اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G با نمایشگر 90 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

اچ‌تی‌سی زمانی یکی از کمپانی‌های پیشتاز در بازار اسمارت‌فون به‌شمار می‌رفت؛ اما اکنون این برند به‌ ندرت مدل‌های جدیدی را روانه بازار می‌کند. با این‌حال رونمایی از اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G رویداد چندان غیرمنتظره‌ای به‌شمار نمی‌رود؛ چرا که جزئیات مربوط به این هندست پیش از معرفی آن منتشر شده بود.

اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 690 ساخت کوالکام، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی فلش با قابلیت ارتقاء است. نمایشگر غول‌پیکر 6.7 اینچی هندست دارای فناوری IPS LCD بوده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی است. حسگر تشخیص عمق و لنز ماکرو سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی گوشی نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسلی برخوردار است. ظرفیت باتری اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو معادل با 5000 میلی‌آمپرساعت است. این هندست از فناوری شارژ سریع با توان 18 وات پشتیبانی نموده و با سیستم‌عامل اندروید 10 و برچسب قیمتی 430 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اچ‌تی‌سی احتمالا به‌زودی از نخستین ایرفون‌های TWS خود با باتری 480 میلی‌آمپرساعتی رونمایی خواهد کرد

در مقطعی از زمان کمپانی اچ‌تی‌سی در صنعت تجارت اسمارت‌فون پیشتاز بود؛ اما این برند ماجراجویی خود در حوزه‌های جدید و پیش‌بینی‌ نشده را به‌زودی آغاز خواهد کرد. کمپانی‌های چینی تولیدکننده اسمارت‌فون با فعالیت خود کل بازار را دچار چالش کردند و در این میان شرکت‌هایی نظیر اچ‌تی‌سی مبارزه برای بقاء را آغاز نمودند. کمپانی تایوانی پس از سکوتی حدودا 2 ساله با عرضه 2 دستگاه جدید موسوم به اچ‌تی‌سی U20 5G و اچ‌تی‌سی دیزایر 20 مجددا وارد میدان شد. از آن زمان به بعد کمپانی تولیدکننده اسمارت‌فون از چندین دستگاه دیگر نیز رونمایی کرد.

در ماه آگوست سال گذشته این برند اسمارت‌فون اقتصادی اچ‌تی‌سی Wildfire E2 را به بازار عرضه کرد. همچنین اسمارت‌فون کاملا جدید اچ‌تی‌سی دیزایر 20 پلاس نیز اخیرا در کشور تایوان عرضه شد. با توجه به روند روبه رشد بازار ابزارهای پوشیدنی خصوصا ایرفون‌های TWS کمپانی اچ‌تی‌سی احتمالا مایل است تا به این عرصه نیز وارد شود. بر اساس اطلاعات اخیر به‌نظر می‌رسد که کمپانی اچ‌تی‌سی روی نخستین ایرفون TWS خود با اسم رمز HTC TWS1 کار می‌کند.

ظاهر شدن HTC TWS1 در فهرست وبسایت NCC برخی مشخصات کلیدی این ایرفون‌ها را لو داد

فهرست جدیدا منتشر شده روی وبسایت شرکت ملی صدور گواهینامه یا NCC نشان می‌دهد که کمپانی اچ‌تی‌سی روی ایرفون‌های جدید TWS خود با اسم رمز HTC TWS1 کار می‌کند. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که NCC موسسه‌ای است که وظیفه نظارت بر دستگاه‌های عرضه شده در ایالات‌متحده را بر عهده دارد. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست NCC ایربادهای جدید اچ‌تی‌سی به‌همراه یک درگاه شارژ USB Type-C و باتری 480 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد. از ظرفیت 480 میلی‌آمپرساعتی باتری 400 میلی‌آمپر آن توسط کیس شارژ تامین می‌شود؛ در حالی‌که هر یک از ایربادها نیز مجهز به یک باتری 40 میلی‌آمپرساعتی هستند.

فهرست مذکور شامل چندین تصویر مختلف از دستگاه است. HTC TWS1 در 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد؛ موضوعی که کاملا استاندارد به‌نظر می‌رسد. همان‌طور که در تصاویر ملاحظه می‌کنید؛ ورژن سفیدرنگ دارای سایه‌های رنگی خاکستری روی هر 2 ایرباد و کیس شارژ است.  با توجه به تصاویر به‌نظر می‌رسد که ایربادها دارای نوعی قابلیت کنترلی به‌صورت لمسی یا از طریق ژست‌های حرکتی بوده و مجهز به یک نشانگر LED هستند. طراحی ایربادها نیز کاملا استاندارد است. در واقع HTC TWS1 از ظاهری مشابه با سایر ایربادهای بی‌سیم موجود در بازار برخوردار است.

با توجه به ظرفیت باتری و پشتیبانی احتمالی ایربادها از شارژ 5 واتی به‌نظر می‌رسد که شارژ 0 تا 100 درصدی باتری احتمالا حدود 1 ساعت یا کمی بیش‌تر زمان خواهد برد. با این اوصاف انتظار می‌رود که طی هفته‌ها و ماه‌های آتی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون این گجت‌های پوشیدنی باشیم. همچنین ایربادهای بی‌سیم اچ‌تی‌سی احتمالا با نام متفاوتی به بازار عرضه خواهند شد؛ زیرا استفاده از نام HTC TWS1 چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد.

2 در مورد “اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G با نمایشگر 90 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد”

  1. همه ایده ایرباد رو از اپل گرفتن
    یادمه بار اول که اپل معرفی کرد
    همه‌مسخره میکردن که کوچیکه و گم‌میشه و هزارتا ایراد دیگه
    اپل همیشه توی تکنولوژی پیشرو بوده و خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH