ویدیو پلاس: با جغد میتینگ آشنا شوید

با شیوع ویروس کرونا، تمامی جلسات، کنفرانس‌ها و کلاس‌های درسی به صورت آنلاین و از راه دور برگزار می‌شود. این اتفاق ناخوشایند، فرصت مناسبی را برای شرکت‌های نرم‌افزاری بوجود آورد که پلتفرم‌های پایدار و کاربردی را برای برگزاری هرچه بهتر جلسات، کلاس‌ها و کنفرانس‌های اینترنتی تولید کنند.

با وجود پلتفرم‌های مختلف برای برگزاری جلسات و میتینگ‌های از راه دور، باز هم شرایط به شکلی که باید مدیریت نمی‌شود و جای یک گجت همه‌چیز تمام برای برگزاری هر چه بهتر جلسات کاری و کنفرانس‌ها خالی است.

جغد میتینگ دقیقا به همین خاطر ساخته شده، البته ساخت این دستگاه به زمان پیش از شیوع ویروس کرونا باز می‌گردد، شرکت تولید کننده جغد میتینگ این دستگاه‌ها را برای برگزاری جلسات کاری بین‌المللی تولید کرد، جایی که افراد مختلف از نقاط مختلف جهان باید از راه دور در یک جلسه شرکت داشته باشند. اما این روزها جغد میتینگ به قهرمان اصلی برگزاری جلساتی کاری و کنفرانس‌های آنلاین در زمان شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است.

جغد میتینگ نام دستگاهی ویژه برای برگزاری کنفرانس‌های خبری، میتینگ‌های کاری و حتی دورهمی‌های خودمانی است. این دستگاه از 4 دوربین بهره می‌برد که فضای 360 درجه اتاق را پوشش می‌دهد. بنابراین افرادی که در جلسه حضور ندارند می‌توانند به طور کامل همه اتفاقاتی که در جلسه رخ می‌دهد را مشاهده کنند.

این دستگاه با کابل USB به رایانه متصل می‌شود و با اجرای نرم افزار اختصاصی آن، جغد میتینگ آماده به کار می‌شود. این دستگاه دارای میکروفون با قابلیت نویزگیر و اسپیکر با صدای بلند و شفاف نیز هست تا در میتینگ‌های خود به هیچ دستگاه دیگری نیاز نداشته باشید. با نرم‌افزار اختصاصی جغد میتینگ، صفحه رایانه به چند بخش تبدیل شده و با استفاده از ابزارهای آن می‌توان دوربین، صدا و حتی داده و اسنادی که نیاز به ارائه برای جمع دارد را مدیریت کرد.

نرم افزار اختصاصی جغد میتینگ به برگزاری بهتر میتینگ‌های کاری کمک می‌کند، از قابلیت‌های مهم این دستگاه آن است که توسط سنسور صدا، صحبت کردن یک فرد را تشخیص داده و در هنگام صحبت کردن، کادر تصویر او را بزرگ‌تر می‌کند با این کار توجه دوربین همواره به سمت فردی خواهد بود که در حال صحبت کردن است. از دیگر قابلیت‌‌های جغد میتینگ، تغییر زاویه و تغییر پیاپی تصویر افراد حاضر در جلسه است.

2 در مورد “ویدیو پلاس: با جغد میتینگ آشنا شوید”

  1. الان دیگه با کلاب هاوس و تلگرام میشه هر کلاس انلاینو برگزار کرد
    البته فعلا صوتی تلگرام که بزودی تصویری هم اضافه میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH