سرورهای مجازی و دیتاسنترهای دیاکو وب دارای بهترین سخت افزارها و فایروال‌های سخت افزاری هستند و از ترافیک نامحدود گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند.

تکنولوژی‌های سرورهای مجازی و جزئیات آنها

اگر می خواهید وب سایت شما دارای سرعت عملکرد بالایی بوده و امنیت شبکه آن به بهترین شکل برقرار شود، سرور مجازی از بهترین گزینه ها برایتان خواهد بود. همین طور آن دسته از افرادی که نیاز به آی پی اختصاصی، سرعت و امنیت بالا برای معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال، ترید و … دارند، سرورهای مجازی را به عنوان نخستین گزینه پیش روی خود خواهند داشت. مزایای استفاده از سرورهای مجازی با هر یک از سیستم های عامل ویندوز و لینوکس، بسیار قابل توجه بوده و این سرورها را با پلن های VPS مختلف، به کاربردی ترین و بهترین سرویس کلود برای امنیت و کیفیت بالاتر شبکه مجازی تبدیل شده است.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یا VPS که اختصاری از عبارت Virtual Private Server است، به بخشی از یک سرور مادر گفته می شود که منابع آن به صورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار می گیرد. البته در این نوع سرور مسیر دسترسی شبکه می توانید اشتراکی یا اختصاصی باشد. در این حالت کاربر می تواند سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نظر خود را به صورت کاملا اختصاصی بر سرور اجرا کرده و کلیه منابع سرور مجازی در اختیار وی خواهد بود. از این روی فعالان حوزه فارکس، ترید و ارزهای دیجیتال، سرور مجازی فارکس را برای فعالیت خود کاملا مناسب خواهند یافت. در ادامه به دلایل این تناسب و اهمیت آن می‌پردازیم.

همان طور که انتظار می رود این سرورها، نیاز به یک دیتاسنتر دارند که در خصوص سرورهای مجازی مختلف، موقعیت های جغرافیایی متفاوتی نیز دارند. با خرید سرور مجازی از دیاکو وب، با دیتاسنترهایی روبرو خواهید بود که از تجهیزات و سخت افزارهای قوی و روز دنیا بهره مند بوده و بهترین فایروال های فیزیکی را دارا هستند. به طور مثال دیتاسنتر OVH فرانسه، برج میلاد ایران، هتزنر آلمان و … از قوی ترین دیتاسنترها بوده و شرایط سخت افزاری فوق العاده‌ای دارند.

نوع پردازنده، پورت شبکه، موقعیت مکانی، ترافیک مجاز، فضای دیسک از ویژگی‌های سرورهای مجازی فارکس هستند که باید پیش از انتخاب، به تک تک آن‌ها توجه داشته باشید.

مزایای سرور مجازی چیست؟

از جمله مزایای سرورهای مجازی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا: یکی از اصلی ترین مزایای سرورهای مجازی، سرعت بالای سرور و شبکه است که باعث می شود این نوع سرورها برای وب سایت های با بازدید بالا و همین طور فعالان در حوزه ترید و ارزهای دیجیتال، بسیار مناسب باشد.
  • امنیت شبکه: امنیت شبکه چیزی است که همیشه از طرق مختلف به دنبال آن هستیم و در سرورهای مجازی به شکلی قابل توجه تامین شده است. بخشی از این امنیت از طریق دیتاسنتر تامین شده و بخشی دیگر توسط فایروال و سیستم مانیتورینگ دیاکو وب ، و بخشی بسته به سیستم عامل و نرم افزارهای سرور خواهد داشت. فایروال سخت افزاری دیتاسنتر و فایروال اختصاصی دیاکو وب از حملات مختلف تضعیف سرور و یا اسکنر ها جلوگیری کرده و امنیت شبکه را به خوبی حفظ خواهد کرد.
  • پایداری: با توجه به قدرت و تجهیزات دیتاسنترهایی که از آنها صحبت کردیم، بحث پایداری و در دسترس بودن سرورهای مجازی به شکلی قابل توجه تضمین شده است.
  • آی پی ثابت: یکی از مشکلاتی که فعالان حوزه معاملات کریپتوکارنسی با آن مواجه هستند، دسترسی به آی پی ثابت است که با خرید سرور مجازی از دیاکو وب به خوبی تامین خواهد شد.
  • کنترل پنل مدیریت سرور: با در اختیار داشتن کنترل پنل مدیریت سرور، کاربر می تواند به راحتی مدیریت آن را به دست گرفته و موارد مورد نظر خود را اعمال کند.
  • آپتایم 99.99 درصد: آپتایم سرورهای مجازی دیاکو وب، 99.99 درصد بوده و پایداری طبق تعهدنامه SLA (توافقنامه سطح خدمات) از سوی این گروه تخصصی، تضمین شده است. به ویژه در سرورهای مجازی فارکس، آپتایم به صورت 100 درصدی خواهد بود و این فعالیت بی نقص فعالان این حوزه بدون افت و اختلال شبکه را نیز تضمین می‌کند.
  • هارد NVMe: هارد سرورهای مجازی، از نوع هارد NVMe بوده که سرعت و کیفیت بالا را به همراه خواهد داشت و آخرین نسل هارد به حساب می‌آید. هارد NVMe دارای رابط PCIe بوده و قدرت خواندن و نوشتن آن 3500 MB/ps است.
  • و سایر موارد

 

سرور مجازی (VPS) یا Virtual Private Server دارای منابعی است که به صورت مجازی بر یک سرور فیزیکی نصب شده و به شکل مجازی در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

از کجا سرور مجازی بخریم؟

با خرید سرور مجازی از دیاکو وب این امکان را خواهید داشت تا بسته به میل خود، سرور مجازی آلمان، سرور مجازی هلند، سرور مجازی هلند، سرور مجازی فرانسه، سرور مجازی ایران، سرور مجازی فنلاند و … را انتخاب کرده و از مزایای هر یک که به صورت عام مشابه بوده و در جزئیاتی متمایز هستند، بهره مند شوید. دیاکو وب به عنوان ارائه دهنده سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی، بهترین خدمات و پشتیبانی را در این خصوص ارائه داده و سریع ترین راه اندازی را خواهد داشت.

کلام آخر

با خرید سرور مجازی و همین طور سرور اختصاصی از دیاکو وب، پشتیبانی بدون تعطیلی و 24 ساعته دریافت خواهید کرد و همین طور تضمین کیفیت و بازگشت وجه را نیز خواهید داشت. کنترل پنل مدیریت ابری کاربر و نیز استفاده از هارد NVMe از دیگر مزایای خرید سرورهای مجازی از دیاکو وب است. همینطور شما می توانید از نصب و راه اندازی رایگان دیاکو وب برخوردار شوید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

4 در مورد “تکنولوژی‌های سرورهای مجازی و جزئیات آنها”

  1. سلام از سرور مجازی می توانید برای ارتباط با خارج از کشور و نتورک استیبل استفاده کنید یا بعضی از گیم ها می توانید روی سرور نصب کنید که می شود گیم سرور شما و مستقیم به آن فقط متصل می شود.

  2. موقعیت سرویس که از چه کشوری تهیه کنیم مهم هست خیلی.
    مثلا اگر از بروکر آلپاری استفاده میکنیم باید سرور مجازی فارکس از کشور هلند بگیریم که در همان دیتاسنتر آلپاری باشه که پینگ به بروکر آلپاری بیاد کمتر از 0.5 میلی ثانیه اینطوری اگر داریم از متاتردیر برای معاملات خودکار سریع استفاده میکنیم همیشه سریعتر از همه در بازار ثبت سفارش خرید و فروش خواهیم داشت.
    در نتیجه همیشه توجه داشته باشیم که قرار هست کدام بروکر کار کنیم و بعد از آن سرور مجازی فارکس در دیاکو وب از کشور مناسب تهیه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH