تفاوت استفاده از VPS و VPN برای بایننس

همه افراد آینده نگر، نگران تورم موجود در کشور و حفظ ارزش پول و دارایی خود هستند. از این رو فعالیت در بازار ارز‌های دیجیتال این روز ها به شدت محبوب شده است. برای فعالیت در این بازار بزرگ جهانی باید از صرافی های آنلاین بین المللی استفاده کرد.

دسترسی کاربران ایرانی به صرافی های آنلاین بایننس به دلیل تحریم هایی که علیه کشورایران صورت گرفته ممنوع است. کاربران ایرانی به دلیل عدم دسترسی به برخی سایت ها همچون صرافی بایننس، بهتر است تفاوت vpn و vps برای بایننس را بدانند.

چرا بایننس متوجه استفاده از vpn می شود؟

به دلیل پیروی صرافی بایننس از تحریم های اعمال شده، کاربران ایرانی با آی‌پی ایران نمی‌توانند به فعالیت و ترید در این صرافی بپردازند. از این برای تغییرآی‌پی خود نیاز دارند از آی پی ثابت از دیگر کشورها استفاده کنند.

vpsو vpn هر دو برای دسترسی کاربران و فعالیت بهتر سایت ها ارزشمند هستند؛ اما با توجه به تفاوت vps و vpn هر کدام قابل استفاده در موقعیت ها و کسب وکار های متفاوت است.

استفاده کردن از vpn برای بایننس انتخابی خطرناک و نادرست است زیرا:

  • Vpn آدرس آی‌پی کاربران را تغییر می‌دهد؛ اما برخی سایت ها مانند بایننس از ابزاری بهرمند هستند، که آی‌پی اصلی افرادی که با vpn وارد سایت شده اند را شناسایی می‌کند.
  • Vpn با آی‌پی ثابت! هرگز فریب این جمله را نخورید، همه vpn ها، رایگان و پولی به صورت مداوم و یا بعد از هر بار اتصال آدرس آی‌پی شما را تغییر می‌دهند. این تغییر آی‌پی موجب بلاک شدن حساب کاربری توسط بایننس می‌شود.
  • قطع شدن اتصال vpn ها موجب شناسایی هویت اصلی کاربران می‌شود.

دیگر معایب vpn

  • از دیگر معایب استفاده کردن vpn میتوان به اشتراکی بودن آن اشاره کرد. به طور همزمان ممکن چندین کاربر از یک آدرس آی‌پی vpn استفاده ‌کنند، که موجب کاهش امنیت و به خطر افتادن حساب کاربری همه آن افراد می‌شود.
  • وقتی حرف از سرمایه، معامله و ارز دیجیتال در میان است، بحث امنیت بسیار حائز اهمیت است. امنیت vpn بسیار پایین است.
  • وی پی ان ها هیچگونه پشتیبانی از خدمات خود ندارند.

انتخاب وی پی ان برای ترید درصرافی بایننس، روشی اشتباه است و حساب کاربری و سرمایه تریدر‌های بایننس را با خطر بلاک و مسدود شدن، مواجه می‌کند.

صرافی بایننس تنها در زمان ترید و فعالیت نیست که نسبت به آی‌پی کاربران حساس است؛ بلکه موقع ثبت‌نام هم این حساسیت را دارد. بهترین کار قبل از ثبت‌نام در صرافی بایننس خرید vps برای بایننس است.

بهترین و کم خطرترین راه برای ترید در بایننس استفاده از سرور مخصوص بایننس یا همان خرید vps برای بایننس است. که آی‌پی ثابت و پرسرعتی را برای ترید در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

مزیت های vps به نسبت vpn

  • VPS سرعت بسیار بالایی نسبت به vpn ها دارد.
  • سرور مجازی آی‌پی ثابتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بعد ازهر اتصال آی‌پی شما ثابت و غیرقابل تغییر است.
  • امنیت بسیار بالاتری نسبت به vpn دارد. قطعا وارد تعداد زیادی از سایت ها شده‌اید که به شما تذکر می‌دهد قبل ازانجام هرگونه فعالیت از جمله ثبت‌نام و پرداخت وی پی ان خود را خاموش کنید. به دلیل اینکه وبسایت قادر به شناسایی آی‌پی های vpn هستند.
  • VPS ها در کنار اختصاصی بودن قدرت سفارشی سازی هم دارند.

چه سایت هایی vps ارائه می کنند؟

شرکت ها و سایت بسیاری سرور مخصوص بایننس( VPSبرای بایننس)  و خدمات مربوط به آنها را ارائه می‌دهند. وب سایت بیت سرور ارائه کننده بهترین خدمات سرور و آی‌پی مخصوص بایننس می‌باشد.

سایت بیت سرور با 4 سال سابقه درخشان توانسته رضایت کامل کاربران را جلب کند. امیدواریم شما هم با استفاده از خدمات و پشتیبانی های جامع بیت سرور، ترید های بی خطر و پرسودی را تجربه کنید.

 

ویژگی های یک سرور مجازی خوب برای فعالیت در بایننس

یک وی پی اس خوب یا همان سرور مجازی برای بایننس باید از نظر موقعیت مکانی در کشوری که مورد تحریم نیست، قرار بگیرد. یک vps خوب باید از دید فنی دست کم ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پویو داشته باشد.

از ویژگی های مهمی که هر ارائه دهنده وی پی اس باید داشته باشد، پشتیبانی ۲۴ساعته و مشاوره قبل از خرید vps برای بایننس است.

بیت سرور به صورت 24 ساعته جهت مشاوره و پشتیبانی در خدمت شماست.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “تفاوت استفاده از VPS و VPN برای بایننس”

  1. چقدر جالبن این سرورای مجازی .
    کاربرای کشورایی که مشکل فیلتر وو تحریم رو ندارن از سرور مجازی چه استفاده ای میکنن؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH