فروش 10 برابری لوازم دیجیتال با بسته بندی های جذاب

لوازم دیجیتال امروزه یکی از پرکاربردترین وسایلی هستند که مورد استفاده قرار میگیرند، وسایلی همانند گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و دوربین های مدار بسته همگی از لوازمی میباشند که در عصر و دنیای جدید استفاده میشوند. با توجه به شرایط امروز که کره زمین دچار ویروس کرونا می باشی مدرسه ها و کلاس ها نیز به صورت آنلاین برگزار میشوند و بچه هایی با سن کم نیز به این گونه محصولات نیاز دارند. انواع مدل های متفاوتی از این گونه لوازم دیجیتالی را در بازارهای فعلی مشاهده میکنید که هر شخصی بسته به نیاز و نوع فعالیتی که دارد، مدل متناسب خود را خریداری کرده و از آن استفاده میکند.

لوازم الکتریکی و دیجیتالی از آنجایی که به ضربه و آسیب های خارجی حساسیت زیادی دارند می بایست بسته بندی های آنها از کیفیت خوبی برخوردار باشند، بنابراین در کنار کیفیت محصول، پک آنها نیز از مرغوبیت کافی برخوردار بوده تا بتواند محصول مورد نظر را بدون هیچ آسیبی و سالم به دست مصرف کننده برساند.

در ادامه میخواهیم درباره بسته بندی هر یک از لوازم دیجیتال سخن بگوییم و نسبت به کارکرد پک، آنها بررسی کنیم.

برای مثال، گوشی های موبایل در مدل های مختلف از نوع جعبه ای استفاده میکنند که به آنها هارد باکس یا جعبه سخت گفته میشوند. این هارد باکس ها با توجه به جنس سخت تری که نسبت به جعبه های مقوایی دارند برای لوازمی همانند گوشی های موبایل استفاده میگردند، چرا که تلفن های همراه در برابر ضربات خارجی بسیار حساس بوده و شکننده میباشند حال اگر آنها را درون جعبه های معمولی مقوایی قرار دهید دچار شکستگی و با ضربه خوردن  کارکرد اولیه خود را از دست میدهند. بنابراین هارد باکس ها با توجه به استفاده دوبل و فشرده شده لایه های کارتن و با چسبی مخصوص توانسته اند پاسخگوی نیاز تولید کنندگان تلفن همراه در سراسر جهان باشند.

قطعات کامپیوتر و لپ تاپ نیز توسط پک های کارتنی و مقوایی به فروش میرسند دلیل این امر آن است که جعبه های مقوایی و کارتنی با انواع و مدل های چاپ توانسته اند با توجه به وزن اینگونه لوازم و قطعات، آنها را درون خود جای داده و وزن اضافی را به کالا تحمیل نکنند و هم چنین با قدرت خوبی که در ضربه گیری و فشار از خود نشان داده اند برای چنین قطعاتی مناسب میباشند. در لینک  انواع جعبه و کارتن بسته بندی محصولات گوناگون   مشاهده تصاویرشان آنها را نورد بررسی قرار دهید.

دوربین های مدار بسته، این نوع دوربین برای مشاغلی همانند پلیس های امنیتی، مسئولین حراست مکان های عمومی مختلف برای امر مانیتورینگ مورد استفاده قرار میگیرند. از آنجایی که اینگونه لوازم هم بسیار در برابر ضربات حساس میباشند و با کوچکترین آسیبی خراب شده و دیگر قابل استفاده نمیباشند، باید در نحوه بسته بندی و انتخاب نوع آن دقت فراوانی به خرج داده شود.

تمامی موارد گفته شده بسیار حائز اهمیت بوده و برای هر یک از این محصولات الکترونیکی ضروری میباشند و از آنجایی که در عصر جدیدی که همه ما انسانها به چنین وسایلی با داشتن قیمت بالایی که دارند حتی برای کسب و کارهایمان احتیاج داریم، هزینه کردن برای پک های چنین محصولاتی الزامی بوده و هزینه اضافی تلقی به شمار نمی آید.

مزایا پک های کارتنی و مقوایی

بسته بندی های کارتنی و مقوایی هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشند و مزایا قابل قبولی دارند که طرفداران زیادی را در زمینه بسته بندی در بازارهای داخلی و صادراتی به خود جذب کرده اند. مزیت های اینگونه بسته بندی ها  بسیار زیاد بوده که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

داشتن قابلیت چاپ بالا از آنجایی که بسته بندی های متفاوتی در بازار برای انواع محصولات وجود دارند. میتوان به جرئت گفت که هیچ یک از این بسته بندی ها چاپی با کیفیت پک های کارتنی و مقوایی ندارند، چراکه پایه اصلی بسته بندی های مقوایی کاغذ میباشد که از رنگ پذیری بالایی برخوردار بوده و برای امر صادرات محصول، به علت بازیافت پذیر بودنش در الویت است. جعبه و کارتن های لمینتی زیبا و جذابی در این زمینه به تولید میرسند. بسته بندی لمینتی بیشتر در صادرات صرف میشوند زیرا با شفافیتی که در رنگ و طرح داشته و وضوح تصاویر و نوشته ها و هم چنین چاپ دقیق لوگو و نام تجاری و مهم تر از همه مقاومت بالای که نسبت به کارتن های معمولی دارد از عواملی میباشند که هر تولید کننده ای خواستار نمایان شدنشان میباشند. خواسته هر تولید کننده ای این است که با حس جذابیتی که از بسته بندی محصولاتش به مخاطب منتقل میشود، فروش خود را بالاتر برده و نام تجاری و برند خویش را در ذهن ها حک کند.

وزن سبک، داشتن چنین ویژگی در کمتر پک هایی قابل رویت است این بدین معناست که بسته بندی های کارتنی و مقوایی با توجه به وزن ناچیزی که دارند میتوانند محصولات زیادی را با اندازه و وزن های سنگین درون خود جای داده و حمل و نقل آنها را نیز تسهیل کنند.

در آخر بازیافت پذیری بسته بندی های مقوایی و کارتنی یکی دیگر از عوامل مهم هستند چرا که بعد از مصرف کالاهای مورد نظر چیزی که دور انداخته میشود پک های آنان است، حال تصور کنید که این بسته بندی ها قرار است در طبیعت به همان صورت رها شوند، اگر پلاستیک باشند که تجزیه پذیری طولانی مدت داشته و صدمه های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکنند اما در مقابل بسته بندی های پلاستیکی که هم جلوه محیط را خراب کرده و هم باعث آسیب به طبیعت میشوند، پک های کارتنی قابل بازیافت بوده و به محیط زیست نیز آسیبی وارد نخواهند کرد.

سخن پایانی

کارخانه کارتن سازی آوین پک با توجه به نیاز شما تولید کنندگان عزیز در تولید و ساخت جعبه و بسته بندی های صادراتی با در بر داشتن تیم متخصص و جوان در زمینه های تولید، طراحی و فروش، توانسته یکی ازبزرگترین شرکت های چاپ و بسته بندی به شمار آید که با کسب مشاوره رایگان میتوانید ساخت بسته بندی های صادراتی و لمینتی خود را به ما بسپارید.

راه ارتباط با ما  1919-9100-026

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “فروش 10 برابری لوازم دیجیتال با بسته بندی های جذاب”

  1. کیوان طاهریان

    یکی از مشکلاتتولیدات داخلی چه دیجیتال و چه غیر دیجیتا بسته بندی ضعیفه
    مثلا زعفران ایران خریداری میشه دبی بسته بندی میشه چند برابر قیمت به اروپا صادر میشه
    ادم واقعا دردش میگیره

  2. فک کن رفتی ایفون بخری بعد یه شیائومی تو جعبه اش میبینی میگی عه این جعبه اش خوشگل تره اینو میخرم 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH