اینترنت رایگان برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در فضای مجازی

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران گفت: ما قصد داریم برای فراهم آوردن شرایط مناسب تبلیغات عادلانه برای همه نامزدهای انتخاباتی، امکانات ویژه‌ای برای تبلیغات این نامزدها در فضای مجازی فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات که پس از شرکت در جلسه کمیسیون صنایع در جمع خبرنگاران حاضر شده بود و به سوالات آنان پاسخ می‌داد، در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص علت برگزاری جلسه کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد: در جلسه امروز گزارشی از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه داده شد، در این جلسه مقرر شد تا برای نظارت بر روی پیشرفت این شبکه، کمیته‌ای از نمایندگان مجلس از پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه بازدید کنند. همچنین پس از دو هفته، جلسه دیگری در این زمینه خواهیم داشت.

آذری جهرمی با ابراز امیدواری از همراهی مجلس برای برطرف کردن موانع موجود برای پیشرفت شبکه ملی اطلاعات بیان کرد: نسبت به همکاری با مجلس امیدوار هستیم، منتظر انتشار اخبار مثبتی در زمینه توسعه روستایی و فضایی در هفته‌های آینده باشید.

تخصیص اینترنت رایگان به نامزدها

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با ارائه بسته اینترنت رایگان به نامزدهای انتخاباتی اعلام کرد: در روزهای گذشته افراد زیادی به من پیامک داده‌اند و اعلام کردند اگر می‌دانستیم بسته اینترنت رایگان می‌دهید حتما برای نامزدی انتخابات ثبت نام می‌کردیم. باید به این نکته توجه کرد که تخصیص اینترنت رایگان به نامزدهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان به این افراد نیست.

به دنبال سهولت تبلیغات در فضای مجازی هستیم

وزیر ارتباطات در این خصوص تصریح کرد: منظور ما ارائه بسته جهت سهولت تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی همانند ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و… است. این امکانات برای کاندیدهای تائید صلاحیت شده شورای نگهبان در نظر گرفته می‌شود تا تمام نامزدهای تائید شده بتوانند در دوران شیوع ویروس کرونا، در فضایی عادلانه از ظرفیت کمپین تبلیغاتی برای تشریح برنامه‌های خود بهره ببرند.

گفته می‌شود با شیوع ویروس کووید 19، دورهمی‌ها و سخنرانی‌های انتخاباتی به صورت محدود برگزار خواهد شد و نامزدها عمده برنامه‌های تبلیغاتی خود را از طریق فضای مجازی پیگیری خواهند کرد.

2 در مورد “اینترنت رایگان برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در فضای مجازی”

  1. علیرضا آقایی

    اگر می‌دانستیم بسته اینترنت رایگان می‌دهید حتما برای نامزدی انتخابات ثبت نام می‌کردیم
    وای مردم از خنده دهنتون سرویس
    چی بود این سم اخه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH