چگونه به مخاطبین موجود در آیفون، تاریخ تولد اضافه کنیم؟

در برخی از مردم به‌سختی می‌توانند تاریخ تولد دوستان و نزدیکان خود را به یاد بیاورند. خوشبختانه آیفون شما می‌تواند این وظیفه را نیز برعهده بگیرد. در این رابطه نیز کافی است که فقط اطلاعات لازم را در اپلیکیشن Contacts وارد کنید. در ادامه به نحوه افزودن تاریخ تولد به مخاطبین در آیفون می‌پردازیم.

شیوه افزودن تاریخ تولد به مخاطبین در آیفون

ابتدا باید اپلیکیشن “Contacts” آیفون خود را باز کنید. البته می‌توانید اپلیکیشن “Phone” را که جهت برقراری تماس‌ها از آن استفاده می‌کنید نیز اجرا کرده و سپس در نوار ابزار موجود در پایین صفحه، کلید “Contacts” را لمس کنید.

افزودن تاریخ تولد به مخاطبین آیفون

پس از باز شدن اپلیکیشن Contacts، باید از میان لیست مخاطبین، مخاطب موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از باز شدن کارت مخاطب موردنظر، باید در گوشه بالا سمت راست صفحه، گزینه “Edit” را انتخاب کنید.

افزودن تاریخ تولد به مخاطبین آیفون

اکنون می‌توانید اطلاعات مخاطب خود را ویرایش کرده و همچنین اطلاعات جدیدی را نیز اضافه کنید. در این صفحه باید به پایین رفته و سپس “add birthday” را انتخاب کنید.

افزودن تاریخ تولد به مخاطبین آیفون

در ادامه رابط کاربری انتخاب تاریخ تولد، نشان داده می‌شود. در اینجا باید تاریخ تولد مخاطب خود را انتخاب کنید. وارد کردن سال تولد، اختیاری است.

افزودن تاریخ تولد به مخاطبین آیفون

پس از آن می‌توانید گزینه “Done” را لمس کنید. اکنون می‌توانید اطلاعات مخاطب خود را به همراه تاریخ تولد وی، مشاهده کنید.

جهت افزودن تاریخ تولدهای بیشتر، باید در گوشه بالا سمت چپ صفحه، “Contacts” را انتخاب کنید. بدین ترتیب می‌توانید به لیست مخاطبین خود وارد شوید. اکنون می‌توانید سایر مخاطبین خود را انتخاب کرده و سپس مطابق آموزش بالا، تاریخ تولد آن‌ها را نیز وارد کنید.

4 در مورد “چگونه به مخاطبین موجود در آیفون، تاریخ تولد اضافه کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH