تولید عینک واقعیت‌افزوده اپل احتمالا در سال 2022 آغاز خواهد شد

چنان‌چه به عرضه عینک واقعیت‌افزوده اپل طی سال جاری میلادی امیدوار بودید؛ در این‌صورت اخبار جدید احتمالا موجب ناامیدی شما خواهند شد. بر اساس گزارش وبسایت Digitimes به‌نظر می‌رسد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت شرکت اپل تولید این گجت پوشیدنی را در 3 ماهه نخست سال 2022 آغاز خواهد کرد.

در ادامه این گزارش خاطرنشان شده است که عینک‌ها در آستانه ورود به مرحله دوم طراحی نمونه اولیه هستند. اگرچه اکنون مدت‌هاست که شاهد طرح شایعاتی پیرامون عینک واقعیت‌افزوده اپل هستیم؛ اما به‌نظر می‌رسد که اپل در این زمینه نسبتا محتاطانه عمل نموده است. ظاهرا تاکنون عینک‌ها با استانداردها و انتظارات شخصی اپل در زمینه وزن و شارژدهی باتری مطابقت نداشته‌اند. به همین دلیل توسعه این عینک‌ها مدت زیادی زمان برده است.

دلیل احتیاط اپل در زمینه توسعه چنین محصولی حقیقتا قابل درک است. شرکت گوگل پیش‌تر تلاش کرد تا عینک هوشمند خود موسوم به Google Glass را روانه بازار کند؛ اما این پروژه نهایتا با شکست مواجه شد. دلایل این ناکامی هنوز روشن نیست؛ اما از عدم آمادگی جامعه برای پذیرش فناوری مذکور در آن دوره زمانی و فقدان توانمندی کافی در این محصول به‌عنوان دلایل احتمالی ناکامی گوگل گلس یاد می‌شود.

شکست پروژه مذکور به منزله درس عبرتی بسیار گرانبها برای اپل قلمداد می‌شود. بنابراین همان‌طور که پیش‌تر گفته شد؛ تعلل اپل در عرضه عینک هوشمند خود کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو اخیرا اعلام کرد که شرکت اپل امسال احتمالا یک دستگاه واقعیت‌افزوده را عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه یک عینک واقعیت‌افزوده است یا خیر. بنابراین در مقطع فعلی توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

2 در مورد “تولید عینک واقعیت‌افزوده اپل احتمالا در سال 2022 آغاز خواهد شد”

  1. عینک گوگل که خیلی وقته اومده
    اپل دارن چیو توسعه‌میدن؟؟ همون ایده رو میخواد بدزده دیگه
    یه دزدی اینقد طول‌میدن که شرکتای چینی‌بزنن رو دستشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH