آمار ترابرد سیمکارت

آخرین آمار ترابردپذیری اپراتورهای تلفن همراه ایران منتشر شد

براساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از میزان ترابرد مشترکین اپراتورهای تلفن همراه، از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از 79 هزار ترابرد صورت گرفته است. طرح ترابرد پذیری از سال 95 آغاز شد و حالا نزدیک به 5 سال است که مشترکین می‌توانند با حفظ شماره همراه خود از خدمات یک اپراتور دیگر استفاده نمایند. در طرح ترابرد پذیری تنها 2 مرتبه در سال می‌توانید اپراتور خود را تغییر دهید، همچنین پس از ترابرد اول باید حداقل 3 ماه از خدمات اپراتور مقصد استفاده کنید.

براساس آمار اعلامی از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا پایان شهریور امسال 53 هزار و 678 ترابرد تکمیل شده بود، این آمار تا پایان آذرماه به 79 هزار و 88 ترابرد رسید. بیشترین آمار ترابرد میان مشترکین ایرانسل و همراه اول صورت می‌گیرد، در 9 ماه ابتدایی سال، 32 هزار و 775 مشترک ایرانسل به اپراتور همراه اول ترابرد داشتند، همچنین 31 هزار و 288 مشترک همراه اول نیز با حفظ شماره به ایرانسل ترابرد داشتند.

رایتل – مقصد
ایرانسل – مقصد
همراه اول – مقصد
3،137
31،288
همراه اول – مبدا
3،223
32،775
ایرانسل – مبدا
4،075
4،590
رایتل – مبدا

 

همانطور که در جدول مشاهده می‌کنید، پایین‌ترین میزان ترابردپذیری مربوط به انتقال اپراتور مشترکان از همراه اول به رایتل است، البته آمار ترابرد مشترکان از ایرانسل به رایتل نیز تنها 86 مورد بیشتر است.

4 در مورد “آخرین آمار ترابردپذیری اپراتورهای تلفن همراه ایران منتشر شد”

  1. علی یاکوزا

    ترابرد به ایرانسل خیلی خوبه
    نت هدیه میده بعدشم میتونید همونو داعمی کنید بازم نت هدیه بگیرید
    کلا با ترابرد و تعویض به داعمی از شرایط و هدایا استفاده کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH