کاربران ایرپادز مکس اپل بابت مشکل تخلیه سریع شارژ باتری هدست‌های خود گلایه دارند

در حال حاضر تعداد فزآینده‌ای از کاربران ایرپادز مکس اپل بابت تخلیه شارژ باتری هدفون‌های گران‌قیمت خود طی مدت شب گلایه دارند. بر اساس برخی گزارشات کاربران حتی پس از شارژ 100 درصدی باتری هدفون‌های خود نیز بعضا در صبح روز بعد متوجه تخلیه باتری و رسیدن شارژ آن به 1 یا حتی 0 درصد شده‌اند. بایستی خاطرنشان کرد که مشکل تخلیه سریع شارژ باتری حتی هنگام استقرار هدفون‌ها درون کیس رسمی اپل نیز مشاهده می‌شود. قرارگیری هدفون داخل کیس رسمی آن‌را در حالت فوق کم‌مصرف قرار می‌دهد.

یکی از مباحثی که توسط کاربری با شناسه u/Linkistinki در وبسایت Reddit به‌راه افتاده است؛ همین مشکل را مورد بحث قرار داده و بسیاری از کاربران نیز شکایات خود بابت تخلیه شارژ باتری را ابراز نموده‌اند. در بخشی از این پست آمده است:

“سال نو مبارک. من می‌خواستم بپرسم که آیا کاربری با هدفون‌های ایرپادز مکس خود دچار چنین مشکلی شده است: من هنگام روز باتری ایرپادز مکس خود را تا 100 درصد شارژ کردم و سپس در طول مدت صبح و بعدازظهر به‌صورت گه‌گاه (برای مدت 2 تا 3 ساعت) از آن استفاده کردم و سپس آن‌را داخل کیس هوشمند قرار دادم. صبح روز بعد میزان شارژ هدفون‌ها به 0 درصد رسیده بود. اکنون این مشکل برای دومین بار تکرار شده است. من واقعا امیدوارم که این موضوع ناشی از نوعی باگ باشد. همچنین اکنون کنجکاو هستم تا ببینم آیا فرد دیگری نیز با چنین مشکلی مواجه شده است؟”

یکی دیگر از کاربران با شناسه MrFling نیز از طریق صفحه مربوط به تخلیه سریع شارژ باتری ایرپادز مکس در انجمن‌های پشتیبانی اپل پرسش دیگری را مطرح کرد:

“آیا کسی می‌تواند توضیح دهد که چرا هنگامی‌که من هدفون‌های ایرپادز مکس خود با 60 درصد شارژ باتری را داخل کیس مخصوص قرار می‌دهم؛ صبح روز بعد میزان شارژ آن‌ها به 1 درصد کاهش پیدا می‌کند؟ با وجود بستن فلاپ مغناطیسی این مشکل چندین نوبت مشاهده شده است. بنابراین من اطمینان دارم که هدفون‌های خود را به‌درستی داخل کیس قرار می‌دهم. به عقیده من این مشکل به‌صورت نرم‌افزاری قابل اصلاح خواهد بود. از اپل درخواست می‌کنم تا امکان خاموش نمودن این هدفون‌ها را برای کاربران فراهم نماید.”

این مشکلات احتمالا به‌دنبال انتشار فیرم‌ور به‌روزرسانی شده در روز 18 دسامبر سال 2020 (28 آذر ماه) ایجاد شده‌اند. بعلاوه یکی از کاربران با شناسه AppleTips خاطرنشان می‌کند که مشکل تخلیه باتری ایرپادز مکس هنگام اتصال آن به یک گوشی آی‌فون مشاهده نمی‌شود. این پدیده زمانی روی می‌دهد که هدفون‌ها به اپل تی‌وی یا یک دستگاه با برند غیر اپلی متصل شوند. برخی کاربران برای حل مشکل ناچارا هدفون‌های خود را مجددا راه‌اندازی نموده‌اند. این‌کار از طریق فشردن و نگه داشتن تاج دیجیتالی و دکمه کنترل نویز تا زمان روشن شدن لامپ نارنجی انجام می‌شود.

بازگردانی ایرپادز مکس به تنظیمات پیش‌فرض کارخانه یکی دیگر از روش‌های حل مشکل تخلیه باتری به‌شمار می‌رود. این‌کار از طریق پایین نگه داشتن تاج دیجیتالی و دکمه کنترل نویز تا زمان سفید شدن چراغ وضعیت قابل انجام است. بایستی به‌خاطر داشت که این روش‌ها راه‌حل‌هایی موقتی و ناپایدار بوده و چنان‌چه این روش‌ها به حل مشکل شما کمک نکنند؛ در این‌صورت تقریبا بایستی از انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید اپل طی روزهای آینده اطمینان داشت.

آیا شما نیز جزو کاربران ایرپادز مکس اپل بوده و با مشکل تخلیه سریع شارژ هدفون‌های خود دست‌به‌گریبان هستید؟

2 در مورد “کاربران ایرپادز مکس اپل بابت مشکل تخلیه سریع شارژ باتری هدست‌های خود گلایه دارند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH