نخستین تصویر از گلکسی S30 پلاس سامسونگ منتشر شد

اخیرا شاهد انتشار تصاویر CAD از سومین هندست سری گلکسی S30 سامسونگ بودیم. اکنون نیز تصاویری از اسمارت‌فون گلکسی S30 پلاس با جزئیات بیش‌تر منتشر شده است. در اوایل هفته جاری نیز شاهد انتشار تصاویری از هندست‌های گلکسی S30 و گلکسی S30 اولترا بودیم.

تصاویر CAD منتشر شده توسط وبسایت MySmartPrice چندان مسحورکننده نیستند؛ اما نشان می‌دهند که هر 3 هندست سری گلکسی S30 احتمالا از آرایه دوربین بازطراحی شده بهره خواهند برد. در حال حاضر ماژول دوربین سه‌گانه با طراحی مشابه سری گلکسی نوت 20 از هماهنگی و یکپارچگی بهتری با پنل پشتی گوشی برخوردار است. ماژول دوربین مورد استفاده در سری گلکسی S20 نشان‌دهنده نوعی الگوبرداری قابل‌توجه از ماژول قابل مشاهده در سری گلکسی A است.

تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که در الگوی طراحی جدید مشکل برجستگی ماژول دوربین احتمالا کماکان به قوت خود باقی خواهد بود. بدین‌ترتیب کماکان یک برجستگی قابل‌توجه در قسمت پشتی هندست مشاهده می‌شود.

در قسمت جلویی دستگاه حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی بارزترین مولفه طراحی الهام گرفته شده از سری گلکسی S20 به‌شمار می‌رود. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه دستگاه قرار دارند. پورت USB-C در مرکز لبه تحتانی گوشی مستقر شده و شبکه اسپیکر منفرد نیز در کنار آن قرار دارد.

وبسایت MySmartPrice به ابعاد هندست شایعه شده نیز اشاره می‌کند. بر این اساس گلکسی S30 پلاس احتمالا از ابعادی معادل با 161.5×75.6×7.85 میلی‌متر برخوردار خواهد بود. بدین‌ترتیب هندست مذکور در مقایسه با گلکسی S20 پلاس کوتاه‌تر و کمی عریض‌تر است. همچنین بر اساس شایعات این هندست از یک پنل تخت 6.7 اینچی بهره خواهد برد. بدین‌ترتیب از الگوی طراحی خمیده و زیبای مورد استفاده توسط پرچم‌داران اخیر سامسونگ هیچ نشانی دیده نمی‌شود.

با توجه به احتمال عرضه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S30 کمی زودتر از موعد معمول انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده شاهد افشای جزئیات بیش‌تر با سرعتی بالاتر در خصوص این هندست‌ها باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH