اپل واچ SE با مشکلات افزایش شدید دما و آسیب‌دیدگی نمایشگر مواجه می‌شود!

بر اساس اعلام یک پست منتشر شده در وبسایت Reddit (به نقل از سایت Apple Insider) شش نفر از کاربران اپل واچ SE در کشور کره‌جنوبی طی گزارشاتی به مشکل افزایش بیش از اندازه دمای گجت‌های خود اشاره نموده‌اند.

بر اساس محتوای گزارش دمای تعدادی از گجت‌های پوشیدنی سلامت‌محور اپل به اندازه‌ای افزایش یافته که موجب آسیب‌دیدگی نمایشگر شده و در یک مورد مچ کاربری را سوزانده است. برخی کاربران هنگام شارژ اپل واچ خود با این مشکل مواجه شدند و بعضی دیگر هنگام قرارگیری ساعت بر روی مچ دستان خود احساس سوزش کردند. این مشکل پس از چند روز استفاده و به‌صورت ناگهانی آشکار شد و لکه زردرنگ ایجاد شده بر روی نمایشگر نیز یکی از علائم واضح آسیب‌دیدگی دستگاه در مدل‌های معیوب محسوب می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که این مشکل از فضای فوقانی کانکتورهای نمایشگر در حد فاصل بین موتور لرزشی (Taptic Engine) و تاج دیجیتالی (Digital Crown) ناشی شده است. از 6 کاربری که با مشکل فوق مواجه شده‌اند؛ 3 نفر وجه خرید خود را از اپل پس گرفته‌اند. دفاتر مرکزی اپل ظرف چند روز آینده نظرات اختصاصی خود در این زمینه را اعلام خواهند کرد. در ادامه تصاویری از دستگاه‌های معیوب قابل مشاهده است:

اگرچه این مشکل کاملا جدی است؛ اما ظاهرا فراگیر نبوده و تنها تعداد بسیار محدودی از دستگاه‌های اپل واچ SE عرضه شده در بازار کره‌جنوبی را تحت تاثیر قرار داده است. این ساعت در کنار اپل واچ سری 6 و به‌عنوان یک گزینه ارزان‌قیمت برای مشتریانی عرضه شد که مایل به استفاده از مدل‌های گران‌قیمت نیستند. اپل واچ SE از اکثر امکانات ضروری مدل پرچم‌دار برخوردار بوده و از الگوی طراحی مشابهی بهره می‌گیرد؛ اما این گجت مجهز به پردازنده قدیمی‌تری بوده و فاقد قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر الکتروکاردیوگرام (ECG)، نمایشگر همواره روشن و اپلیکیشن سنجش میزان اکسیزن خون است. فروش اپل واچ SE از روز 18 سپتامبر (28 شهریورماه) آغاز شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH