سامسونگ احتمالا فرآیند تست میدانی گلکسی زد فولد 3 را آغاز کرده است

اگرچه کلیه طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر معرفی اسمار‌ت‌فون‌های سری گلکسی S21 در سال آینده هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بسیار جلوتر از زمان فعلی حرکت کرده و پیش‌تر فرآیند تست میدانی گلکسی زد فولد 3 را آغاز نموده است. این اطلاعات توسط یک کانال یوتیوبی با نام Random Stuff 2 منتشر شده است. کانال مذکور ادعا می‌کند که فرآیند تست دستگاه اکنون هفته‌هاست که آغاز شده است. این کانال پیش‌تر به آغاز پیش‌فروش سری گلکسی S21 نیز اشاره نموده بود؛ موضوعی که در ادامه موردتائید قرار گرفت.

برخی گزارشات دیگر نیز ادعا می‌کنند که سامسونگ بر روی چندین دستگاه تاشو برای سال 2021 کار می‌کند. این دستگاه‌ها حداقل شامل 3 مدل مختلف بوده و در 6 ماهه سال 2021 عرضه خواهند شد. همچنین برخی اخبار اخیر از تصمیم سامسونگ برای عرضه گلکسی نوت 21 در ماه جولای حکایت دارند؛ موضوعی که نشان می‌دهد اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 نیز احتمالا در همان تاریخ رونمایی خواهد شد. در حال حاضر پیرامون گوشی گلکسی زد فولد 3 اطلاعات چندانی منتشر نشده است. اگرچه برخی گزارشات ادعا می‌کنند که این هندست دارای طراحی باریک‌تر و سبک‌تر نسبت به نسل قبلی بوده و کماکان از یک نمایشگر خارجی بزرگ بهره‌برداری خواهد کرد.

عرضه این محصول با قیمت‌گذاری بسیار ارزان‌تر نسبت به گذشته سناریویی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. اما برخی گزارشات ادعا می‌کنند که گلکسی زد فولد 3 لایت احتمالا با برچسب قیمتی حدودا 2000 دلاری روانه بازار می‌شود؛ موضوعی که خریداری این محصول را برای تعداد بیش‌تری از کاربران امکان‌پذیر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH