تصاویر زنده جدید از اسمارت‌فون تاشو شیائومی می میکس 4 منتشر شد

اوایل سال جاری لی جون؛ مدیرعامل شیائومی خبر عرضه اسمارت‌فون می میکس 4 را تائید کرد. این محصول یک گوشی پرچم‌دار به‌شمار رفته و به‌عنوان نخستین مدل تجاری کمپانی با یک نمایشگر انعطاف‌پذیر روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون طی 6 ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. با این‌حال نمونه اولیه شیائومی می میکس 4 اکنون در مقابل لنز دوربین‌ها قرار گرفته است.

متاسفانه در تصاویر منتشر شده از اسمارت‌فون صرفا پنل پشتی آن قابل رویت است. اما از جنبه شیوه خم شدن دستگاه می‌توان حدس زد که طراحی می میکس 4 بیش از آنکه به اسمارت‌فون هواوی میت ایکس 2 شبیه باشد؛ به گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 شباهت دارد. پنل پشتی دستگاه دارای پوششی شیشه‌ای بوده و ماژول دوربین اصلی شامل 3 سنسور مجزا است. همچنین ماژول دوربین دارای طراحی برجسته بوده و از سطح پنل پشتی گوشی به میزان قابل‌توجهی بیرون زده است. چنین محصولی یقینا به مرحله تولید نخواهد رسید؛ چرا که آسیب‌دیدگی این ماژول برجسته حین استفاده عادی از گوشی بسیار محتمل خواهد بود.

بی‌تردید شیائومی می میکس 4 بر پایه تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 888 تولید خواهد شد و این مورد احتمالا تنها اظهارنظری است که در حال حاضر می‌توان پیرامون مشخصات این هندست اعلام کرد. اگرچه یقینا می میکس 4 با حافظه بالا و دوربین‌های پیشرفته به بازار عرضه خواهد شد.

هندست‌های سری شیائومی می میکس معمولا همراه با برخی نوآوری‌ها در زمینه فنی تولید می‌شوند. بعلاوه کمپانی چینی علاوه بر افزودن نمایشگر انعطاف‌پذیر به دستگاه آینده می میکس نهایتا می‌تواند از نخستین نمونه تجاری دوربین زیر نمایشگر خود نیز رونمایی کند.

2 در مورد “تصاویر زنده جدید از اسمارت‌فون تاشو شیائومی می میکس 4 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH