دستبند هوشمند هواوی بند 6 رسما معرفی شد

به‌دنبال کمی وقفه پس از معرفی دستبند هوشمند هواوی بند 4 در سال 2019 اکنون هواوی آماده عرضه یک به‌روزرسانی است. کمپانی از به‌کارگیری عدد 5 در نام محصول خود صرف‌نظر نموده و مستقیما به سراغ عدد 6 رفته است. به‌نظر می‌رسد که زمان‌بندی عرضه این محصول با اقدام اخیر شیائومی مبنی بر معرفی دستبند می بند 6 چندان بی‌ارتباط نباشد.

در وهله نخست هواوی بند 6 مجهز به یک نمایشگر 1.47 اینچی آمولد با رزولوشن 194 در 368 پیکسلی است. این نمایشگر در مقایسه با پنل 0.96 اینچی LCD در هواوی بند 4 پیشرفت چشمگیری را تجربه نموده است. در واقع اندازه نمایشگر مدل جدید 148 درصد بزرگتر است. هواوی دسترسی کاربران به واچ‌ فیس‌های متعدد و متنوع را تضمین کرده است. این واچ فیس‌ها از طریق اپلیکیشن Watch Face Store قابل دسترس هستند. همچنین طراحی جدید دارای حواشی بسیار باریک بوده و از نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 64 درصدی برخوردار است. با این‌حال هواوی برخلاف شیائومی از به‌کارگیری طراحی دایروی‌شکل صرفنظر نموده و در عوض از الگوی طراحی سنتی‌تر مستطیلی‌شکل بهره گرفته است.

هواوی بند 6 بدون احتساب بندهای خود تنها 18 گرم وزن دارد. ابعاد بدنه دستبند معادل 43 در 25.4 در 10.99 میلی‌متر بوده و این دستگاه دارای یک دکمه جانبی برای اهداف ناوبری است. همچنین هواوی بند 6 در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاوم خواهد بود. باتری دستبند در صورت استفاده معمول تا حداکثر 2 هفته و در صورت استفاده سنگین برای مدت 10 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین فرآیند شارژ باتری از طریق یک شارژر مغناطیسی انجام می‌شود. هواوی خاطرنشان می‌کند که تنها 5 دقیقه شارژ دستبند انرژی موردنیاز آن برای استفاده 2 روزه را تامین خواهد کرد.

تصاویر هواوی بند 6

از جنبه سنسورها نیز هواوی بند 6 با قابلیت نظارت مستمر بر میزان اکسیژن خون روانه بازار می‌شود. این مشخصه نخستین بار در سری آنر بند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. سایر قابلیت‌های نظارتی دستگاه شامل نظارت بر ضربان قلب (TruSeen 4.0)، نظارت بر خواب (TruSleep 2.0) و سنجش فشار (TruRelax 2.0) است. همچنین هواوی بند 6 از قابلیت نظارت بر سلامت قلب و مخاطرات آپنه خواب است.

از جنبه ردیابی فعالیت نیز هواوی بند 6 از 96 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی خواهد کرد. سایر امکانات این دستبند شامل اعلان‌های استاندارد، هشدار دریافت تماس و پیام از یک گوشی متصل به دستگاه، شاتر دوربین از راه دور و کنترل پخش موسیقی است.

هواوی بند 6 در مدل‌های رنگی مختلف

هواوی بند 6 در 4 مدل رنگی مختلف از جمله نارنجی (Amber Sunrise)، سبز (Forest Green) و مشکی (Graphite Black) روانه بازار می‌شود. این دستبند با گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید 6.0 یا iOS 9.0 و ورژن‌های جدیدتر آن سازگار بوده و از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. هواوی بند 6 پیش‌تر در وبسایت مالزیایی هواوی رویت شده است. فروش این دستبند از روز 4 آوریل (15 فروردین ماه) با قیمت‌گذاری پایه 219 رینگیت مالزی (تقریبا معادل 53 دلار) آغاز خواهد شد.

3 در مورد “دستبند هوشمند هواوی بند 6 رسما معرفی شد”

  1. اشغالی بنام شیاومی
    هیچ چی نخرید از شیاومی
    یه دستبند و یه گوشی داشتم ۲ دیقه زیر بارون بودم ترکیدن کلا
    یعنی با دو قطره اب نابود شدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH