تصاویر جدید اسمارت‌فون گلکسی A32 5G سامسونگ با طراحی براق منتشر شد

هفته گذشته تصاویری از اسمارت‌فون معرفی نشده گلکسی A32 5G سامسونگ منتشر شد. این تصاویر از سوی یکی از کمپانی‌های تولیدکننده کیس‌های متفرقه ارائه شدند. بدین‌ترتیب تصاویر پیش‌نمایش هندست مذکور مقابل دیدگان مخاطبان قرار گرفت؛ اما بدنه گوشی عمدتا توسط کیس محافظ پوشانده شده بود. با این‌حال یک خبرچین مشهور با شناسه OnLeaks@ اخیرا تصاویر جدیدی از گلکسی A32 5G را منتشر نموده است. اکنون هندست مذکور از زوایای مختلف به معرض نمایش گذاشته شده و الگوی طراحی آن با استفاده از هیچ‌گونه کیس محافظی پوشانده نشده است.

در نگاه نخست گلکسی A32 5G بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد؛ زیرا این محصول نشان‌دهنده الگوی طراحی منحصربه‌فردی حتی برای یک گوشی سامسونگی است. به‌نظر می‌رسد که سنسورهای دوربین درون یک ماژول اصطلاحا بیرون‌زده قرار ندارند. بر اساس اعلام منبع خبر این لنزها با چیدمان عمودی خود دارای بیرون‌زدگی تنها 1 میلی‌متری از پنل پشتی هندست هستند. در کنار دوربین‌های پشتی سه‌گانه شاهد استقرار یک فلاش LED و سنسور چهارم اسرارآمیزی هستیم که عملکرد آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گلکسی A32 5G با نمایشگر Infinity-V، پنل پشتی پلاستیکی و فریم فلزی عرضه خواهد شد

بر اساس گزارشات پنل پشتی گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است. تصاویر منتشر شده از طراحی براق پنل پشتی دستگاه حکایت دارند؛ موضوعی که نشان می‌دهد سامسونگ در تولید قسمت پشتی گلکسی A32 5G از ساختاری موسوم به Glasstic استفاده خواهد کرد. البته بایستی به‌خاطر داشت که این تصاویر کماکان رسمی نیستند. بنابراین محصول نهایی می‌تواند از رنگ‌آمیزی متفاوتی برخوردار باشد.

به‌ هرحال گلکسی A32 5G برخلاف آنچه که در تصاویر پیشین نشان داده شد؛ مجهز به قاب فلزی خواهد بود. همچنین این هندست در عوض به‌کارگیری نمایشگر Infinity-U از یک پنل Infinity-V بهره‌برداری خواهد کرد. دکمه‌های فیزیکی و حسگر اثرانگشت به لبه سمت راست بدنه گوشی منتقل شده‌اند؛ در حالی‌که لبه تحتانی گوشی از شبکه اسپیکر، پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون میزبانی می‌کند. بر اساس اعلام منبع منتشرکننده خبر گلکسی A32 5G از ابعاد 164.2×76.1×9.1 میلی‌متری برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH