همچنان احتمال عرضه گلکسی نوت 21 سامسونگ وجود دارد

امروز رسانه‌ها حامل خبر فوق‌العاده‌ای برای طرفداران سری گلکسی نوت سامسونگ هستند. اخبار مخابره شده طی هفته‌ گذشته ادعا می‌کردند که سامسونگ پرچم‌دار مجهز به قلم S Pen خود را در فصل پاییز عرضه نخواهد کرد. این خبر پس از آن مطرح شد که رسانه‌ها به اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen به هندست‌های سری S سامسونگ اشاره کردند. اگرچه این خبر هنوز رسما موردتائید قرار نگرفته است.


اکنون نشریه کره‌ای ETNews خبر امیدوارکننده‌ای را برای طرفداران اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت منتشر نموده است. این نشریه تائید می‌کند که سامسونگ گلکسی S21 با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen به بازار عرضه خواهد شد. بر این اساس کمپانی مشغول سفارش‌گذاری دیجیتایزرهای مخصوص این دستگاه است. همچنین در سال آینده سامسونگ کماکان اسمارت‌فون گلکسی نوت 21 را به بازار عرضه خواهد کرد.

با این‌حال بر اساس اظهارات منابع صنعتی، سامسونگ تعداد دستگاه‌های سری گلکسی نوت را به تنها 1 مدل کاهش خواهد داد. این در حالیست که کمپانی پیش‌تر 2 یا حتی 3 دستگاه مختلف گلکسی نوت را تولید می‌کرد. بدین‌ترتیب سامسونگ تلاش می‌کند تا توجه کاربران هندست‌های رده بالای خود را به سوی گجت‌های تاشو خود معطوف نماید. همچنین وبسایت ETNews تائید می‌کند که غول کره‌ای به‌دنبال افزودن قابلیت پشتیبانی از S Pen به گلکسی فولد 3 است.

عرضه مدل جدید گلکسی نوت خبری فوق‌العاده برای کاربرانی است که خواهان دسترسی به برخی امکانات استقامتی (نظیر گواهی حفاظتی در برابر رطوبت و گردوغبار) هستند. اما کماکان به‌نظر می‌رسد که این هندست دیگر پرچم‌دار نوآوری‌ها و فناوری‌های پیشرفته سامسونگ نخواهد بود؛ چرا که تولیدکننده کره‌ای تاکید فزآینده خود را بر روی گجت‌های تاشو متمرکز نموده است.

شما در خصوص عرضه یک دستگاه گلکسی نوت در سال آینده چه‌طور فکر می‌کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH