چگونه به پایان مخفی در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ دست یابیم؟

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از نظر جزییات هیچگونه کم و کاستی ندارد. بازیکنان می‌توانند هر چیزی را که بخواهند در این بازی پیدا کنند، حتی می‌تواند در هر بخش از بازی که باشند، به افزارهای افسانه‌ای (legendary gear) دست یابند، البته برای جستجوی آن‌ها نیاز است مسیر درست را بدانند.

هرچند بازی از نظر مراحل فرعی و رویدادها بسیار متنوع و گسترده است اما مراحل و داستان اصلی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از طول مناسبی برخوردار است. در واقع مراحل داستانی بازی بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر است، هر چند مراحل داستانی تاثیر بسزایی بر روی نقش V پیاده می‌کنند. بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ چندین نوع پایان متفاوت دارد اما دستیابی به یکی از آن‌ها نسبت به باقی پایان‌ها دشوارتر است. اکنون ما تصمیم گرفته‌ایم تا چگونگی دستیابی به این پایان را برای شما شرح دهیم و در کنار آن چند نکته کاربردی بیان کنیم. بنابراین به شما هشدار می‌دهیم اگر بازی را تا کنون تمام نکرده‌اید، بهتر است ادامه مطلب را نخوانید تا چیزی از مراحل پایانی برای شما فاش نشود.

قرارگیری در مسیر درست

این پایان مخفیانه در واقع پنجمین پایان بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ محسوب می‌شود و برای رسیدن به آن می‌بایست در طول انجام بازی تصمیمات درست را اتخاذ کرده باشید. علی‌الخصوص بازیکنان باید سعی کنند با جانی سیلورهند به خوبی رفتار کنند. در طول انجام بازی، بازیکنان ممکن است از دست جانی سیلورهند عصبی بشوند و دست به انجام کارهایی بزنند که بر خلاف میل او است و این موضوع بارها و بارها تکرار خواهد شد. بهرحال گفتگو با جانی سیلورهند در مرحله Tapeworm و برخی از رویدادهای اتفاقی دیگر نشان می‌دهد که این کاراکتر از درون فرد بسیاری عصبانی و پرخاشگری است و ساختن با او کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. از همه بدتر، او سعی می‌کند سر V را بدزد و شما بهتر است در انجام این کار به او کمک کنید زیرا در صورت پذیرش این کار، جانی شما را به بهترین پایان ممکن بازی هدایت خواهد کرد.

پایان مخفی سایبرپانک ۲۰۷۷

مسیر رسیدن به پایان مخفی بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ همانند مرحله پایانی حمله به ساختمان آراساکا است و جانی با تحت کنترل گرفتن بدن V به همراه روگ به این ساختمان هجوم می‌برد. انتخاب این مسیر برای به پایان رساندن بازی به خودی خود خطرناک است زیرا شما باید با سه نفر این مرحله را به اتمام برسانید. با این حال در یه نقطه زمانی مشخص مجبور می‌شوید یک تصمیم حیاتی را اتخاذ کنید: به جانی اجازه دهید کنترل همه چیز را در دست بگیرد یا اینکه دارو را بردارید و جان V را نجات دهید. اما دست نگه دارید و دارو را بلند نکنید و به صورت مداوم به تفنگ و جانی چشم بدوزید. این کار مقداری زمان خواهد برد اما پس از گذشت این زمان جانی گزینه دیگری را به شما پیشنهاد می‌دهد؛ او به تنهایی داخل می‌شود و روگ را با خود نمی‌برد. او به همراه پیشنهادش بالا می‌رود و پایان مخفی بازی بازگشایی می‌شود.

چرا این پایان مخفی، نسبت به دیگر پایان‌ها بهتر است؟

این پایان مخفی یک خصیصه خاص و مهمی نسبت به دیگر پایان‌های بازی دارد؛ تلفاتی وجود نخواهد داشت. مهم نیست بازیکنان با چه کسی همراه می‌شوند یا اینکه چه مسیری را انتخاب می‌کند زیرا یکی از افرادی که برای V عزیز است، در نهایت کشته خواهد شد. در برخی از پایان‌ها خود V کشته می‌شود و در برخی دیگر یکی از متحدین او طعم مرگ را خواهد کشید، بنابراین مرگ در باقی پایان‌ها نقطه مشترک آن‌ها است. در این مسیر تنها جان V و جانی سیلورهند در خطر می‌باشد. در واقع این مسیر بهترین زمان ممکن است تا ابزارات جانی سیلورهند را به تن کنید و به افسانه‌ای زنده مبدل شوید بدون اینکه نگران باشید کسی را از دست بدهید.

نکته مهم

کمبود متحدان در این مرحله پایانی روند آن را بسیار سخت و دشوار می‌کند. ساختمان آراساکا توسط قدرتمندترین دشمنان بازی محافظت می‌شود و اگر جانی یا V کشته شوند بازی به پایان می‌رسد و نام توسعه‌دهندگان بازی شروع به نمایش در خواهد آمد. در این صورت بازیکنان می‌بایست بازی را دوباره از همان مرحله پایانی آغاز کنند تا به این پایان مدنظر برسند. پیش از آغاز این مرحله مطمئن شوید که ابزارات مناسبی در Inventory خود نگه داشته‌اید. همچنین ارتقای یکی از حقه‌های پول بی‌نهایت در بازی می‌تواند در این مرحله کارساز باشد.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴ پرو، کامپیوترهای شخصی و گوگل استدیا در دسترس است و بازی در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH