توصیه جهرمی در مورد وضعیت اینترنت در زمان بازی فینال آسیا / کنایه وزیر ارتباطات به شبکه 3

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در آستانه بازی تیم پرسپولیس در فینال جام باشگاه‌های آسیا، مطلبی را در مورد وضعیت اینترنت برای تماشای بازی به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

جهرمی نوشت: هر وقت بازی فوتبال مهمی برگزار می‌شد، ترافیک بین الملل ایران به نصف زمان عادی می‌رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دوبرابر می‌شد. لنز، فیلیمو، آنتن، تیوا، نماوا، روبیکا و … به خوبی پاسخگوی نیاز مردم بوده و هستند. می‌شد امروز هم پلتفرم‌های ایرانی رکورد بزنند، اما برعکس به دلیل برخی تنگ‌نظری‌هایی که می‌دانید، ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکه اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت.

ما تلاشمان را به کار می‌گیریم، تا با اهمیت دادن به انتخابت شما همراه‌تان باشیم، اما تقاضای ما از شما: برای اینکه همه بتوانند از انتخابشان بهره‌مند شوند، در زمان برگزاری فوتبال، استفاده‌های پر حجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنیم تا فوتبال به خوبی دیده شود، تصور می‌کنم رکوردهای جهانی نرم افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شد و البته کار دشواری پیش روی نرم افزارهای میزبان خواهد بود. به امید قهرمانی ایرانی‌ها

کنایه جهرمی به مدیریت شبکه سه

اشاره وزیر ارتباطات به برخی تنگ‌نظری‌ها به مدیریت شبکه سه سیما بود که به همکاری با عادل فردوسی‌پور خاتمه داد و حالا فردوسی‌پور از طریق اینستاگرام فارسی AFC، بازی فینال پرسپولیس را گزارش خواهد کرد، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود هزاران نفر از طریق اینستاگرام این بازی را تماشا کنند و حجم استفاده اینترنت بین الملل افزایش پیدا کند.

 

1 در مورد “توصیه جهرمی در مورد وضعیت اینترنت در زمان بازی فینال آسیا / کنایه وزیر ارتباطات به شبکه 3”

  1. من به شخصه 2 تا گوشی و 2 تا تبلت دارم و از روی کامپیوتر هم با شبیه ساز اندرویدی… یه اینستاگرام باز کردم
    همچنین روی گوشی پدر، مادر، برادر و خواهرم، از طریق لایو صفحه afc عزیز، گزارش جناب عادل جان فردوسی پور رو دنبال کردیم!
    درصورتی که به 1 گوشی بسنده بود اما این حرکت اعتراضی ما بود… ما با هماهنگی که کرده بودیم همین اتفاق در بین 103 نفر از اقوام و دوستان اتفاق افتاد!
    همچنین در اکانت 22k خودم، همه فالوورامو تشویق کردم این کار رو بکنن.
    هر چه در توان داشتیم برای بالابردن لایو گزارش عادل خان انجام دادیم
    و شاهد حدودا 1 میلیون نفر در لایو گزارش عادل بودیم !!!
    تقدیم به صدا و سیما و میثاقی P:
    (شاید از برگه های کاغذ حذف شوند اما یادها و نام های نیک در دلها می ماند)
    کامنتم رو هم منتشر نکردین اشکالی نداره 🙂 من حرفم رو زدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH