جهرمی به دلیل عدم اجرای حکم فیلترینگ اینستاگرام، دادگاهی شد!

به گزارش خبرگزاری برنا، با اعلام جرم دادستان کل کشور و شکایت صدا و سیما، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. طبق این حکم، دادستان کل کشور وزیر ارتباطات را به دلیل استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام، ممانعت از اجرای ابلاغ رئیس مرکز ملی فضای مجازی برای کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام‌رسان‌های خارجی و عدم اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی از جمله مصوبه سال ۹۱ شورا در مورد انسداد فیلترشکن‌ها و VPNها، مجرم شناخته و جهرمی برای ارائه توضیحات باید در دادسرا حاضر شود.

همچنین مردم برخی از شهرها به ویژه اهواز، جاویدنیا معاون سابق دادستان کل کشور و صداوسیما از آذری جهرمی شکایت کرده و اتهاماتی را به وزیر وارد کرده‌اند. شکایت صدا و سیما به اظهارات جهرمی در مورد بازپس‌گیری فرکانس‌های باند ۷۰۰ و۸۰۰ است.

بر این اساس حکم فیلتر اینستاگرام توسط دستگاه قضا صادر شده و ظاهرا آذری جهرمی از اجرای این دستور سر باز زده است، این درحالی است که جهرمی خود و وزارت ارتباطات را در فرایند فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی بی‌تاثیر اعلام کرده است. وی در جریان فیلترینگ تلگرام بارها اعلام کرد که در اجرای این دستور تاثیری نداشته و این موضوع متوجه او و وزارت ارتباطات نمی‌شود. جهرمی خود را از مخالفان فیلترینگ می‌داند و بارها به صورت غیرمستقیم مخالفت خود با فیلترینگ تلگرام را نیز اعلام کرده است.

4 در مورد “جهرمی به دلیل عدم اجرای حکم فیلترینگ اینستاگرام، دادگاهی شد!”

  1. امیدوارم ل.ج.ن کده اینستاگرام هر چه زودتر ف.ی.لتر بشه ! کثیف ترین شبکه اجتماعی !
    حرف از کسب و کار هم نزنید ! صفحه ایسنستاگرام رو باز کنی 99 درصد ک.ص.افت بازی هست و 2 رصد کسب و کار !

    7
    1
    1. خب به تو چه اگه خیلی بدت میاد از اینستاگرام که از تو گوشی یا هر چیز دیگه که میشه این اپلیکیشن رو داشته باشی حذف کن و مجبوری بری توش و دونه دونه سوزاخ و سنبه اش رو بگردی و بعدش بگی فیلترش کنید امثال تو هستن که ضعیف هستید و فقط دنبال حواشی اینستاگرام می گردی و چون نمیتونی جلو خودت رو بگیری و بقیه هم باید طناب پوسیده تون برن و چاه تر و همون طور که چهل سال هست یه طناب پوسیده دادید دست مردم و البته اونی که ایرانیه واقعی هست و نه یه مشت عرب فراری از کشورهای دیگه اومدن و میگن ما جون مون رو واسه ایران می دیم و ولی دارن این کشور رو می دوشن و تو هم مثل اونهایی که باید بقیه از نون خوردن و تبلیغات بیفتن چون توووووو رفتی دوتا پیج +18 رو فالو کردی و میگی بد هست خب بیچاره اگه اینستاگرام بد هست چرا همه از بالاترین مقام کشور و کشورهای دیگه یه صفحه شخصی دازن برای خودشون و اون بنده خدایی که واسه خودش کسب و کاری زده و قدرت تبلیغ محصولش رو نداره باید چکار کنه که جابعالی خوشت نمیاد نکنید اینکارهارووو و مملکت و دنیا و مردم مال شما نیستن و اختارشون ندارید …

    2. طبق استدلال شما باید اینترنت را هم جمع کنند .
      اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگری بسته به سلیقه کاربر موضوعات مورد علاقه اش را نمایش میدهد . توصیه میکنم در علایق خود تجدید نظر کنید تا کمتر با مطالبی که اشاره کردید مواجه شوید. علاقه مندان به هنر – طبیعت – کسب و کارهای خانگی – فیلم – عکس – گپ های خانوادگی – ثبت لحظات زندگی – اشپزی – سلامت – خلاقیت – معرفی کار و تجارت و .. بخش کوچکی از موضوعات مورد علاقه مردم هستند که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پیگیری میشود و مردم در مورد موضوعات مورد علاقه شان فعالیت دارند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH