بهترین راه برای خواندن پیام حذف شده در تلگرام، واتساپ و اینستاگرام

در این مطلب بهترین راه حل برای خواندن پیام حذف شده در واتساپ، تلگرام و اینستاگرام، توسط اپلیکیشن Notisave‏ را به شما آموزش خواهیم داد.

استفاده از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر به بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است، این برنامه‌ها امکانات متفاوتی مانند ارسال پیام، مکالمه صوتی، به اشتراک گذاشتن تصویر و… را در اختیار ما قرار داده‌اند.

با وجود پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر کسی از طریق SMS پیام ارسال نمی‌‎کند و کاربرد پیامک‌ها بسیار کاهش پیدا کرده، حالا بسیاری از کاربران از طریق واتساپ، تلگرام یا حتی اینستاگرام با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و کارهای روزانه خود را برطرف می‌سازند.

اما قابلیتی در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که برای خیلی‌ها خوشایند نیست، شما در این شبکه‌ها بعد از ارسال پیام می‌توانید پیام خود را حذف کنید. در تلگرام و اینستاگرام، در صورت حذف یک پیام، شما متوجه نمی‎‌شوید که پیامی ارسال و سپس حذف شده است اما در واتساپ به شما گفته می‌شود که مخاطب یک پیام برای شما ارسال کرده و پس از ارسال، آن را حذف کرده است.

بسیاری با وجود این قابلیت مشکل دارند و به هر دلیلی تمایل دارند تا بدانند مخاطبشان چه پیام‌هایی را حذف کرده و می‌خواهند از متن پیام‌های حذف شده سر در بیاورند.

خواندن پیام حذف شده در پیام‌رسان‌ها

برای این کار یک راه حل ساده و جذاب وجود دارد، شما با نصب اپلیکیشن Notisave‏‏ می‌توانید تمامی پیام‌های پاک شده در واتساپ، تلگرام و تمامی شبکه‌های اجتماعی را بخوانید. با این اپلیکیشن حتی طرف مقابل متوجه نخواهد شد که شما پیام حذف شده را خوانده‌اید و در تصور آنکه پیام ارسالی‌اش حذف شده به سر خواهد برد.

قبل از هر چیزی پیشنهاد می‌کنم تا معرفی ویدیویی اپلیکیشن Notisave‏ را از اینستاگرام آی‌تی‌رسان مشاهده کنید.

 

اپلیکیشن Notisave‏ به شکلی طراحی شده که تمامی اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن‌های شما را ذخیره می‌کند، به این ترتیب زمانی که فردی در پیام‌رسان‌ها پیامی برای شما ارسال می‌کند، شما نوتیفیکیشن آن پیام را دریافت خواهید کرد.

متن پیام و حتی عکس و تمامی محتویات این نوتیفیکیشن در اپلیکیشن Notisave‏ ذخیره می‌شود و به این ترتیب حتی اگر مخاطبتان بعدا آن پیام را پاک کند، شما می‌توانید در اپلیکیشن Notisave آن پیام را بخوانید.

اپلیکیشن Notisave‏

البته برای اینکار باید به برنامه Notisave دسترسی خواندن نوتیفیکیشن‌های خود را بدهید، همچنین نباید اعلان مخاطبان و پیام‌رسان‌هایی که می‌خواهید پیام‌های آن را دریافت کنید، خاموش یا غیر فعال باشد، یعنی اگر شما آن مخاطب را مثلا در واتساپ Mute کرده‌اید، دیگر اعلانش برای شما به نمایش در نمی‌آید و طبیعتا پیام‌های آن شخص در برنامه Notisave ذخیره نخواهد شد.

برنامه Notisave تنها برای سیستم عامل اندروید موجود است، این اپلیکیشن راحت‌ترین راه برای خواندن پیام‌های پاک شده در تمامی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها است.

دانلود اپلیکیشن Notisave‏ برای اندروید

2 در مورد “بهترین راه برای خواندن پیام حذف شده در تلگرام، واتساپ و اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH