پرچم‌داران آینده ردمی با فست شارژر 55 واتی جدید شیائومی عرضه خواهند شد

فست شارژر 55 واتی جدید شیائومی تائیدیه موسسه CCC (موسوم به 3C) را دریافت نموده است. یک خبرچین محبوب با شناسه Digital Chat Station خاطرنشان می‌کند که این شارژر به‌همراه گوشی‌های ردمی و پرچم‌داران آینده شیائومی عرضه خواهد شد. آداپتور شارژر دارای شماره مدل MDY-12-EQ بوده و نمونه تکامل‌یافته آداپتورهای پیشین به‌شمار می‌رود. این شارژر از فناوری شارژ سریع با ولتاژ 11 ولت و شدت جریان 5 آمپر پشتیبانی می‌کند.

شیائومی طیف گسترده‌ای از آداپتورهای شارژ با قابلیت پشتیبانی از انواع استانداردهای قدیمی و جدید را در اختیار دارد. با این‌حال تاکنون هیچ‌کدام از پرچم‌داران ردمی به‌همراه شارژری با توان بیش از 33 وات به بازار عرضه نشده‌اند. در حال حاضر اسمارت‌فون ردمی K30 اولترا در میان هندست‌های این برند پیشتاز است.

حتی اسمارت‌فون شیائومی می 10 پرو نیز تنها از فناوری شارژ 50 واتی پشتیبانی می‌کند؛ اگرچه این محصول به‌همراه یک آداپتور شارژ 65 واتی روانه بازار می‌شود. این موضوع بدان معناست که با معرفی پرچم‌دار جدید احتمالا شاهد عرضه شارژری جمع‌وجورتر با بهره‌وری بالاتر یا یک شارژر تقویت شده 55 واتی با آداپتور دیواری سازگار خواهیم بود.

شیائومی می 10 5G همراه با فست شارژر 30 واتی

به هرحال عرضه شارژر 55 واتی نشان می‌دهد که کمپانی چینی در آستانه برداشتن گام جدیدی برای به‌کارگیری فناوری شارژ سریع قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH