آمار استفاده از برنامه‌های آموزشی در زمان شروع سال تحصیلی جدید منتشر شد

گزارش بینش بازار در حوزه اپلیکیشن‌های کاربردی و بازی‌های موبایل منتشر شد، در آمار جدید، جدول بینش بازار در بخش‌های مختلف تا پایان مهرماه سال جاری آپدیت شد و رشد یا سقوط استفاده از اپلیکیشن‌ها، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و موارد دیگر معین گردید.

بر اساس این آمار از ابتدای تابستان میانگین نصب فعال برنامه‌های آموزشی پرنصب رشد چشمگیری داشته است، از ابتدای مرداد ماه میانگین نصب برنامه‌های مشهور آموزشی در حال افزایش بوده و تا پایان مهرماه این رشد ادامه داشته است (عکس 1). همچنین نصب فعال برنامه‌های آموزشی از ابتدای مردادماه با افزایش چشمگیر مواجه شده و تا پایان مهرماه همچنان این سیر صعودی ادامه داشت (عکس2).

از طرفی اپلیکیشن‌های جدید در حوزه آموزش در مرداد نسبت به تیرماه کاهش داشت اما در ماه شهریور و مهر با رشد مناسبی همراه شد (عکس 3). اما رشد ماه به ماه نصب فعال برنامه‌های آموزشی در شهریور به اوج خود رسیده و در مهرماه کاهش پیدا کرده، البته به نظر می‌رسد دانش آموزان و معلمین برنامه‌های آموزشی را در پایان تابستان نصب کرده و به همین جهت، رشد نصب فعال تنزل داشته است (عکس4).

در زمینه رشد تولید برنامه‌های جدید، ابزارها و برنامه‌های شخصی‌ساز، در ماه مهر بیشترین رشد را تجربه کردند (عکس5). همچنین میانگین نصب برنامه‌های مشهور از تابستان تا پایان مهر در دسته‌بندی‌های ابزارها، شبکه‌های اجتماعی، امورمالی، خرید و مذهبی بیش از دیگر برنامه‌ها بوده است (عکس6).

از نظر درآمد، برنامه‌های مالی پس از افت شدیدی که در شهریورماه داشتند، مجددا با سیر صعودی ملایمی در حال رشد هستند، اما درآمد برنامه‌های آموزشی از ابتدای تابستان در حال افزایش است (عکس 7). همچنین در زمینه رشد ماه به ماه تراکنش‌ها، برنامه‌های مالی مجددا در شهریورماه افت محسوسی را تجربه کردند و از شهریور تا مهر با رشد خوبی مواجه شدند، اما برنامه‌های آموزشی تا شهریور سیر درحال رشد مناسبی را گذراندند ولی در ماه مهر این رشد متوقف شد (عکس 8).

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH