هواوی میت 40 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است

هواوی؛ غول فناوری چینی تائید کرده که اسمارت‌فون‌های سری میت 40 بالاخره پس از مدت‌ها انتظار در ماه جاری عرضه خواهند شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست‌های سری میت 40 شامل مدل‌های هواوی میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس هستند. اگرچه کمپانی در زمان معرفی این اسمارت‌فون‌ها به‌طور مفصل پیرامون آن‌ها صحبت خواهد کرد؛ اما فهرست مربوط به هواوی میت 40 پرو در پایگاه داده گیک‌بنچ پیرامون مشخصات داخلی این اسمارت‌فون اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که میت 40 پرو دارای شماره مدل NOH-NX9 بوده و توان پردازشی آن از طریق تراشه کاملا جدید کایرین 9000 تامین می‌شود. با این‌حال به نام تراشه مورد استفاده هیچ اشاره‌‌ای نشده است. توان پردازشی این اسمارت‌فون در زمینه گرافیکی نیز توسط پردازنده Mali-G78 تامین می‌شود.

همچنین وبسایت بنچمارک نشان می‌دهد که این هندست مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا مدلی با ظرفیت رم بالاتر نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر. این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. البته این موضوع کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ چرا که تمامی اسمارت‌فون‌های عرضه شده طی ماه جاری مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11 هستند. با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که سری میت 40 جزو برند هواوی بوده و کاربران به گوگل پلی استور دسترسی نخواهند داشت. در عوض کاربران ناچارا بایستی تمامی برنامه‌های موردنظر خود را از فروشگاه اپ استور اختصاصی کمپانی موسوم به AppGallery دریافت نمایند.

در خصوص امتیازات کسب شده توسط میت 40 پرو در گیک‌بنچ نیز بایستی خاطرنشان کرد این هندست در تست پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 5 به‌ترتیب موفق به کسب امتیازات 1020 و 3710 شده است.

بر اساس تصاویر پیش‌تر لو رفته به‌نظر می‌رسد که میت 40 پرو مجهز به یک نمایشگر خمیده و دوربین جلویی دوگانه خواهد بود. این دوربین درون یک حفره بیضوی شکل در قسمت جلویی دستگاه مستقر می‌شود. در قسمت پشتی دستگاه نیز کاربران با یک ماژول دوربین دایروی شکل سروکار خواهند داشت این ماژول از 4 سنسور دوربین شامل یک حسگر 108 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در سمت راست ماژول دوربین دایروی نیز شاهد استقرار یک فلاش LED و حسگری مجزا احتمالاً جهت سنجش عمق هستیم. همچنین تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که میت 40 پرو احتمالاً در 6 مدل رنگی مختلف روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH