ال‌جی K92 مجهز به تراشه 5G در Google Play Console رویت شد

شواهد موجود در فهرست Google Play Console از عرضه یک اسمارت‌فون میان‌رده قدرتمند توسط کمپانی ال‌جی حکایت دارند. این هندست با اسم رمز “acexlm” و نام مستعار ال‌جی K92 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 690، حافظه رم 6 گیگابایتی و نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است.

کمپانی کوالکام پیش‌تر از تراشه اسنپ‌دراگون 690 همراه با مودم X51 رونمایی کرد. کریستیانو آمون؛ ریاست کوالکام پیش‌تر در ماه ژوئن اعلام کرد که این تراشه با هدف تولید هندست‌های 5G مقرون‌به‌صرفه‌تر برای مصرف‌کنندگان سراسر جهان معرفی می‌شود. همچنین ال‌جی K92 مجهز به یک حفره کروی‌شکل در مرکز بخش فوقانی نمایشگر است.

اطلاعات فهرست ال‌جی K92 در Google Play Console

کره‌جنوبی؛ زادگاه برند ال‌جی یکی از بزرگترین بازارهای هندست‌های 5G در جهان به‌شمار می‌رود و تصمیم کمپانی برای توسعه سبد محصولات 5G خود نیز ابدا مایه تعجب نخواهد بود. بر اساس اطلاعات لو رفته طی 10 روز گذشته ال‌جی K92 احتمالا در بازار خانگی عرضه خواهد شد؛ اما عرضه آن در بازار ایالات‌متحده نیز امری محتمل خواهد بود. این هندست احتمالا مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه خواهد بود. ال‌جی K92 احتمالا توسط شرکت مخابراتی Cricket Wireless در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH