نوکیا 6300 4G و نوکیا 8000 4G

گوشی‌های نوکیا 6300 و نوکیا 8000 با قابلیت پشتیبانی از 4G معرفی شدند

HMD Global با معرفی نوکیا 6300 و نوکیا 8000، دو گوشی کلاسیک دیگر از نوکیا را احیا کرده است. این گوشی‌ها از سیستم‌عامل KaiOS استفاده می‌کنند که برنامه‌های مفیدی مانند واتساپ، گوگل مپ و دستیار هوشمند را هم اجرا می‌کنند. شکل ظاهری نوکیا 6300 دقیقا مانند نسخه قدیمی سال ۲۰۰۶ است؛ اما نوکیا 8000 4G مانند سری قدیمی کیبورد کشویی ندارد و حالتی ساده به خود گرفته است.

نوکیا 6300 4G

نوکیا 6300 4G

نوکیا 6300 4G دارای صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی از نوع ال‌سی‌دی و رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ است و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده و دوربین تکی از نوع VGA در قاب پشتی جا خوش کرده است.

گوشی مذکور از پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ و ۴ گیگابایت حافظه بهره می‌برد که می‌توان با کارت حافظه میکرو اس‌دی آن را افزایش داد. باتری آن حجمی برابر با ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که به وسیله کابل MicroUSB شارژ می‌شود. به گفته نوکیا باتری این گوشی در حالت آماده به کار و در صورت فعال بودن 4G تا ۲۵ روز با یک بار شارژ دوام خواهد آورد. از دیگر امکانات نوکیا 6300 4G می‌توان جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، رادیو اف‌ام و قابلیت هات‌استاپ وای‌فای اشاره کرد.

گوشی مذکور در رنگ‌های ذغالی روشن، سفید و سبز فیروزه‌ای با قیمت ۵۸ دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

نوکیا 8000 4G

نوکیا 8000 4G

گوشی‌های سری ۸۰۰۰ نوکیا همیشه نسبت به نمونه‌های معمولی کیفیت ساخت عالی‌تری را ارائه می‌دهند؛ اما این مسئله در مورد نوکیا 8000 4G صدق نمی‌کند. این گوشی هم مانند نوکیا 6300 از پلاستیک ساخته شده که فریم کرومی و حالت خمیده آن ظاهر و احساسی پریمیوم به آن داده است. رنگ‌های مشکی (Onyx Black) و طلایی (Citrine Gold) آن یادآور روزهای طلایی سری نوکیا ۸۸۰۰ آرته است.

صفحه‌نمایش QVGA نوکیا ۸۰۰۰ 4G رزولوشنی با کیفیت ۳۲۰ در ۲۴۰ بخش جلویی را تشکیل می‌دهد؛ در حالی که قاب پشتی آن میزبان یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هم از تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ بهره می‌برد و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت افزایش فضا، وظیفه اجرا و ذخیره برنامه‌ها و فایل‌ها را بر عهده دارند. همچنین می‌توانید مانند نوکیا 6300 از قابلیت هات‌اسپات وای فای، هدفون جک ۳.۵ میلی‌متری و رادیو اف‌ام آن استفاده کنید.

 

باتری ۱۵۰۰ میلی‌امپر نوکیا 8000 4G به وسیله درگاه MicroUSB شارژ می‌شود و ۲۵ روز در حالت 4G شارژ را نگه خواهد داشت. رعلاوه بر رنگ‌هایی که بالا آن‌ها اشاره کردیم دو رنگ دیگر سفید (Opal White) و آبی (Topaz Blue) برای این گوشی در دسترس بوده قیمت فروش آن ۹۳ دلار خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH