آدرس‌های فعال بیت‌کوین در سال 2020 دو برابر شد!

گزارش جدید وبسایت Coin Metrics نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال بیت‌کوین در سال 2020 بیش از 105 درصد افزایش یافته است. این وبسایت در آخرین گزارش خود پیرامون وضعیت شبکه که امروز منتشر شده است؛ خاطرنشان کرد که بر اساس داده‌های سایت رمزنگاری تعداد آدرس‌های فعال در سال جاری 2 برابر شده و به 1.2 میلیون واحد رسیده است.

دلیل اهمیت این موضوع چیست؟ شواهد فوق نشان‌دهنده سلامت بازار بوده و از سالم‌ترین وضعیت از سال 2017 به بعد حکایت دارند. افزایش تعداد آدرس‌های فعال بدان معناست که تعداد بیش‌تری از افراد مشغول استفاده از رمزارزها هستند یا حداقل آن‌ها را خریداری می‌کنند. وبسایت Coin Metrics موفقیت بیت‌کوین در سال جاری را مدیون سرازیر شدن سرمایه‌گذاران سازمانی به بازار و درگیر شدن آن‌ها در سایت‌هایی نظیر MicroStrategy، PayPal و Square است.

در این گزارش آمده است: “بلافاصله پس از ورود سرمایه‌گذاران سازمانی به بازار، قیمت بیت‌کوین افزایش پیدا کرد. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است؛ بیت‌کوین به شکل فزآینده‌ای در نقش یک حصار مهارکننده تورم و نوعی طلای دیجیتالی مورد پذیرش قرار گرفته است.” Coin Metrics حتی خاطرنشان می‌کند که امسال به سقف بازار بیت‌کوین بیش از 300 میلیارد دلار افزوده شده است. همچنین تعداد آدرس‌های حامل حداقل 0.01 بیت‌کوین بیش از 700 هزار واجد افزایش یافته است. این وبسایت افزود که بزرگترین رمزارز بازار در سال آینده نیز به روند روبه رشد خود ادامه خواهد داد.

در گزارش فوق آمده است: “بیت‌کوین از بسیاری از جهات در قدرتمندترین موقعیت خود تا پایان سال 2020 قرار دارد. با ادامه این روند بیت‌کوین در آستانه دستیابی به ارتفاعات قیمتی بی‌سابقه در سال 2021 قرار دارد.”

2 در مورد “آدرس‌های فعال بیت‌کوین در سال 2020 دو برابر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH