چگونه حساب‌های فورتنایت خود را به یکدیگر متصل کنیم؟

یکی از دلایل جذب شدن کاربران به بازی فورتنایت، قابلیت چند پلتفرمی بودن آن است. شاید شما از طریق نینتندو سوییچ بازی کنید و دوستتان نیز این بازی را از طریق ایکس‌باکس خود اجرا کند. در هر صورت به لطف این ویژگی، شما و دوستتان می‌توانید با یکدیگر به بازی کردن بپردازید. در ادامه این مطلب به آموزش لینک کردن اکانت های فورتنایت می‌پردازیم.

با اتصال اکانت‌های فورتنایت خود به یکدیگر، می‌توانید پروفایل‌های خود را به یکدیگر متصل کرده و بنابراین حساب‌های خود در پلتفرم‌های گوناگون را یکپارچه کنید. این فرایند آسان بوده و بدین ترتیب می‌توانید فارغ از پلتفرمی که بر روی آن بازی می‌کنید، سطح Battle Pass خود را بالاتر ببرید. تا زمانی که بدانید که چگونه باید به حساب Epic خود وارد شده و همچنین اطلاعات ورود مربوط به سایر پلتفرم‌ها را نیز در اختیار داشته باشید، آنگاه اتصال حساب‌ها، بیش از 5 دقیقه به طول نخواهد انجامید.

شیوه لینک کردن اکانت های فورتنایت

اگر جهت بازی کردن از پلتفرم رایانه‌های شخصی و یا اندروید استفاده می‌کنید، آنگاه در زمینه لینک کردن حساب‌های خود، نباید نگران باشید. با توجه به مشکلات به وجود آمده در بین شرکت‌های Epic Games و اپل، کاربران سیستم‌عامل iOS دیگر نمی‌توانند بازی فورتنایت را بر روی دستگاه خود بازی کنند. امیدواریم که این مشکل نیز به‌زودی برطرف شود، اما تا آن زمان، ویژگی لینک کردن در اختیار دارندگان دستگاه‌های اپل نخواهد بود. سایر کاربران در این زمینه، مشکلی نخواهند داشت.

ابتدا باید به وب‌سایت Epic Games رفته و سپس به حساب خود وارد شده و یا اینکه حسابی جدید ایجاد کنید. این همان حسابی است که برای تمامی نسخه‌های فورتنایت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است که پیش از انجام هر کاری، تأیید هویت دو عاملی را برای آن فعال کنید. همچنین باید پاپ‌آپ‌های سایت را نیز فعال کنید، زیرا جهت اتصال صحیح حساب‌های خود، به آن‌ها نیاز دارید.

پس از وارد شدن و رفتن به صفحه حساب خود، باید در سمت چپ به دنبال گزینه “Connected Accounts” بگردید. در اینجا می‌توانید گزینه‌های مربوط به اتصال حساب‌های GitHub، توییچ، ایکس‌باکس، PlayStation Network و نینتندو سوییچ را مشاهده کنید. در ادامه باید یکی از سه گزینه آخر را انتخاب کنید (بسته به پلتفرم خود) و سپس هنگامی‌که از شما پرسیده شد که آیا می‌خواهید به وب‌سایتی خارجی وارد شده و اطلاعات بیشتری را در اختیار آن قرار دهید، آنگاه باید این اقدام را تأیید کنید.

فرایند انجام این کار در سه پلتفرم آخری، تقریبا همسان است. باید با استفاده از نام کاربری و پسوردی که از طریق آن به حساب موجود بر روی کنسول خود وارد می‌شوید، به سرویس مرتبط با آن کنسول وارد شده (مثلا برای کنسول پلی‌استیشن 4 باید به PlayStation Network وارد شوید) و سپس به سرویس وارد شده اجازه دهید که اطلاعات کاربری شما را با Epic Games به اشتراک بگذارد.

اگر هم قصد خرید کنسول‌های نسل نهمی را دارید، باید بدانید که اگر PlayStation Network ID و یا حساب ایکس‌باکس خود را در همان کنسول نیز مورد استفاده قرار دهید، آنگاه لازم نیست که کار دیگری را انجام دهید. کافی است که به حساب خود وارد شده و سپس از پتل‌ رویال، لذت ببرید.

پس از انجام فرایندهای بالا، حساب‌های شما متصل شده و آماده بازی کردن هستید. هر چیزی که بر روی یکی از پلتفرم‌ها به دست آورید (مثلا یک پیشرفت کلی)، آنگاه بر روی سایر پلتفرم‌های دیگر نیز به نمایش درمی‌آید. اگر هم قصد بازی با دوستان خود را دارید، آنگاه فارغ از پلتفرم مورد استفاده شما، می‌توانید به بازی کردن خود ادامه دهید.

این مطلب را نیز بخوانید: اگر از کاربران فورتنایت در آیفون هستید، به هیچ وجه گوشی خودتان را آپدیت نکنید!

شیوه ترکیب کردن حساب‌های فورتنایت

در مه 2019، فورتنایت اجازه ترکیب کردن حساب‌ها را از کاربران گرفت. پیش از این تاریخ، کاربران می‌توانستند حساب‌های Epic خود را با یکدیگر ترکیب کنند. حال که پیشرفت‌های شما بر روی یک پلتفرم، در سایر پلتفرم‌ها نیز اعمال می‌شوند، پس دیگر نیازی به این ویژگی نیز ندارید. این گزینه بیشتر توسط بازی‌بازانی مورد استفاده قرار می‌گرفت که در سال 2018 (یعنی زمانی که قابلیت بازی کردن میان پلتفرمی به گستردگی امروزه نبود)، بازی کردن را آغاز کرده بودند. در آن زمان عجیب نبود که یک کاربر، دو حساب فورتنایت مختلف داشته (یکی برای پی‌سی و دیگری نیز برای کنسول) و بنابراین دو کیف پول با موجودی‌‌های گوناگون نیز داشته باشد.

اکنون که ویژگی بازی میان پلتفرمی، به‌صورت گسترده مورد استقبال قرار گرفته و شما نیز می‌توانید به‌سادگی اکانت‌های خود را به یکدیگر متصل کنید، طبیعتا Epic Games نیز دیگر خواستار استفاده از ویژگی ترکیب کردن حساب‌ها نیست. فرایند ترکیب کردن گاهی اوقات تا چندین هفته به طول می‌انجامید و تازه پس از آن می‌فهمیدید که در این بین، برخی از اطلاعات حساب شما نیز از بین رفته است.

2 در مورد “چگونه حساب‌های فورتنایت خود را به یکدیگر متصل کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH