بررسی بازی Dragon Hills

بررسی بازی Dragon Hills: انتقام پرنسسی سوار بر اژدها

چندین سال است که بازی‌هایی که سبک دونده و بی‌پایان دارند طرفداران زیادی پیدا کرده و به واسطه اینکه هربار که بازی را اجرا می‌کنید با تجربه متفاوتی روبرو می‌شوید و چون بازی هیچوقت تمام نمی‌شود، سرگرم‌کننده و اعتیادآور هستند. بازی Dragon Hills از Rebel Twins یکی از این بازی‌هاست. در این بازی شما نقش شاهزاده خانمی را بازی می‌کنید که سوار بر اژدها، به دنبال انتقام از دشمنان خود می‌رود. با آی‌تی‌رسان و بررسی این بازی زیبا همراه باشید.

معرفی بازی Dragon Hills

بازی Dragon Hills از جنس دونده بی‌پایان است که به شما اجازه می‌دهد تا کنترل یک اژدهای خشمگین را به دست گرفته و به ماموریتی برای انتقام از شوالیه‌های بدجنس بروید. شاهدخت بازی منتظر شاهزاده سوار بر اسب سفید است تا او را نجات دهد؛ شاهزاده رویاها سر می‌رسد؛ اما به جای نجات پرنسس صندوق‌های جواهرات و طلاها را می‌دزد و شاهزاده خانم هم برای انتقام از او سوار بر اژدها به جنگ شاهزاده دروغگو و سربازانش می‌رود. کنترل‌های ساده در کنار گیم‌پلی کلی بازی هسته اصلی Dragon Hills را تشکیل می‌دهند. گیم‌پلی بازی واقعا من را تحت تاثیر قرار داد و با وجود آنکه علاقه چندانی به بازی‌های بی‌پایان ندارم، اما «دراگون هیلز» واقعا من را جذب خودش کرد.

برای داشتن دیدی از این بازی جذاب و اعتیادآور می‌توانید تریلر آن را در زیر مشاهده کنید:

لذت یک بازی بی‌پایان

بازی Dragon Hills خیلی هوشمندانه از سبک بازی‌های بی‌پایان استفاده می‌کند و به همین خاطر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در این بازی با بالا رفتن رتبه و جمع کردن طلاهای بیشتر می‌توانید به‌روزرسانی‌های بیشتری را خریداری کنید (البته با خرید درون برنامه‌ای نیز می‌توان به‌روزرسانی‌ها را خرید که در کشور ما نمی‌توان از این روش استفاده کرد). یکی از جذابیت‌های بازی همین به‌روزرسانی‌هاست که شما را ترغیب می‌کند تا بیشتر بازی کرده و زره اژدهای خود را به‌روز کنید یا شمشیر بهتری برای پرنسس خود بخرید یا حتی بمب‌های مختلفی برای حمله به دشمنان خود بخرید. حتی در مراحل بالاتر اژدهای شما می‌تواند با آتشی که از دهانش خارج می‌کند، شوالیه‌های شرور را به خاکستر تبدیل کند.

بازی Dragon Hills

گیم‌پلی بازی Dragon Hills بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. کنترل اژدها مانند دیگر بازی‌های این سبک بوده و فقط به یک انگشت نیاز دارد و اژدهای شما همیشه در حال حرکت به جلو است و با نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایش، به جای پرش به بالا، رو به پایین شیرجه رفته و زمین را سوراخ می‌کند. در این بازی موانع مختلفی از جمله خانه‌های در طول مسیر و سپرهایی که دشمنان در طول مسیر گذاشته‌اند باعث از دست رفتن مقداری از خون اژدها می‌شوند و شما با شیرجه به داخل زمین و ضربه زدن به آن‌ها از پایین یا رد کردن آن‌ها می‌توانید از خودتان محافظت کنید. هرچه زره اژدهای شما قوی‌تر شود خون کمتری از دست می‌‌دهید و به طبع زمان بیشتری دوام خواهید آورد.

با خراب کردن خانه‌ها، درختان، خوردن گوسفندان و کشتن شوالیه‌ها طلای بیشتری به دست می‌آورید و در طول مسیر هم با جمع کردن طلا می‌توانید پول خود را بیشتر کنید. اوایل بازی قطعا زود کشته خواهید شد یا خونتان تمام می‌شود یا ناخودآگاه به داخل استخری از مواد مذاب شیرجه می‌زنید؛ اما نگران نباشید، هرچه بیشتر بازی کنید هم خودتان حرفه‌ای‌تر خواهید شد و هم به‌روزسانی‌های بیشتری دریافت می‌کنید و دیرتر اژدهایتان کشته خواهد شد.

هرچه که مراحل بازی جلوتر می‌رود مطمئنا بازی هم سخت‌تر خواهد شد؛ ولی با به‌روزرسانی‌هایی که انجام می‌دهید می‌توانید شانس برنده شدن خود را بیشتر کنید. هر مرحله از بازی باس فایتی دارد که با کشتن آن وارد مرحله بعد می‌شوید. یکی از جذابیت‌های دراگون هیلز در این است که با کشته شدن در طول مسیر با اینکه باید بازی را از همان اول در قلعه شروع کنید؛ اما دیگر نیازی نیست به عقب برگشته و دوباره مراحل را طی کنید و مثلا اگر در مرحله ۱۰ کشته شدید، دوباره از همان مرحله بازی را شروع می‌کنید نه از مرحله ۱.

تنها نکته منفی که می‌توانم به آن اشاره کنم، تبلیغات بازی است که آن هم نسبت به بازی‌های دیگری که کاملا رایگان بوده و فقط با تبلیغات درآمد کسب می‌کنند، کمتر است و در خارج از ایران می‌توان با پرداخت درون برنامه‌ای تبلیغات بازی را هم حذف کرد.

گرافیک و صدای بازی Dragon Hills

بازی Dragon Hills

گرافیک بازی دراگون هیلز واقعا جذاب و خیره‌کننده است. کاراکترها به زیبایی طراحی شده‌اند و انیمیشن‌های بازی به خوبی اجرا می‌شوند. گرافیک کارتونی بازی در تمام قسمت‌ها قابل مشاهده است و انگار همه‌چیز این بازی همان است که باید باشد. همه‌چیز در بازی Dragon Hills خراب‌شدنی است و عکس‌العمل شخصیت‌ها و نحوه تخریب اژدها و شمشیر زدن شاهزاده خانم به زیبایی طراحی شده و گاهی اوقات انقدر جزئیات بازی خوب طراحی شده است که حواستان به آن‌ها پرت شده و اژدهای خود را داخل دریاچه مذاب می‌برید یا مستقیما به سپر آهنی می‌کوبید.

یکی از نکات جالب بازی Dragon Hills که توجه من را جلب کرد، حالت‌های روز و شب بازی بود. در حین بازی از روز وارد شب می‌شوید و تمام گرافیک محیط با فضای شب هم‌خوانی پیدا می‌کند و واقعا نمی‌توان از گرافیک آن هیچ ایرادی گرفت. هوای بارانی، ابری و برفی به زیباترین شکل ممکن در این بازی پیاده شده؛ زمانی که در محیط برفی بازی می‌کنید برف از آسمان می‌بارد و محو تماشای آن می‌شوید.

گرافیک بازی دو‌بعدی است؛ ولی دقت به جزئیات و زیبایی ظاهری آن بهتر از خیلی از بازی‌های سه‌بعدی موجود است. منوهای بازی هم کاملا گرافیکی و قابل فهم طراحی شده‌اند و حتی برای کودکان و کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند هم فهمیدن آن‌ها سخت نیست. البته می‌توان زبان Dragon Hills را تغییر داد که خب قاعدتا زبان فارسی بین گزینه‌های آن موجود نیست.

صداها و موزیک بازی نسبت به خیلی از بازی‌های موجود بهتر است و برای لذت بیشتر از این بازی پیشنهاد می‌کنم که با هندزفری آن را تجربه کنید و از تفکیک صدا و موزیک بازی لذت دوچندان ببرید. صدای هر بخش از بازی به خوبی ساخته شده و فضایی واقعی را برای شما تداعی می‌کند. انگار که واقعا در دنیای واقعی نقش شاهدختی را بازی می‌کنید که سوار بر اژدهای خشمگین خود به جنگ دشمنان می‌رود.

نتیجه‌گیری

بازی Dragon Hills

بدون اغراق می‌توانم بگویم که مجذوب بازی Dragon Hills شدم و رفتم بازی‌های دیگر Rebel Twins را نصب کردم تا آن‌ها را کمی امتحان کنم. همه بازی‌های این استودیو به صورت رانر و بی‌پایان ساخته شده که تمامی آن‌ها به بهترین شکل ممکن ساخته شده‌اند و در فروشگاه‌های نرم‌افزاری تعداد نصب بالا و امتیازات بالایی را کسب کرده‌اند.

بازی Dragon Hills در کافه بازار بیش از ۱۰۰ هزار نصب و امتیاز ۴.۷ را کسب کرده و در گوگل پلی نیر بیش ۱۰ میلیون نصب و امتیاز ۴.۴ را از آن خود کرده است. همین تعداد نصب و امتیازات بالا نوید بازی فوق‌العاده‌ای می‌دهد که می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر خود کند. اگر دنبال بازی اعتیادآور، با گرافیک خوب و کیفیت بالا هستید و بازی‌های شاد و خوش رنگ و لعاب را می‌پسندید، پیشنهاد می‌کنم که حتما Dragon Hills را امتحان کنید.

نقاط قوت

  • گرافیک سرزنده، جذاب و با کیفیت بالا
  • مراحل مختلف در کنار دشمنان متنوع
  • گیم پلی روان، ساده و اعتیادآور
  • صداگذاری جذاب و واقعی
  • دسترسی راحت و قابل درک برای گروه‌های سنی مختلف

نقاط ضعف

  • تبلیغاتی که گاهی اوقات آزاردهنده می‌شود

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH