عرضه نسخه قرمزرنگ گلکسی نوت 20 و مدل سفید گلکسی زد فلیپ 5G

کمپانی سامسونگ پیش‌تر و در ماه آگوست از اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کرد. اما اکنون هر 2 هندست با مدل‌های رنگی جدیدی به بازار عرضه خواهند شد. نسخه قرمزرنگ (Mystic Red) گلکسی نوت 20 5G و مدل سفیدرنگ (Mystic White) سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G ابتدا در بازار کره‌جنوبی عرضه شدند؛ اما اکنون این هندست‌ها در بازار ایالات‌متحده نیز قابل دسترس خواهند بود.

نسخه قرمزرنگ گلکسی نوت 20 5G در کنار مدل سفیدرنگ گلکسی زد فلیپ 5G

هر 2 اسمارت‌فون به‌صورت اختصاصی از طریق وبسایت Samsung US قابل دسترس بوده و قیمت‌گذاری آن‌ها نیز در مقایسه با مدل‌های اولیه هیچ تغییری نکرده است. به‌نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای هندست‌های زیادی را در نوبت عرضه به بازار قرار داده است. فروش نسخه قرمزرنگ گلکسی نوت 20 از روز 8 دسامبر (18 آذرماه) و زودتر از مدل رنگی دیگر آغاز خواهد شد. مدل سفیدرنگ گلکسی زد فلیپ 5G نیز در روز 7 دسامبر (17 آذرماه) زودتر از سایر مدل‌های رنگی قابل دسترس خواهد بود. مدل‌های رنگی برنزی (Mystic Bronze) و خاکستری (Mystic Gray) نیز 1 روز دیرتر و از 18 آذرماه در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

تصاویر اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی نوت 20 5G و گلکسی زد فلیپ 5G در مدل‌های رنگی مختلف

قیمت‌گذاری گلکسی نوت 20 5G برابر با 850 دلار است؛ اما کاربران در صورت خریداری دستگاه‌های دارای تعرفه تجاری مناسب می‌توانند این رقم را به 250 دلار کاهش دهند. از سوی دیگر گلکسی زد فلیپ 5G حدودا 1450 دلار قیمت دارد؛ اما با استفاده از تعرفه تجاری مناسب می‌توان این هندست را با قیمت حداکثر 1000 دلار ارزان‌تر خریداری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH