چگونه صدای تصاویر زنده آیفون خود را حذف کنیم؟

هر زمان که از طریق آیفون خود یک تصویر زنده ضبط می‌کنید، همزمان با آن نیز یک کلیپ صوتی مربوط به آن تصویر، توسط گوشی شما ضبط می‌شود. اکثر کاربران با این موضوع مشکلی ندارند، اما در هر صورت شاید شما نخواهید که دیگران کلیپ صوتی همراه با تصویر ضبط شده را بشوند. در ادامه به شیوه حذف صدا از تصاویر زنده آیفون می‌پردازیم.

نحوه حذف صدا از تصاویر زنده آیفون

ابتدا باید اپلیکیشن “Photos” را بر روی آیفون خود اجرا کنید. در ادامه باید تصویری را که می‌خواهید صدای آن را حذف کنید، پیدا کنید. اکنون باید تصویر موردنظر را لمس کنید.

حذف صدا از تصاویر زنده آیفون

در ادامه باید در گوشه بالا سمت راست صفحه، گزینه “Edit” را لمس کنید.

حذف صدا از تصاویر زنده آیفون

در حالت “Edit” باید کلید “Live Photo” را که شبیه به سه دایره متحدالمرکز بوده و در نوار ابزار موجود در پایین صفحه قرار دارد، لمس کنید.

حذف صدا از تصاویر زنده آیفون

اکنون وارد حالت ویرایش تصویر زنده خود می‌شوید. سپس باید آیکون زرد رنگ اسپیکر موجود در گوشه بالا سمت چپ را لمس کنید. بدین ترتیب صدای تصویر زنده موردنظر، غیرفعال می‌شود. اگر آیکون بلندگو به رنگ خاکستری بود و همچنین خطی نیز بر روی آن کشیده شده بود، آنگاه می‌توان گفت که صدای تصویر شما غیرفعال شده است.

حذف صدا از تصاویر زنده آیفون

در ادامه با لمس آیکون زرد رنگ اسپیکر، رنگ آن به‌صورت خاکستری در آمده و خطی نیز بر روی آن کشیده می‌شود. بنابراین اکنون توانسته‌اید که صدای تصویر موردنظر را غیرفعال کنید. پس از اتمام کار باید گزینه “Done” را انتخاب کنید.

بدین ترتیب، دفعه بعدی که تصویر زنده موردنظر را پخش کنید، آنگاه هیچ صدایی را نخواهید شنید. همچنین اگر تصویر موردنظر را با دیگران به اشتراک بگذارید، آنگاه صدای آن، به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

حتی اگر صدای تصویر موردنظر خود را همانند بالا غیرفعال کنید، آنگاه بازهم آیفون شما یک کپی از تصویر زنده به همراه صدای آن را ذخیره خواهد کرد. این موضوع بدین دلیل است که در صورت تغییر نظر شما در آینده، راه برگشتی وجود داشته باشد. بنابراین اگر بخواهید که صدای تصویر خود را بازگردانید، آنگاه باید اپلیکیشن “Photos” را اجرا کرده و سپس وارد “Edit Mode” شوید. در ادامه باید آیکون “Live Photo” را لمس کرده و سپس مجددا کلید اسپیکر را لمس کنید. اکنون مجددا صدای تصویر شما، قابل شنیدن است.

3 در مورد “چگونه صدای تصاویر زنده آیفون خود را حذف کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH