بزرگ‌ترین عکس سِلفی تاریخ توسط ناسا ثبت شد (3.2 گیگا پیکسل)

«شما هم‌اکنون کجای زمین قرار دارید؟» این سوالی بود که ناسا در روز جهانی زمین از کاربرانش پرسیده بود؛ اما ناسا از کاربرانش خواسته بود با کلمات به این سوال پاسخ ندهند بلکه با گرفتن یک عکس از خودشان در این فراخوان شرکت کنند. همان عکس سِلفی معروف!

بیش از 113 کشور از مناطق مختلف جهان در این طرح جهانی شرکت کردند. از قطب جنوب تا یمن، گرینلند تا گواتمالا، جزایر میکرونزی تا مالدیو، پاکستان، لهستان، پرو و …

این عکس بعد از یک هفته از تاریخ شروع فراخوان، از میان بیش از 50 هزار تگ با عنوان Globalselfie# که در سایت‌هایی چون توییتر، گوگل پلاس، اینستاگرام، فلیکر و … ثبت‌شده بود، انتخاب و تهیه شد. البته تمامی این عکس‌ها قابل‌استفاده نبوده و نهایتا 36422 نفر موفق به مشارکت در این طرح جهانی شدند.

earthselfie

نتیجه این کار بین المللی، ثبت یک عکس باقابلیت بزرگنمایی 3.2 گیگا پیکسلی بود که هرکسی به‌راحتی می‌تواند این عکس هارا مشاهده و به تماشای آن‌ها بنشیند.  اگر شما نیز در این طرح شرکت داشته‌اید، پس بگردید و خودتان را پیدا کنید.

برای دیدن این تصویر موزاییکی زیبا و منحصربه‌فرد به لینک‌های معرفی‌شده بروید، سپس به‌راحتی با زوم کردن بر روی عکس کره زمین می‌توانید تک‌تک عکس‌های ارسالی از تمام نقاط کره زمین را مشاهده کنید. البته اینترنت پرسرعت اصلی‌ترین نیاز شما برای دیدن این تصویر است!

برای مشاهده این تصویر زیبا، می‌توانید از آدرس‌های زیر استفاده کنید.

اینجا (پیشنهاد ما همین لینک است) و اینجا (سایت رسمی ناسا)

2 در مورد “بزرگ‌ترین عکس سِلفی تاریخ توسط ناسا ثبت شد (3.2 گیگا پیکسل)”

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام خیلی ممنون
    انشاءالله سربلند باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH