پنل‌های نمایشگر آی‌فون‌های تاشو اپل احتمالا توسط کمپانی ال‌جی تولید خواهند شد

کمپانی اپل قصد دارد تا به‌زودی از آی‌فون تاشو خود رونمایی کند. بر اساس یک گزارش اخیرا منتشر شده غول کوپرتینویی سفارش تولید یک پنل نمایشگر برای آی‌فون تاشوی آینده خود را به کمپانی ال‌جی ارائه نموده است. به گفته وبسایت DigiTimes شرکت ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری پنل‌های اولد تاشونده آینده خود در زمینه تولید آی‌فون تاشو با اپل همکاری خواهد کرد. همچنین گزارش مذکور خاطرنشان می‌کند که اپل به‌دنبال استفاده از نمایشگری باریکتر نسبت به رقبای تاشو خود است.

اپل از سال 2016 تا به امروز مشغول تحقیق در زمینه دستگاه‌های تاشو است؛ اما طی ماه‌های اخیر جریان شایعات پیرامون یک آی‌فون تاشو به شکل چشمگیری افزایش یافته است. با این‌حال غول فناوری کوپرتینویی از هرگونه اظهارنظر رسمی در خصوص زمان عرضه یک اسمارت‌فون تاشو امتناع نموده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها شرکت اپل 2 نمونه اولیه آی‌فون تاشو یکی با طراحی صدفی‌شکل و دیگری با ظاهر شبه کتابی را تولید کرده است.

آی‌فون تاشو آینده اپل با طراحی مشابه اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ سامسونگ نسبت به رقبای خود در بازار از قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار خواهد بود. همچنین اپل فرآیند مهندسی ساخت یک مدل آی‌فون با طراحی مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد را دنبال می‌کند و کمپانی آمریکایی سفارش تامین تعدادی نمایشگر تاشو را به سامسونگ ارائه داده است. این موضوع نشان می‌دهد که اپل روی توسعه یک آی‌فون تاشو کار می‌کند.

همچنین گزارش فوق ادعا می‌کند که کمپانی اپل پس از عرضه آی‌فون‌های تاشو خود احتمالا تولید تبلت‌های آی‌پد مینی را متوقف خواهد کرد.

2 در مورد “پنل‌های نمایشگر آی‌فون‌های تاشو اپل احتمالا توسط کمپانی ال‌جی تولید خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH