ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ به‌همراه اسمارت‌فون‌های سری وان‌پلاس 9 معرفی خواهد شد

کمپانی وان‌پلاس از زمان آغاز فعالیت خود رشد چشمگیری داشته است. در واقع حداقل بایستی اعلام کرد که روند رشد این برند به‌صورت نمایی بوده است. از این گذشته بسیاری از کارشناسان معتقدند که روند رشد با چنین سرعت بالایی در هیچ شرکت دیگری قابل مشاهده نیست. اکنون وان‌پلاس یکی از پرطرفدارترین کمپانی‌ها در جهان به‌شمار رفته و دستگاه‌های تولید شده توسط این برند نیز فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند. این کمپانی چینی در روز 23 مارس (3 فروردین ماه) از سری وان‌پلاس 9 رونمایی خواهد کرد. در حالی‌که کلیه توجهات به سوی اسمارت‌فون‌های جدید وان‌پلاس معطوف شده است؛ اما این برند اخیرا پیش‌دستی کرده و به‌صورت ضمنی تائید نموده که نخستین ساعت هوشمند این شرکت با نام وان‌پلاس واچ همزمان با اسمارت‌فون‌های آینده کمپانی معرفی خواهد شد.

وان‌پلاس بالاخره از وان‌پلاس واچ رونمایی خواهد کرد؛ با این‌حال کمپانی به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون این محصول اشاره نکرده است

بالاخره کمپانی وان‌پلاس با روش معمول خود خبر رونمایی از وان‌پلاس واچ را تائید کرد. کمپانی در حساب‌کاربری توئیتری خود از این اسمارت‌واچ رونمایی کرد و یک کلیپ تبلیغاتی شامل پیام‌ها و پرسش‌های کاربران وان‌پلاس پیرامون ساعت و چندین تصویر مبهم از این گجت را منتشر نمود.

در خصوص مشخصات وان‌پلاس واچ اطلاعات چندانی در دست نیست. در واقع صرفا می‌دانیم که این محصول نخستین اسمارت‌واچ کمپانی به‌شمار می‌رود. بعلاوه هنوز مشخص نیست که این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS یا یک نسخه تغییریافته از OxygenOS روانه بازار خواهد شد. با این‌حال بر اساس شایعات و اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون وان‌پلاس واچ خواهیم بود.

اسمارت‌فون‌های سری وانپلاس 9 از جنبه دوربین و سایر مشخصات دارای کیفیت ساخت مطلوبی هستند. بنابراین با اطمینان می‌توان اعلام کرد که وان‌پلاس واچ نیز از کلیه امکانات یک محصول چشمگیر برخوردار خواهد بود.

3 در مورد “ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ به‌همراه اسمارت‌فون‌های سری وان‌پلاس 9 معرفی خواهد شد”

  1. وان پلاس از لحاظ قیمتی هم رده سامسونگه و کیفیت هم در همون حده اما آینده بهتری داره چون با تجربه کمتری به این کیفیت رسیده و قطعا بهتر میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH