سامسونگ Galaxy K Zoom دوربینی سیم‌کارت خور با پردازنده ۶ هسته‌ای!

kzoom-hero

سامسونگ galaxy k zoom را می‌توان ادامه‌ای بر galaxy s4 zoom دانست.

این شرکت کره‌ای، بار دیگر در روند تولید تلفن‌های همراه دوربین دار، سعی در ارایه یک مدل جمع جور ولی قوی دارد. این کمپانی تلاش در جمع‌آوری تمام امکانات در یک گوشی کرده است و با استفاده از برچسب «زوم» قصد تبلیغی متفاوت برای این گوشی داشته است.

این دستگاه دارای یک دوربین باقدرت 20.7 مگاپیکسل است که از حسگر CMOS بهره برده و دارای قابلیت OIS است. در کنار این ویژگی‌ها، این دوربین قدرتمند می‌تواند 10 برابر زوم اپتیکال را برای شما به ارمغان بیاورد!

غول سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا سوژه خود را بدون اینکه کاهشی در کیفیت و وضوح آن به وجود آید (اتفاقی که در هنگام استفاده از زوم دیجیتال در سایر دوربین‌ها رخ می‌دهد)، ده برابر نزدیک‌تر کنید.

KZoom-Press-04-580-90

نسل دوم گوشی‌های با دوربین قدرتمند سامسونگ، از لحاظ سایز هم پیشرفت زیادی داشته است. سایز این گوشی  70.8×137.5 میلی‌متر بوده که دارای 16.6 میلی‌متر ضخامت در حالت عادی است که بعد از استفاده از زوم اپتیکال، ضخامت این گوشی به 20.2 میلی‌متر خواهد رسید.

۶ هسته!

صفحه نمایش این دستگاه 4.8 اینچی بوده و رزولوشن آن 720×1280 پیکسل است. قلب تپنده این تلفن همراه، پردازنده‌ای 6 هسته‌ای است. همان طور که به خاطر داریم، s4 zoom با پردازنده‌ای دو هسته‌ای وارد بازار شد.

این پردازنده باقدرت 1.3GHz برای هر هسته ارایه می‌شود که توانایی ذخیره عکس‌هایی باکیفیت بالا و ویرایش آن‌ها را دارد. این در حالی است که پردازنده‌های 1.7GHz دو هسته‌ای، هر از گاهی در هنگام کار و ثبت وقایع دچار مشکل می‌شد.

KZoom-Press-03-580-90

از دیگر امکانات سخت‌افزاری این تلفن همراه می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی (با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه) اشاره کرد. سیستم‌عامل در نظر گرفته‌شده اندروید کیت‌کت بوده که در کنار این امکانات، توانایی استفاده از شبکه 4G و NFC نیز برای آن پیش‌بینی‌ شده است. باتری به‌کار رفته در این گوشی، 2430 میلی‌آمپر قدرت دارد.

برای به دست آوردن سایر اطلاعات این گوشی همانند تاریخ دقیق عرضه و قیمت احتمالی آن، هنوز هیچ‌ چیزی مشخص نیست، اما این کمپانی کره‌ای تایید کرده است که این دستگاه را ابتدا در انگلستان و سپس در سایر فروشگاه‌ها عرضه خواهد کرد.

3 در مورد “سامسونگ Galaxy K Zoom دوربینی سیم‌کارت خور با پردازنده ۶ هسته‌ای!”

  1. 1020 که خیلی شیک تر و باحال تره تازش هم 41 مگا پیکسله اگه قرار به 20 باشه پس 1520 هم کمرا فونه .
    سامسونگ شبیه نوکیا 808 کار کرده

  2. من یکی که اگه بخوام یه کمرافون بگیرم 1020 رو ول نمیکنم بیام با یه لنز به این گندگی تو خیابون حرف بزنم و مردم رو شاد کنم.
    شما رو نمیدونم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH