فیلم‌هایی با موضوع مادر که باید در کنار مادران خود ببینید و لحظات به یاد ماندنی بسازید

همه‌ ما دوست داریم در روز مادر، مادران خود را خوشحال کنیم و کاری کنیم ‌که این روز برای آنها متمایز و به یادماندنی باشد. شاید در سال‌های قبل رفتن به رستوران‌ها یا فضاهای سبز یک انتخاب خوب برای وقت گذراندن با والدین در این روز خاص بود؛ ولی امسال به خاطر پروتکل‌های مربوط به ویروس کرونا بهترین تصمیم این است که در خانه بمانیم. پس چه کاری بهتر از این که در امنیت خانه به واسطه‌ یک فیلم خوب و کمی ذرت بو داده اوقات خوشی را با مادران عزیز خود سپری کنیم. در این مقاله از آی‌تی‌رسان به معرفی بهترین فیلم‌ها با موضوع مادر می‌پردازیم که می‌توانید در روز مادر از دیدن آنها همراه خانواده لذت ببرید.

Lady Bird (2017)

این فیلم در مورد دختر جوانی به نام کریستین است که در مدرسه خودش را به همه Lady Bird معرفی می‌کند. Lady Bird داستان نوجوانی ۱۷ ساله و تلاش‌های او برای جلب توجه و محبوبیت بین هم‌‌کلاسی‌های خود است که باعث ایجاد فاصله در روابط او با مادرش می‌شود. این فیلم سال ۲۰۰۲ در کالیفرنیا فیلم‌برداری شد و از بازی درخشان Saoirse Ronan بهره می‌برد.

فیلم‌هایی با موضوع مادر، Lady Bird
فیلم‌هایی با موضوع مادر، Lady Bird

Freaky Friday (2003)

اگر تا امروز این کلاسیک کمدی جذاب را ندیده‌اید، بیش از این صبر نکنید و از دیدن آن در کنار مادرتان لذت ببرید. Lindsay Lohan و Jamie Lee Curtis ستارگان این فیلم کمدی هستند که در مورد مادر و دختری‌ست که بدنشان با هم عوض شده است. این فیلم یک انتخاب خوب برای سپری کردن یک روز شاد در کنار مادران است.

فیلم‌هایی با موضوع مادر، Freaky Friday
فیلم‌هایی با موضوع مادر، Freaky Friday

Mother’s Day (2016)

اگر طرفدار فیلم‌های هستید که تیم بازیگری شلوغی دارند از این فیلم خوش‌تان خواهد آمد. این فیلم با موضوع تعدادی مادر مختلف است که در روز مادر اتفاقات متفاوت و جالبی را تجربه می‌کنند. Mother’s day با درخشش بازیگران سرشناسی مثل Jennifer Aniston ،Kate Hudson ،Julia Roberts و Jason Sudeikis بر روی پرده رفت.

Tully (2018)

Charlize Theron ستاره فیلم Tully است که نقش Marlo، مادر سه فرزند را ایفا می‌کند. برادر Marlo برای کمک به خواهرش در انجام وظایف مادرانه، یک پرستار کودک به نام Tully با بازی Mackenzie Davis را استخدام می‌کند. Marlo ابتدا نسبت به Tully حس اطمینان ندارد ولی با گذر زمان تصمیم به دوستی با او می‌گیرد. تماشای این فیلم درام کمدی را به همراه مادرتان فراموش نکنید.

فیلم‌هایی با موضوع مادر، Tully
فیلم‌هایی با موضوع مادر، Tully

Brave (2012)

این فیلم زیبا مناسب برای تماشا با تمام اعضای خانواده است. مریدا دختر سرزنده و شاد ملکه الینور از اسکاتلند است که به طور تصادفی مادرش را به وسیله یک طلسم به خرس تبدیل کرده‌ است. مریدا برای کنترل شرایط و بازگرداندن مادرش به حالت اول راهی سفری پر ماجرا می‌شود.

Snatched (2017)

زمانی که Emily با بازی Amy Schumer درست قبل از شروع سفرش با پارتنرش به هم می‌زند، تصمیم می‌گیرد به جای اینکه تنها به سفر برود، مادرش را با خود همراه کند. این مادر و دختر طی سفرشان اتفاقاتی را تجربه می‌کنند که برای خودشان عجیب ولی برای مخاطبان این فیلم بسیار خنده‌دار است.

فیلم‌هایی با موضوع مادر، Snatched
فیلم‌هایی با موضوع مادر، Snatched

The Parent Trap (1998)

یک فیلم دیگر در این لیست با بازی Lindsay Lohan، فیلم کلاسیک The Parent Trap است. دو خواهر دوقلو از بدو تولد از هم جدا می‌شوند و هر کدام پیش یکی از والدین خود بزرگ می‌شوند. با گذر زمان در یک کمپ تابستانه آنها به هم نزدیک‌تر می‌شوند و رابطه دوستانه‌ای بین آنها شکل می‌گیرد. در این زمان است که با هم برای برگرداندن والدین‌شان نزد هم و تشکیل دوباره خانواده خود نقشه می‌کشند.

Room (2015)

Brie Larson برای بازی در این فیلم درام تاثیرگذار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این فیلم روایتگر زندگی یک مادر به همراه پسرش است که به مدت هفت سال در یک اتاق کوچک زندانی شده‌اند. پس از اینکه آنها موفق به فرار از این اتاق می‌شوند زندگی به اندازه‌ای که انتظارش را داشتند آسان نیست آنها با چالش‌های متفاوتی روبرو هستند. تماشای این فیلم با موضوع تاثیرگذار را در کنار مادر خود از دست ندهید.

Changeling (2008)

این اثر یکی از فیلم‌هایی دل‌خراش با موضوع مشکلات و چالش‌های یک مادر است. مادری با بازی Angelina Jolie به دنبال پسر گم‌شده‌اش به مرکز پلیس می‌رود و از آن‌ها کمک می‌خواهد ولی کمک چندانی دریافت نمی‌کند. اگر علاقه‌مند به فیلم‌های رمز‌آلود هستید، این فیلم انتخاب خوبی برای شماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH