ثبت اولین مورد از ویروس کرونای جهش‌یافته در ایالات متحده!

فرماندار ایالت کلرادو اولین مورد از ویروس کرونای جهش‌یافته را ایالات متحده ثبت کرده است. فرماندار این ایالت، جارد پولیس (Jared Polis) در توییتر خود اینچنین نوشت:

امروز ما اولین مورد ویروس کرونای جهش‌یافته را در ایالت کلرادو کشف کردیم، همان نمونه‌ای که برای بار اول در انگلیس نیز شناسایی شده بود.

وی بیانیه رسمی دفتر خود و مقامات بهداشت ایالتی را نیز اضافه کرد و اظهار کرد این نمونه کرونایی مردی 20 ساله است که هم‌اکنون در شهرستان البرت قرنطینه شده و سابقه سفر در این اواخر هم نداشته است. در این بیانیه آمده است که این فرد هیچ تماس نزدیکی با بقیه افراد نداشته است، اما وضعیت او همچنان بسیار دقیق کنترل خواهد شد و مقامات در حال کار برای شناسایی موارد احتمالی دیگر از طریق ردیابی بیماران هستند. در ادامه این مطلب با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

فرماندار این ایالت، جارد پولیس در ادامه اینچنین اظهار کرده است:

سلامت و ایمنی کلرادو از اولویت‌های اصلی ما است و ما این مورد و همچنین همه شاخص‌های ویروس کرونا را از نزدیک کنترل خواهیم کرد.

واشنگتن پست گزارش داد که این مورد ویروسی در کلرادو اولین عفونت شناخته شده ویروس کرونای جهش‌یافته است که در ایالات متحده ثبت شده است. دو مورد اول در قاره آمریکای شمالی در آخر هفته در کانادا کشف شدند.

مردم از انتقال و گسترش این ویروس بسیار هراس دارند. همانطور که می‌دانید، این نوع ویروس به سرعت انتقال می‌یابد. براساس آژانس بهداشتی و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های اتحادیه اروپا، بیش از 3000 مورد از این موارد قبلاً در انگلیس و ده‌ها کشور در اروپا و جهان گزارش شده است.

در آفریقای جنوبی، بیش از 300 مورد نوع دیگر ثبت شده است. سه مورد از این نوع سویه در اروپا تأیید شده است که دو مورد در انگلستان و یک مورد در فنلاند بوده‌اند؛ اما هر سه مربوط به افرادی است که به آفریقای جنوبی سفر کرده بودند.

5 در مورد “ثبت اولین مورد از ویروس کرونای جهش‌یافته در ایالات متحده!”

  1. حالا باز یه عده میان میگن اینم کار چینیاس
    کی میخوان قبول کنن که همش زیر سر شیطان بزرگ و لابی صهوینیستیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH