سامسونگ گلکسی A72 نخستین اسمارت‌فون سری A مجهز به دوربین تله‌فوتو خواهد بود

روز گذشته شاهد انتشار تصاویر رسمی از اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی A52 بودیم و اکنون اطلاعات مربوط به بازاریابی یکی دیگر از هندست‌های سری A با نام گلکسی A72 منتشر شده است. این جزئیات با مشخصات پیش‌تر شایعه شده مطابقت داشته و به چند مورد جدید نیز اشاره می‌کند.

تصاویر جدیدا لو رفته با شایعات پیشین پیرامون پیکره‌بندی دوربین گلکسی A72 تا حدود زیادی مطابقت دارند. بر این اساس هندست مذکور مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت‌کننده اپتیکی تصاویر (OIS)، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، حسگر تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. محتوای گزارش پیشین نشان می‌داد که دوربین تله‌فوتو از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری پشتیبانی می‌کند؛ در حالی‌که اکنون به‌نظر می‌رسد این دوربین از قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری و زوم فضایی 30 برابری برخوردار خواهد بود؛ مشخصه‌هایی که پیش‌تر در هیچ‌کدام از هندست‌های سری گلکسی A قابل دسترس نبوده‌اند.

همچنین افکت‌های اسنپ‌چت یکی دیگر از امکانات جدید به‌شمار رفته و مستقیما به اپلیکیشن دوربین اضافه خواهند شد. بعلاوه به‌نظر می‌رسد که گلکسی A72 مجهز به اسپیکرهای استریو با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی آتموس خواهد بود؛ مشخصه دیگری که برای نخستین بار در یک گوشی گلکسی A ارائه شده است.

گلکسی A72 احتمالا از یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره‌برداری خواهد کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 720G به‌همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء تامین خواهد شد. دوربین سلفی گوشی نیز احتمالا مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

انرژی موردنیاز گوشی از طریق یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین خواهد شد.همچنین گلکسی A72 احتمالا دارای گواهی حفاظتی IP67 در برابر آب‌خوردگی و گردوغبار خواهد بود. ظاهرا این اسمارت‌فون صرفا از اتصال 4G پشتیبانی خواهد کرد؛ چرا که سامسونگ قصد دارد تا خریداران بالقوه گوشی‌های 5G فوق میان‌رده خود را به سمت خریداری یک گوشی ممتاز یا مدل‌های پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه نظیر گلکسی S20 FE سوق دهد.

بر اساس گزارشات مدل پایه گلکسی A72 با برچسب قیمتی 449 یورویی (تقریبا 536 دلاری) عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل 256 گیگابایتی این اسمارت‌فون با قیمت‌گذاری 509 یورویی (تقریبا 607 دلاری) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی A72 در اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد.

3 در مورد “سامسونگ گلکسی A72 نخستین اسمارت‌فون سری A مجهز به دوربین تله‌فوتو خواهد بود”

  1. این مدل مثلا میان رده اس اما در حد پرچم دارا شده
    این هم خوبه و هم بد خوب که قطعات و کیفیتش بالا میره و بد که گرونتر میشه

    1
    1
  2. یه a71 داشتم وسط بازی یا فیلم دیدن یهویی صفحه اش به حدی داغ میشد که دستو میسوزوند مجبور میشدم خاموشش کنم
    امیدوارم a72 این مشکلو نداشته باشه

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH