معرفی 5 بازی رایگان استیم

معرفی 5 بازی برتر و کاملا رایگان استیم

در سال‌های اخیر بازی‌های رایگان محبوبیت زیادی در بین بازیکنان کسب کرده‌اند، حتی بعضی از آنها از بازی‌های غیر رایگان با ارزش ساخت بالا “triple A” پرطرفدارتر هستند. اگر نگاهی به لیست پربازدید‌ترین‌های استیم بیندازید، خواهید دید که اکثر آنها بازی‌های رایگان هستند. ما به کمک شما آمده‌ایم تا از لیست بلند بازی‌های پرطرفدار، 5 بازی رایگان استیم را به شما معرفی کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

5 بازی برتر رایگان استیم

کانتر-استرایک: گلوبال افنسیو “Counter-Strike: global offensive”

کانتر-استرایک: گلوبال افنسیو (سی اس: گو) با پشتوانه درخشان بازی‌های شوتر اول‌شخص از جمله کانتر-استرایک اوریجینال و کانتر-استرایک سورس، در سال 2012 وارد عرصه گیمینگ شد. این بازی پرطرفدار هنوز هم جایگاه خود را در مقابل عناوین جدید حفظ کرده است. بخشی از موفقیت سی-اس: گو بخاطر مکانیک مبارزات جذاب و طرفداران فعال آن است.

گرچه از نظر بصری سی اس: گو کمی قدیمی به نظر می‌رسد و یا به لحاظ موضوعی به اندازه عناوین محبوبی مانند اورواچ “Overwatch” غنی نیست. با این حال طرفداران هنوز هم از تجربه بی‌نظیر مبارزات و مسابقات تنش برانگیز آن لذت می‌برند.

یکی از نکات مثبت بازی رایگان استیم سی اس: گو این است که برای اجرا نیاز به سیستم قدرتمندی ندارد، ولی در عین حال کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد.

وار تاندر “War Thunder”

یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده توسط استودیو گایجین، وار تاندر بوده، که هر سه بازی جهان تانک‌ها، کشتی‌ها و هواپیما‌ها را با گرافیک بالاتر و فیزیک طبیعی‌تر در خود جای داده است. با انواع مختلفی از هواپیما‌ها، تانک‌ها و کشتی‌های جنگی که در اختیار شما قرار می‌دهد، هر کدام مأموریت دارید که نیرو‌های دشمن را به طور کامل نابود کنید. این بازی سعی دارد فضایی مانند یک جنگ را به صورت واقع‌گرایانه برای شما شبیه‌سازی کند.

بازی به‌صورت مداوم در حال به‌روزرسانی و پیشرفت در شکل‌های مختلف است، یکی از محتوای قابل توجه که در سال ۲۰۱۶ به این بازی اضافه شد، که به طور کامل یک بخش جدیدی را به مبارزات بازی اضافه کرد، قابلیت مبارزه با کشتی‌هاست.

تمامی جنگ افزار‌های موجود در بازی از مهمات مخصوص خود استفاده می‌کنند، که شما می‌توانید قبل از شروع جنگ با توجه به نحوه بازی خود مهمات را بارگزاری کنید.

پادشاهان صلیبی ۲ “Crusader Kings II”

ما همگی علاقه‌مند هستیم تا در رویا‌هایمان بدانیم زندگی در اروپای قرون وسطی چگونه است که انجام آن در بازی Crusader Kings II امکان‌پذیر خواهد ‌بود. شما می‌توانید به عنوان یک پادشاه که به دنبال کشور‌گشایی و حفظ آینده کشورش است در این دنیا‌ی پر از آشوب نقش ایفا کنید. نه تنها شما باید مراقب حمله دشمنان‌تان باشید، بلکه باید در نظر داشته باشید که امکان خیانت از سوی درباریان و جانشینان شما وجود دارد.

شما همچنان می‌توانید قوانین جدیدی وضع کنید یا به گسترش ارتباطات خود با نجیب‌زادگان دیگر بپردازید، حتی از دین‌تان در مقابل مشرکین دفاع کنید. تصمیمات خود را اولویت‌بندی کنید زیرا این بازی استراتژیک است. حتی کوچکترین تصمیمات می‌تواند در تعیین سرنوشت شما موثر باشد.

اگر به بخش چندنفره علاقه‌مند هستید، این بازی یک بخش رقابتی دارد که می‌توانید در آن به رقابت با ۳۲ نفر دیگر بپردازید که آن ‌را به یک بازی رایگان استیم و بسیار پرطرفدار تبدیل می‌کند.

معرفی بازی رایگان و خفن استیم

ایو آنلاین “Eve Online”

یکی از بهترین بازی‌های آنلاین چند نفره، ایو آنلاین بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای در دسترس است. در این بازی بازیکنان به کشف فضا می‌پردازند. ایو آنلاین برخلاف بازی‌های فانتزی نقش آفرینی در مورد یک جنگجو یا نجات دنیا نیست، بلکه در آن شما بخشی از یک دنیای تحت کنترل بازیکنان هستید.

تصمیم با شماست که به دیگران کمک کنید، حتی از تجهیزات خود به آن‌‌‌‌ها ببخشید یا در بین افراد فاسد و ظالم قرار بگیرید و با هر وسیله دست به تخریب دشمنان خود بزنید؟! این‌ها فقط چند مورد از هزاران مسیری است که شما می‌توانید در این بازی بی‌رقیب انتخاب کنید.

معرفی بازی رایگان و خفن استیم

کراس اوت “Crossout”

کراس اوت یک بازی آنلاین چند نفره است، این بازی در زمان‌های خیالی پس از آخرالزمان و نابودی تمدن‌ها اتفاق می‌افتد. در کراس اوت بازیکنان به ساخت ماشین‌های غول‌آسا و نابودی یکدیگر می‌پردازند.

شما می‌توانید تعداد گسترده‌ای از وسایل نقلیه را (از باگی‌های کوچک تا آفرودهای زرهی) با تسلیحات مختلف مانند: مسلسل، پرتاب کننده راکت، شعله افکن و دیگر تسلیحات آماده جنگ کنید. یکی از دلایل محبوبیت این ‌بازی، اهمیت انتخاب بازیکنان است که می‌تواند سرنوشت آنان را در میدان مبارزه رقم بزند. با شرکت در مبارزات، قطعات و تسلیحات کاربردی جدیدی به شما تعلق می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH