تحلیل شرایط بیت‌کوین: الان وقت فروش است یا خرید؟!

بیت‌کوین یک بار توانست به قیمت 42 هزار دلار رسیده و رکوردی عجیب را برای خود ثبت کند؛ اما پس از آن و کاهش نزدیک به 20 درصد؛ شرایط برای رسیدن به آن مقاومت چگونه خواهد بود.

یکی از مهمترین مقاومت‌های پیش روی بیت‌کوین، سطح مقاومت اساسی 34 هزار دلاری است که برای هرگونه بول ران یا رشد سریع باید ابتدا آنرا شکسته و بتواند چند روزی بالای آن قیمت معامله شود. در واقع باید دید که آیا قیمت بیت‌کوین بازهم خواهد توانست همانند اواخر سال گذشته میلادی با رشدی عجیب مالکان خود را ثروتمند سازد یا نیاز به قدرت بیشتری برای رشد دارد.

خب بر اساس تحلیل تکنیکال روند بیت‌کوین، هرگونه برگشت به مدار صعودی نیازمند شکست محدوده 34 تا 34500 دلاری است؛ این عدد حمایت قبلی بیت‌کوین به شمار می‌رود. اگر قدرت خرید به گونه‌ای نباشد که این سطح مقاومت شکسته شود؛ بازار واکنش منفی نشان داده و قیمت به سطوح پایین‌تری سقوط خواهد کرد.

قیمت بیت کوین برای مدت طولانی روی خط 30 هزار دلاری در تلاش برای صعود خواهد بود. مشکل اینجاست که هرچه یک سطح قیمتی بیشتر آزمایش شود، ضعیفتر شده و احتمال شکست و نزول آن بیشتر می‌شود. فعلا شرایط بیت‌کوین اینگونه است و به نظر می‌رسد تلاشی برای افزایش قیمت به سطوح بالاتر نداریم.

بنابراین اگر سطح قیمتی 34 هزار دلار شکسته شود؛ خط حمایت 30 هزار دلاری نیز تضعیف شده و باید منتظر قیمت‌هایی بین 24 تا 26 هزار دلار باشیم.

از کجا بیت‌کوین بخریم؟

در داخل کشور اکثر صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش بیت‌کوین می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید بیت‌کوین تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون بیت‌کوین به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که بیت‌کوین را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی بیت‌کوین نیز در آنجا بشوید. پس اگر به بیت‌کوین علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “تحلیل شرایط بیت‌کوین: الان وقت فروش است یا خرید؟!”

  1. جلال ثابتی

    اگه مشکل قلبی دارید وارد بازار ارز دیجیتال نشید
    بی اطلاع و آگاهی بودن رو که مطمعنم شاملش میشید

  2. الان باید فروخت چون تا 25 میاد پایین و بعدش فرصت شش ماهه تا یکساله واسه خرید هست چون همین حدودا میمونه

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH