تبلت شیائومی می پد 5 با تراشه اسنپ‌دراگون 870 به بازار عرضه خواهد شد

شیائومی پیش‌تر از تصمیم خود برای به‌روزرسانی تبلت‌های این شرکت خبر داد و اکنون به‌نظر می‌رسد که تبلت جدید شیائومی با پیکره‌بندی پرچم‌دار بی‌سابقه‌ای روانه بازار خواهد شد. یکی از وبلاگ‌نویسان مشهور در شبکه اجتماعی Weibo فاش کرد که دستگاهی با نام شیائومی می پد 5 ظاهرا به اینترنت متصل شده است. این دستگاه دارای شماره مدل داخلی “K81C” است. وی همچنین خاطرنشان کرد که این تبلت با قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع، نمایشگر غول‌پیکر با نرخ نوسازی بالا، باتری قدرتمند و پردازنده “SM8250” به بازار عرضه می‌شود. اسم رمز “SM8250” از به‌کارگیری جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام با نام اسنپ‌دراگون 870 حکایت دارد.

شیائومی می پد 5 در 2 مدل مختلف با تراشه‌های اسنپ‌دراگون 870 و Dimensity 1200 عرضه خواهد شد

شیائومی می پد 5 با 2 پیکره‌بندی مختلف به بازار عرضه می‌شود. این 2 مدل با تراشه‌های اسنپ‌دراگون 870 ساخت کوالکام و Dimensity 1200 ساخت شرکت مدیاتک در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. مدل مجهز به پردازنده Dimensity 1200 دارای نمایشگر کوچک‌تری بوده و پیکره‌بندی کلی آن نیز کمی ضعیف‌تر است. بر این اساس می‌توان پی برد که دستگاه جدید متصل شده به اینترنت در واقع ورژن پیشرفته‌تر محصول موسوم به شیائومی می پد 5 پرو است. قسمت جلویی این تبلت احتمالا از یک نمایشگر 11 اینچی LCD با رزولوشن 2K میزبانی خواهد کرد. این نمایشگر از نرخ نوسازی حداکثر 144 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این مشخصه‌ها امکان نمایش افکت‌های تصویری به شکل روان‌تر و پاسخ‌گویی سریع‌تر دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ را فراهم می‌کند.

در عین‌حال شیائومی می پد 5 پرو همانند تبلت آی‌پد پرو شرکت اپل از عملکرد استایلوس پشتیبانی خواهد کرد. به‌طور کلی این محصول در طیف تولیدات رده بالای بازار طبقه‌بندی می‌شود. بنابراین تبلت جدید شیائومی با مدل‌های برتر موجود در بازار رقابت پیچیده‌ای را پیش‌رو خواهد داشت. در واقع این تبلت با آی‌پد اپل و هواوی میت پد پرو رقابت خواهد کرد.

شیائومی می پد 5 با نسخه ویژه رابط کاربری MIUI به بازار عرضه خواهد شد

بعلاوه مدیران داخلی شیائومی اعلام کردند که سیستم MIUI for Pad به‌صورت اختصاصی برای تبلت‌های این شرکت توسعه خواهد یافت. این رابط کاربری همانند نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون تاشو شیائومی می میکس فولد از حالت کامپیوتر شخصی دستی پشتیبانی نموده و نوعی اینترفیس با عملکردی مشابه کامپیوتر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بدین‌ترتیب کاربران به منوی استارت کلاسیک و Control Panel دسترسی خواهند داشت. بعلاوه رابط کاربری جدید قادر به بازگشایی چندین پنجره به‌طور همزمان بوده و ضمن خلق تجربه کاربری غنی‌تر امکان رها شدن از عنوان “اسمارت‌فون دارای نمایشگر بزرگ” را فراهم خواهد کرد.

1 در مورد “تبلت شیائومی می پد 5 با تراشه اسنپ‌دراگون 870 به بازار عرضه خواهد شد”

  1. کامبیز سفی الله

    اشغال دیگه ای از این شرکت چینی اشغال تولید شد
    حیفه واقعا
    وقتی به بار ایپد دست بگیری حالت از هرچی برند چینیه بهم میخوره

    3
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH