بسته اینترنت معلمان تمدید نمی‌شود!

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نهمین جلسه گفتگوی هفته با حضور وزیر ارتباطات به میان خبرنگاران آمد و در مورد مسائل مختلف، توضیحاتی را ارائه داد. حاجی میرزایی گفت: ترافیک شبکه شاد برای معلمان و دانش آموزان رایگان است، هرکسی که در تامین اینترنت مشکل دارد حتما گزارش دهد، ما رسیدگی خواهیم کرد. البته بسته 20 گیگابایت اینترنت برای معلمین فعال شده است، با اتمام این بسته، بسته اینترنت جدید برای معلمان فعال نخواهد شد، زیرا به واسطه شبکه شاد تمام نیازهای معلمین و دانش آموزان فراهم شده و نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر نیست. با این وجود بسته اینترنت 20 گیگابایتی برای استفاده از برنامه‌های دیگر غیر از شبکه شاد در اختیار معلمین قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در مورد استفاده از دیگر اپلیکیشن‌های آموزشی گفت: به مدارس ابلاغ شده که استفاده از پیام‌رسان‌های آموزشی به جز شاد ممنوع است. شبکه شاد ظرفیت مناسبی دارد و قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌د‌هد و از نظر تنوع خدمات از دیگر اپلیکیشن‌ها برتر است. آمار کاربران شاد روز به روز در حال افزایش بوده و خدمات آن نیز در حال بهبود است. اگر مدرسه‌ای استفاده از اپلیکیشنی به جز شاد را پیشنهاد داد، والدین و دانش آموزان به ما اعلام کنند، حتما پیگیری می‌شود.

حاجی میرزایی به ترافیک بالای شبکه شاد در برخی از ساعات روز تاکید کرد: زیر ساخت فنی شبکه شاد باید توسعه یابد، وزارت ارتباطات و همراه اول با همکاری یکدیگر به دنبال تقویت این شبکه هستند، ترافیک شاد در پنج قطب کشور یعنی تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس توزیع می‌شود که این امر در کاهش بار ترافیک موثر است اما در وزارت آموزش و پرورش تلاش کرده‌ایم تا با زمان‌بندی کلاس‌ها از صبح تا بعد از ظهر، بار ترافیکی سنگین ساعات 10 تا 12 را کاهش دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید به کیفیت آموزشی بالای شبکه شاد گفت: ما از بهترین معلمان برای تولید محتوای آموزشی شاد استفاده کرده‌ایم، امکانات خوبی نیز در اختیار معلمین قرار داده شده و سطح کیفیت آموزش در این اپلیکیشن بالاست. به دنبال آن هستیم تا هر هفته سطح کیفی شبکه شاد را افزایش دهیم، با این حال اگر برخی از خانواده‌ها از کیفیت آموزشی شاد گله دارند، می‌توانند از آموزش حضوری استفاده کنند. ما از ابتدا اعلام کردیم که بهترین نوع آموزش به صورت حضوری و چهره به چهره است و امکان بهره‌مندی از آموزش حضوری و مجازی برای خانواده‌ها فراهم شده است، در خیلی از کشورهای اروپایی نیز با وجود محدودیت رفت و آمدی، مدارس باز است و هر خانواده‌ای که بخواهد می‌تواند از آموزش حضوری بهره ببرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره نگرانی معلمین از عدم تکمیل محتوای آموزشی شاد تا پایان سال تحصیلی گفت: معلمان نگرانی از این بابت نداشته باشند، ما طبق زمان‌بندی خود تا پایان سال تمام محتوای آموزشی شبکه شاد را تکمیل خواهیم کرد.

1 در مورد “بسته اینترنت معلمان تمدید نمی‌شود!”

  1. هیچ امکاناتی ندادن و مدارس را بستن و همه از معلم شاکی هستند. معلمان هم از جیب خودشون با ابزار شخصی خودشون کار میکنن. اینجا ایرانه و متاسفم در ایران معلمم. برنامه شاد داغونه اولیاء هم هر روز اعتراض میکنن و صدای معلمان هم به جایی نمیرسه.

    حداقل به این وزیر بگید انقدر از سیستم تعریف نکنه و مردم را علیه معلمان تحریک نکنه.

    همین الان من معلم میتونم مجازی کار نکنم چون هیچ امکاناتی به من ندادن. کجای دنیا مدرسه رو بستن گفتن برید توی خونتون دیگه خودتون میدونید با دانش آموزان خودتون. هر روزم یه مصاحبه میکنه این وزیر دماغشو میده بالا از سیستم تعریف میکنه. کلا یه نرم افزار چت داغون دادین دست مردم اونم نرم افزار چت نه تدریس آنلاین حالا مردم هم فکر میکنن چخبره. یا ببندین مدارسو یا مثل آدم امکانات بدید. از اول سال تحصیلی 3بار با مدیر بحثم شده میگه تو وظیفته فداکاری کنی ****** مدرسه رو با خیریه اشتباه گرفتن. دوطار حقوق میدن انتظار آکسفورد دارن بدون هیچ امکاناتی. متاسفم که معلم شدم در ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH