ۲تا اشکال داره … ۱: وسط مکالمه قطع میکنه ۲: باطریش خیلی سریع خالی میکنه … راهنمائیم بفرمائید …

  5. آقا ببخشین لطفا سریع جواب من را بدهید بالای گوشی من (نوار ابزار) گاهی وقت ها که به اینترنت وصل می شوم چشمک می زند وهمه چی در گوشی می ایستد تا چشمک ها تمام شود

  6. بزرگترین اشتباه خریدن گوشی سامسونگه همه جاش میلنگه بیشتر از دو میلیون خریدمش اما الان هر کی بهم زنگ میزنه میگه گوشی خاموشه!
    حال حساس بودنش به ضربه های حتی کوچیک بماند

  7. سلام ،من حدود ۲سال هست که s5خریدم بدون اغراق میگم واقعا گوشی عالیه از همه نظر باتری خیلی خوب که اگه صبح تا شب تو اینترنت و برنامه های مختلف بچرخی اصلا کم نمیاره ، دوربین خوبی داره و تصاویرو واضح میگیره ولی دوربین سلفی انچنان از نظر من خوب نیست ولی تو این رنج قیمتی مناسبه ،اصلا داغ نمیکنه ولی بستگی به شرایط کار کردن مداوم و دمای محیط داره ،کیفیت اسپیکر خوبه ، ولی خیلی از مواقع هنگ میکنه نمیدونم چرا شاید بدلیل مدل سخت افزاریش باشه خلاصه هر کی قصد خرید داره شک نکنه پولی که میخوای بدی بعدا واست دردسر درست نمیکنه.

  8. من سامسونگ دارم به معنای واقعی افتضاحه از همون اول یهو صفحش سیاه میشد باید ۵،۶دقیقه میذاشتمش کنار تا به حالت عادی برگرده یک بار هم با گاردش از دستم افتاد رو موکت الان دوربینش کیفیتشو از دس داده و خییییلی دیر عمل می کنه

  9. سلام.گوشی اچ تی سی دارم وقتی میخوام شارژ وارد کنم رمز رو که میزنم بعد# بعدش دکمه سبز رو که میزنم میزه رو تماس ممنون میشم راهنمایی کنیین

  10. سلام من این گوشی ر یک ساله دارم اویل بد نبود ولی چند ماهیه گوشی بیش از حد داغ میکنه خصوصا زمانی که بازیه کلشو باز میکنم در کل واسه استفاده در حد اینستا و تلگرام و… بد نیست ولی برای بازی اصلا خوب نیست اگه میشه یک راهنمایی بکنید ببینم مشکل داغ کردنشو حل کرد

  11. با سلام.خدمت دوستان.
    می خواستم این موضوع را مطرح کنم که واقعا اگر ایران نبود که گوشی های سامسونگ در بازارش بفروش برسه شرکت سامسونگ باید محصولاتش را کجا میفروخت.؟

  12. پارسا شایسته

    سلام من حدود یک سال ونیمه s5 دو سیم دارم
    بنظرم عالیه
    البته اندرویدش رو ارتقا دادم
    روت هم کردم
    دوتا از پسرام هم s5 دوسیم دارن ،هردوشون هم راضی هستن البته یکی شون رام روسی نصب کرده که گاهی گرم میکنه
    موفق باشید

  13. باسلام.بنده یک ساسمنگ J500F دارم که چهارماه است گرفتم وگارانتی هم دارد .این گوشی دیروز به شدت داغ می کرد.وفلشش هم نیمه روشن مانده بود.ریستش کردم.فلشش کردم ولی مشکل همینجور پابرجاست لطفا راهنمایی کنید؟

  14. سلام دوستان من تعمیرکارسخت افزارگوشیهای سامسونگم تمام مشکلات شما بایه دقت کوچک حل میشه همه نرم افزارن باید برید نمایندگیهای مجاز هم براخرید گوشی هم حل این مشکلات متاسفانه دوستان خیلیاشون اگاهی کامل از ساخت وکارکردتلفن همراه ندارن دوستان گوشیهایی که این مشکلاتو دارن قاچاقی میان وبرای ایران برنامه ریزی نشدن وبرنامه ریزیشون ونرم افزارشون براکشورای هستن یکی از دوستان اشاره کرد که از ابدیت قزاقستان استفاده کنید ولی کسی توجه نکرد نرم افزار سامسونگ انقد پیچیدست که بخام توضیح بدم ادم هنگ میکنه فقط خلاصه میگم هر گوشی حالا قدیمیها نه ولی جدیدا نرم افزارشون بر اساس نرم افزار کشور درخاست دهنده تنظیم میشه حالا هرگوشی که مشکلی داره هرمشکلی همه روخوندم فقط نرم افزارن وبا رفتن به نمایندگی مجاز وبرنامه ریزی کردن توسط اون نمایندگی حل میشه هرکشوری که سفارش گوشی میده یه لیست کامل از نحوه وعملکرد انتن وشبکه های تلفن همراهش به کارخونه میده وبر اساس اون برنامه ریزی میشن البته ناگفته نماند که کشور ما مقصر اصلی تو این مسله است وبی لیاقتی وبی کفایتی مسولین ووزیر اطلاعات وفن اوری ومخابرات بیشتر علت این معضل هستن پس رفتن به نمایندگی واپدیت وبرنامه ریزی توسط نمایندگی هرکشوری که محل اقامت واستفاده تلفن شماست به تمام این مشکلات پایان میده فراموش نکنید نمایندگی

  15. من الان نزدیک ۱ ساله گوشی s5 دارم وازش راضیم دیشب نصف صفحه ام شروع کرد به چشمک زدن خاموشش کردم و باتری رو در اوردم بعد خوب شد مشکلش چی بوده ؟؟؟نور صفحه هم اتو کردم خوب نشد هم دستی مشکلش چی بوده

    1. سلام دقیقا منم همین مشکل رو دارم نور صحفه ام چشمک میزد و بعضی وقتا هم کل صحفه نمایش گوشی خط های سبز رنگی میومد (آیا شما اندروید گوشیتون رو اپدیت کردین؟ آخه من تازه اس ۵ گرفته بودم فک میکنم بعد از اپدیت این جوری شده)
      مجبور شدم بفروشمش

  16. سلام من گوشی سامسونگ s5 دارم ولی یه مدتیه که هرکاری میکنم فیلم دانلود نمیکنه حتی بردمش کافینت فایده نداشت لطفا کمکم کنید

    1. به قسمت مدیر برنامه بروید و بعد از منو بالای صفحه که برنامه های در حال اجرا و نصب شده و … رو داره صفحه رو به چپ بکشید تا برسید به برنامه های غیر فعال . اونوقت تو لیست بگردید و مدیر دانلود رو پیدا کنید . بعد روش کلیک کنید و دکمه فعال رو بزنید

  17. سلام…
    من تبلت Galexy tab s samsung daram ولی میخوام برنامه بازار یا هرچیز دیگه رو دانلود کنم نمیشه میگه محتوای دانلود… راهنمایی کنین ممنون??

  18. سلام چرا گوشیه من با یرانسل آنتنش خوب نیس شاید آنتنش بیاد اما زنگ و اس واسش نمیاد این از چیه؟؟؟؟؟ گوشیم s5

  19. سلام من یه گوشی سامسونگ گلگسی s6 دارم میخوام زنگ بزنم مینیویسه روی شبکه ثبت نشده است یعنی چی باید چیکار کنم لطفا پاسخ دهید

  20. سلام.من اس ۵ دارم و وقتی دارم باهاش فیلم میبینم وقتی صورتمو برگردونم به صورت خودکار فیلم قطع میشه.میخواستم غیر فعالش کنم.لطف کنین راهنمایی کنین.ممنون

  21. با سلام اینترنت گوشی رو موقعی ک وصل میکنم تا دو سه ساعت خوب ولی بعد از او اینترنت میپره و از بین میره و تا وقتی ریستش نکنم خوب نمیشه ممنون هرکی میتونه راهنمایی کنه

  22. سلام
    من اس ۵ دارم چند روز پیش از دستم افتاد و شیشه اش شکست.مشکل من اینه که اگه گوشی رو ببرم به جایی که شیشه اش رو درست کنن مثل اولش میشه یا نه؟
    چون صفحه های سامسونگ خیلی حساس و دقیق اند

    خواهش میکنم راهنمایی ام کنید

  23. سلام من ۵ماهه s5 خریدم‌ دوبار هنگ کرده و دیروز از فاصله ۱نیم متری گوشی از دستم افتاد و صفحش دیگه روشن نشد با این که هم گارد داشت و هم گلس یا واقعا بد شانسیه یا گوشی بدرد نمیخوره

    1. سلام . من الان نشسته بودم پشت کامپیوتر که خواستم گوشی رو از روی میز کامپیوتر بردارم افتاد .. صفحه اش دیگه روشن نمیشه .. بسیار گوشی بدرد نخوریه ..

  24. سلام من محسنم آزادی

    . من گوشیه s5دارم خوبه.ایرادش فقت اینه که خودبه خودخاموش میشه تاباتریشودرنیارم نمیشه روشن کردواینکه خیلی گرم میشه گوشی وقتی ازش زیاداستفاده بشه.لطفایکی راهنمایی کنه خواهش میکنم

  25. خداوکیلی یعنی چی فکرکردن باخودشون اسم این گوشیو گذاشته بودن پرچم دار!!فقط تاتونستن روش سنسورهای مختلف نصب کردن که خیلیاش به کارنمیاد عملا بیخوده بعدم رابط کاربریش که مزخرف به معنای واقعی کلمه اس باطریشم که حرفشونمیشه زد بازی هم که تقریبا ۵۰ درصد بازیهارو بخاطراین پردازنده مزخرف maliاجرانمیکنه ویه تعدادمعدودی ازبازیهابااین پردازنده سازگاره هنگ کردنو داغ کردنشم که ….بدترازهمه پشتیبانی ضعیف وآپدیت ندادن درست وبه موقع این شرکته این آخرین باری بودکه سامسونگ گرفتم اینبار htc رومیخام امتحان کنم قبلا چندتاتبلت ایسوس روامتحان کردم واقعا امکانات وکیفیتشون به نسبت قیمتون بینظیربود شایدم بعد امتحان htc برگردم سراغ همون ایسوس واقعا کارشون درسته

  26. سلام گوشیه من گلگسی اس ۵هستش وقتی نور صفحه رو کم میکنم صفحش چشمک میزنه بعد یه دفه سبز میشه قسمتی از صفحه گاهی اوقات هم هنگ میکنه راهنمایی کنین لطفا

  27. سلام فکر میکردم بهترین گوشیو خریدم انقدر خاموش میشه انقدر هنگ میکنه که دیونم کرده هیچ تعمیرگاه و هیچ اندرویدی هم نتونسته درستش کنه واقعا کلافه شدم الانم تو آلمانم اما تعمیرگاهای حرفه ای اینجا هم خودشون هنگ کردن واقعا متاسفم

  28. گوشی سامسونگ اس فایو دو سیم کارته خریدم اصلن بدرد نمی خوره امروز خود به خود خاموش شده روشن نمیشه دو ماه نشده که خریدم نمی دونم چیکار کنم راهنمایی لطقن

  29. سلام من 8 ماه گوشی رو خریداری کردم بعد از 8 ماه گوشی خود به خود خاموش میشه نمیدونم بخاطر چیه برنامه هم ندارم داخل گوشی بگم به خاطر برنامه زیادی هنگ میکنه لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام منم همین مشکلو دارم
      بعد از اتصال به اینترنت صفحه که خاموش میشه گوشی دیگه روشن نمیشه باید ۳ دکمه رو با هم فشار داد تا روشن بشه.
      راه حلش چیه بنظرتون؟

  30. سلام من گوشی s7دارم چن روز پیش در حال دانلود به آهنگ بودم که مدیریت دانلود گوشیما اشتباها غیرفعال کردم سوالم اینه چطور دوباره فعالش کنم؟

  31. سلام.اوایل خیرد عالی بود.اما الان که هوا سرد شده.صفحه گوشی با هیچ کلیدی بالا نمیاد.انگار نیم سوز شده.صفحه رو عوض کردن 400تومن گرفتن.که درست شده.از فرداش همون کاسه و همون آش شده.باید چندین و چند بار کلیدا رو بزنم تا صفحه یه لحظه بالا بیاد.انگار فلش میزنه.کسی نمیدونه چه خبره؟!مزخرف شده.میخوام بندازمش دور.پشیمونم از خریدش.حیف اون همه پول.1100بهتره.

    1. برای منم همین مشکل پیش اومد نه من حتا دو سه تا از رفیقام که اس 5 داشتن صفحه نیم سوز شده از وقتی که اندروید گوشی و شیش کردم

  32. گوشی من عالیه ازش راضی هستم فقط مدیریت دانلودش غیر فعاله و نمی توانم فعال کنم اگر کسی میدونه راهنمایی کنید

    1. به قسمت مدیر برنامه بروید و بعد از منو بالای صفحه که برنامه های در حال اجرا و نصب شده و … رو داره صفحه رو به چپ بکشید تا برسید به برنامه های غیر فعال . اونوقت تو لیست بگردید و مدیر دانلود رو پیدا کنید . بعد روش کلیک کنید و دکمه فعال رو بزنید

  33. آرش نصرآبادی

    با سلام
    دوستان کسانی که میگن گوشی انتن دهی بدی داره یا سیم کارتو نمیشناسه توجه داشته باشید که گوشی رو با بهترین فناوری های روز اومدن سازگارش کردن نه با فناوری های چند سال پیش مثلا سیم کارت ها بعد چند سال فرسوده میشن و اگه سیم کارت نو و جدید توی گوشیتون بزارین هیچ مشکلی نداره
    من که s5 دارم و هر مارک گوشیی رو که بگین باهاش یا کار کردم یا داشتم و به جرعت میتونم بگم که جزو بهترین گوشی ها هستش
    ممنون

  34. سلام
    من گوشیs5دارم وقتی که صفحش خاموش میشه با هیچ دکگه ای روشن نمیشه الا باید باتریشو دربیارم لطفا راهنمایی کنید اندرویدشو هنوز ارتقا ندادم

  35. سلام من یه اس5 دارم جدیدا پیامی میاد صفحه کلید روشن میمونه و خاموش نمیشه تا اینکه خودم دکمه پاور رو بزنم وخاموش کنم تنظیماتم رفتم اما فایده ای نداشت تو رو خدا هر کی مشکل منو میدونه چیه بهم بگه

  36. نمیدونم عیب و ایراد سامسونگ زیاده یا من خیلی باهوشم چون از وقتی گوشی سامسونگ گرفتم هرروز یه مشکل جدید و یه ایراد تازه پیدا میکنم قبلا یه سونی میان رده داشتم خیلی از این پرچم دار سرتر بود با اینکه s5 چند برابر اون قیمتشه ولی دلم هنوز پیش محصولات سونیه

  37. سلام بر همگی من چند ماهه s5 دارم دوتا مشکل داره اول مصرف باطریش زیاده دوم از وقتی آپدیتش کردم همش پیغام میده که مدیر هوشمند متوقف شده در روز شاید چهل بار این پیغامو نشون میده لطفا اگه تجربه حل این مشکلو دارید راهنمایی بفرمایید ممنون

    1. به قسمت مدیر برنامه بروید و بعد از منو بالای صفحه که برنامه های در حال اجرا و نصب شده و … رو داره صفحه رو به چپ بکشید تا برسید به برنامه های غیر فعال . اونوقت تو لیست بگردید و مدیر دانلود رو پیدا کنید . بعد روش کلیک کنید و دکمه فعال رو بزنید

  38. آقا من میخواستم یا میخوام s5 بگیرم این نظراتو که خوندم دارم پشیمون میشم .
    بابا این گوشی چرا این قدر ایراد داره
    سلام دوربینش فلانه
    سلام یهو خاموش میشه
    سلام گوشیم داغ میشه
    سلام گوشیم منفجر شد
    آخه نمیدونم این گوشی که این قدر طرف دار داره مگه میشه این قدر ایراد داشته باشه
    نمیدونم رفتم تو شک که ای گوشی رو بگیرم یا برم دنبال سونی یا اچ تی سی

  39. یه گوشیS5 صفر دارم وقتی تو شارژ میزنم شارژ قطع و وصل میشه فلت شارژش رو هم تعویض کردم حل نشده کسی راه حلشو میدونه

  40. حسین سلطانی

    سلام من یه سام گلکسیs5 دارم و دقیقا یک ساله این گوشی رو دارم تا به الان هیچ مشکلی برای تلفن همراه من پیش نیومده من خودم این گوشی رو از کانادا خریداری کردم آیا امکان داره فرقی بکنه؟؟؟ممنون میشم جواب بدید0387294814_09120301530

  41. با سلام و احترام دو سه فته ای میشه گوشی اس 5 خریدم بعداز امتحان تحویل در خونه خواستیم به شارژ اولیه بزنیم شارژنشدبه فروشنده نشون دادیم پس از جوابهای متفاوت گفت شارژر مال این گوشی نیست پس از عوض کردن وامتحان کردنها آوردیم خونه بعداز دو سه روز بازم گاه شارژ میکنه خیلی وقتها هم شارژ نمیکنه علت چی میتونه باشه لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH